5 augustus 2022 om 00:00
iBOOD

Kopp Stopcontacten & Schakelaars

Kopp Stopcontacten & Schakelaars
Schakel om!

Je stopcontacten en lichtschakelaars hadden misschien geen prio toen je in jouw woning trok. Toch springen die lelijke dingen steeds in het oog.

Tijd om over te schakelen naar mooie en uniforme lichtschakelaars, dimmers en stopcontacten. Kies je kleur en stijl. Bestel voor elke plek in je woning hetzelfde type en alles ziet er strak uit!

5 augustus 2022 om 07:53
JJJJJJ_ Gebruiker

*knip*

Edited by: Lisa
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Zonder directe link kunnen we ook je vraag niet beantwoorden.

Beantwoorden

5 augustus 2022 om 20:17
JJJJJJ_ Gebruiker

*knip*

Edited by: Lisa
Bedankt voor het delen van de link. Hoewel ze erop lijken, zijn het inderdaad niet dezelfde.

Beantwoorden

5 augustus 2022 om 12:30
falconry Gebruiker

Is deze uitvoering HALF-inbouw? Uit de afbeelding kan ik dit nl niet opmaken…..

Beantwoorden

5 augustus 2022 om 12:47
klerenkast Gebruiker

Kan het paris afdekraam zwart op de zwarte dimmer gezet worden en de zwarte schakelaar? Of is dat alleen maar voor stopcontacten? Lijkt namelijk op de afbeelding open te zijn en niet dat het dan aansluit

Beantwoorden

6 augustus 2022 om 09:18
miniflip Gebruiker

Zolang ze maar van dezelfde serie zijn moet het goed komen. Ik heb zelf de athenis serie, schakelaars en stopcontacten passen prima

Beantwoorden

6 augustus 2022 om 00:23
falconry Gebruiker

3 x Zwarte kontaktdoos met randaarde: Is deze uitvoering HALF-inbouw? Uit de afbeelding kan ik dit nl niet opmaken….

Beantwoorden

6 augustus 2022 om 10:38
Soutzen Gebruiker

Alle dubbele WCD’s wat in een enkele inhousegids inbouwdoos gaan zijn altijd half-opbouw (correcte benaming;-). Anders kan je nooit het materiaal kwijt wat normaal in de muur zit.

Beantwoorden

6 augustus 2022 om 10:40
Soutzen Gebruiker

het woordje “inhousegids” is door het swypen ertussen geglipt. Mag als niet getypt worden beschouwd;-)

Beantwoorden

6 augustus 2022 om 09:13
arjenbak Gebruiker

Wat is de RAL kleur van “kraakhelder wit” en “helder wit”?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.