Pak nu in één keer twee van deze TL-armaturen mee, met elk twee ledbuizen en je weet zeker dat de door jou beoogde ruimte goed en duurzaam verlicht wordt.
Merk: V-Tac
Type: TL-Armatuur met LED-Buizen | IP65 | 120 cm | VT-12023
Garantie: 2 jaar
Elektrische data
Lichtgegevens
Behuizing
Prestaties
Certificaten en normen
Afmetingen en gewicht
Dit ontvang je
Kan je deze ook gebruiken met maar 1 buis er in?
Oftewel de helft van het (heel ruim voldoende) licht voor de helft van het (al lage) stroomverbruik.
Hier kom ik zo snel mogelijk op terug.
Edited by: Youri iBOOD
Ja dat kan, ik heb een tijd gehad dat er een kapot was en de ander het nog een tijdje deed
Kunnen deze TL Lampen doorgelust worden? of moet je zelf extra gaten beginnen boren?
Volgens mij kunnen ze doorgelust worden, maar ik check het even voor de zekerheid.
Hi MisterBeerke, in het armatuur kan deze niet doorgelust worden. Dus als je meerdere armaturen wil ophangen, dan zal je al vóór het armatuur moeten doorlussen. Meerdere aanvoerdraden trekken dus.
Je kan ze niet in serie schakelen. Gewoon één draad doortrekken en via een kroonsteentje of lasdoos aftakken
Ik zit te zoeken naar product lijst. Deze vallen onder een serie van grandaties licht sterke dan wel niet kleur. Nu heb ik zelf al twee en meen mij te herinneren dat in de doos een lijst van product-lijn zat. Nu kan ik alleen niet vinden op het web?!
Ik raad ze af. Meerdere keren gehad dat één of beide buiten kapot gingen binnen 2 jaar. Wel nieuwe gekregen van iBood, maar ik koop ze niet meer
Hier het zelfde. Binnen een jaar drie lampen kapot van de vier. Geld wel netjes terug gestort gekregen.
Ik hoop dat iBood binnenkort de enkel-buis variant van deze armaturen in de aanbieding doet !