Zoeken naar een nieuwe lamp is als zoeken naar een speld in een hooiberg. Wij zouden zeggen: maak het jezelf makkelijk en kies deze Midway van Brilliant.
Merk: Brilliant
Type: Midway Wand- en Plafondlamp | RGB | Dimbaar | Tuya
Garantie: 2 jaar
Kenmerken
Lichtbrongegevens
Technische gegevens
Goedemorgen surk,
Ja hij werkt ook met een wandschakelaar. In de specificaties wordt ook aangegeven:
Wandschakelaar kan via app speciale functies toegewezen krijgen
anders heb ik nog steeds overal verschillende lampen.
Heb je al geprobeerd maar om er 8 te bestellen?
Je zou twee bestellingen kunnen plaatsen. Het principe van iBOOD is om opkoping tegen te gaan, maar ik kan even navragen of dat voor deze deal aangepast kan worden.
Hi Teunuzzz, je kunt nu 8 stuks bestellen. Laat je even weten wanneer het gelukt is? Dan zet ik het maximale aantal weer terug naar 4. Bedankt!
Super! Dat is inderdaad 33 cm, mochten andere forum-gebruikers dezelfde vraag hebben :-)
Hi Miravdj, IP20 geeft geen bescherming tegen water dus het is van belang dat het vocht in de badkamer goed wordt afgevoerd door een degelijke afzuiging. Indien dit in orde is bestaat er minder kans op condens vorming en zal het mogelijk zijn op IP20 armaturen toe te passen in het plafond.
Kan je deze lamp via een app instellen dat ie na 20 minuten moet uitgaan? Kan je deze daarna dan gewoon weer aanzetten en uitzetten via de drukschakelaar, zal die zn functie en kleursetting onthouden of zal die dan flikkeren omdat ze weer opnieuw ingesteld moet worden?
Ik heb al een smartlamp en mag die nooit uitdoen via de knop.. vandaar…
En weet u dit al. Of deze lamp zijn laatste instelling onthoudt.
Er is helaas geen tijdig antwoord verkregen op jouw vraag.
De lamp is via een app te bedienen. Gaat dat via bluetooth of wifi? Indien via wifi, is deze lamp dan bijvoobeeld te bedienen vanaf je vakantie-adres?
Kun je met de app meerdere lampen tegelijk bedienen in verschillende kamers? Ik wil er bijv. 6; slaapkamer 2x, keuken, gang, badkamer en keuken.
Is er iemand die mij kan vertellen of deze lamp ook gewoon werkt op een schakelaar in de muur (zeg maar ouderwetse manier) Ivm slaapkamers
Gr mark