13 mei 2022 om 00:00
iBOOD

Klus Sale

Klus Sale
Scoor nu dikke kluster-kortingen!

Hier waar powertools en ander gereedschap met dikke kortingen om je oren vliegen!

14 mei 2022 om 01:06
thijs.adriaans Gebruiker

Een tangenset met inclusief verzendkosten 5 cent korting? Really??

Beantwoorden

14 mei 2022 om 07:30
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Thijs,

Dat is dus een mooie deal om te combineren met andere deals.

Beantwoorden

14 mei 2022 om 09:58
Danny.Roelants Gebruiker

Hallo,

Waar vind ik de batterij en accu’s voor de makita combi kit DLX2131ZJ,verkopen jullie die ook?

Groetjes.

Beantwoorden

14 mei 2022 om 10:24
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Danny.Roelants,

Op dit moment verkopen we deze niet.

Beantwoorden

15 mei 2022 om 07:57
fitzryan Gebruiker

Zit er bij de Dewalt cirkelzaag een koffer?

Beantwoorden

15 mei 2022 om 08:07
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen fitzryan,

Die zit er niet bij.

Beantwoorden

15 mei 2022 om 15:26
WB1983 Gebruiker

Ik heb weer eens een vol winkelmandje maar de verzendkosten lijken iedere keer wel hoger te worden :(, hebben jullie nog een code voor gratis verzending?!?

Beantwoorden

15 mei 2022 om 16:46
Moderator Lisa Moderator

Goedemiddag WB1983,

Er is niets veranderd aan de verzendtarieven. Het kan wel zijn dat je zoveel in je mandje hebt dat je naar een hoger tarief gaat, vanwege het formaat of gewicht. Ik heb helaas geen code voor gratis verzending voor je.

Beantwoorden

15 mei 2022 om 16:46
PedroDelgado Gebruiker

Rexway banden… Iemand ervaring mee? Trekken verdacht goed op Schalwbe Marathon Plus banden…

Beantwoorden

15 mei 2022 om 19:27
surfaap Gebruiker

De installatiehandleiding van de Axa binnendeurrozetten klopt niet echt met het product. De ronde schijfjes passen niet echt in elkaar. Daarnaast moet je waarschijnlijk 2 gaten boren in je deur aan beide kanten zodat de rozetten daar in vallen en niet meer kunnen gaan draaien. En dan zullen er nog schroeven gebruikt moeten worden om ze vast te zetten, of bedoelen jullie met ‘klik’ dat je het gewoon in de deur wringt met de gaatjes die je net geboord hebt? Die kunnen overigens nooit 2 mm zijn, want de uitsteeksels van de rozetten zijn eerder 5 mm in diameter. Zonder een normale kloppende instructie heb ik er niets aan en zal ik ze terug moeten sturen. Ook was ik in de veronderstelling dat er van die schroeven met  hulsjes bij zouden zitten, die dwars door de deur gaan en in elkaar vallen, dan zit het mooi vast. Maar er zit geen enkele schroef bij.

Beantwoorden

15 mei 2022 om 21:22
WB1983 Gebruiker

Hey surfaap, ik heb deze ook geïnstalleerd en het zijn idd niet de meest prettig dingen. Misschien helpt dit je, ik heb met het aandraaien van een lijmklem de rozetten goed gekregen, de klik is daarmee een understatement want het moet met heel veel power gebeuren. Het binnen werk heb ik maar met eigen schroeven vast gezet en de rozetten moet je alleen een beetje inboren want die zet he daarna op met de klink vast!

Hoop dat het je helpt!

Beantwoorden

16 mei 2022 om 16:26
Totaloss Gebruiker

@moderator: Caterpillar werkbroek | C171, is de maatkeuze in het drop-down menu de Europese maat of de Franse maat uit de maattabel in de afbeeldingen?

Dank u wel!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.