14 januari 2022 om 00:00
iBOOD

Doe-het-zelf Garage Sale

Doe-het-zelf Garage Sale
Onze eigen bouwmarkt.

Geen geouwehoer met anderhalve meter regels of eenrichtingspaden, maar wel alles wat jij nodig hebt om te klussen!

14 januari 2022 om 09:55
DonBarto Gebruiker

Adviesprijs Flinq Xyro = €199, op de site van de fabrikant zelf= €129, niet echt een korting van 70% dus.

https://www.flinqproducts.nl/uitgelicht/xyro-vloerlamp/#kopen

Beantwoorden

14 januari 2022 om 11:39
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen DonBarto,

iBOOD moet als van prijs de oorspronkelijke adviesprijs hanteren die het product kreeg van de fabrikant toen hij voor het eerst uitkwam. De huidige verkoopprijs kan daarom anders zijn dan de oorspronkelijke adviesprijs.

Beantwoorden

14 januari 2022 om 10:29
wimimi Gebruiker

Grohe Keukenmengkraan | BauCurve of BauFlow: hoe kan ik kiezen welk type ik bestel? Ik vind geen keuze optie. Dank, Wim

Beantwoorden

14 januari 2022 om 11:41
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen wimimi,

Wanneer ik hem in mijn winkelwagen doe dan zie ik dat het om de Baucurve gaat. Ik ga even navragen of het andere type ook beschikbaar is en of dus het keuzemenu ontbreekt.

Beantwoorden

14 januari 2022 om 11:51
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi Wimimi, het gaat hier om de BauCurve. Ik heb de foto’s m.b.t. de BauFlow uit de deal gehaald! Excuses voor de verwarring!

Beantwoorden

14 januari 2022 om 12:20
wimimi Gebruiker

hallo admin?

Beantwoorden

14 januari 2022 om 12:20
wimimi Gebruiker

bedankt!

Beantwoorden

14 januari 2022 om 11:16
R-Man Gebruiker

De meister stopcontacten zijn die met zijaarding zoals op de foto of met pinaarding zoals normaal bij ons

Beantwoorden

14 januari 2022 om 11:46
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen R-Man,

Ze zijn zoals afgebeeld.

Beantwoorden

14 januari 2022 om 11:54
R-Man Gebruiker

niet toegestaan in belgie

Beantwoorden

14 januari 2022 om 15:07
Jb09 Gebruiker

Beste,

Ik bestelde enkele dagen geleden de 2*connex lijmklem(6 in totaal).

Tot mijn grote verbazing heb ik de goedkope versie gekregen in plaats deze met 2 componenten handvat en meer klemkracht dan op de foto.

Op de foto staat model COX868000 en jullie verkopen de COX866000 die minder klemkracht heeft ,slechtere handvaten om aan te draaien ,dunner staal en gemiddeld maar de helft kosten van deCOX868000

Hoe gaat dit worden opgelost

Beantwoorden

14 januari 2022 om 15:30
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi Jb09, dat is erg vervelend! Het beste kun je een melding maken in je Mijn iBOOD omgeving. Je kunt hier aangeven dat er iets mis is met je bestelling. Mocht je er niet uit komen, dan kun je ook onze klantenservice even een belletje geven.

Beantwoorden

17 januari 2022 om 12:35
Jb09 Gebruiker

Beste ,

Ik kan nu wel een tegemoetkoming krijgen van 15 Eur omdat de originele klemmen niet na te leveren zijn en wat zie ik op de website, nog STEEDS dezelfde misleidende foto’s.

Dus zijn deze nu wel te verkrijgen of niet  ? Indien wel dan wil ik de klemmen die op foto staat .

en ook zelfde commentaar als hieronder ook 8.95 betaald voor meerdere klemmen te verzenden .

Beantwoorden

15 januari 2022 om 09:08
pruuskie_02 Gebruiker

Hallo mod,

Als ik 1 keer lijmklemmen 1000mm  bestel zijn de verzendkosten 5,95

Als ik de zelfde lijmklem 2 keer wil bestellen word het 8,95

De doos word niet groter , het gewicht doet niets aan transport kosten en handelingskosten zijn hetzelfde. De persoon pakt er 2 ipv 1.

Het kan toch niet dat ik dan meer verzendkosten betaal?

Is dit een fout of is dit jullie Policy?  Ik bestel ze anders uit principe elders voor meer geld want dit vind ik echt oplichting.

Beantwoorden

15 januari 2022 om 09:33
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen pruuskie_02,

Ik denk dat het inderdaad een foutje is. Ik ga het doorgeven, maar omdat het weekend is verwacht ik hierin geen snelle aanpassing.

Beantwoorden

17 januari 2022 om 09:54
OhMyDoT Gebruiker

Volgens mij is dit geen fout. Het komt tenminste vaak voor hier op ibood

Beantwoorden

15 januari 2022 om 19:46
CREBeekman Gebruiker

Beste,

Ik zie de axa Raamsluitingen & Uitzetter | Re. + Slot staan voor 49,95. De Links is 34,95 en de witte beide zijn ook 34,95. Waarom is net deze een stuk duurder of is dit een fout?

Beantwoorden

15 januari 2022 om 20:10
Moderator Maartje Moderator

Hoi CREBeekman. Bedankt voor het melden! Ik heb het doorgegeven aan de medewerkers van iBOOD. Ik verwacht echter dat er op korte termijn niet iets gaat veranderen met deze deal, gezien het op dit moment weekend is.

Beantwoorden

17 januari 2022 om 08:40
rondejong Gebruiker

Je kunt ook niet teveel verwachten voor 7,95 maar van die RING 12v compressor moet je niet denken dat je even snel je autobanden oppompt. Van het weekend geprobeerd, met pijn en moeite (en een hoop lawaai) komt het ding tot net aan 2 bar. Dus leuk voor een strandbal of een luchtbedje, maar een beetje autoband is al een stap te ver voor dit ding.

Beantwoorden

19 januari 2022 om 21:50
fatih28 Gebruiker

Fout in beschrijving? Komt heel vaak voor seg..

Ik heb “ 2x Legrand Omnirex Analoge 24 Uurs Tijdschakelaar”besteld en het blijkt dat dit niet comptabel is met stopcontacten met een aardpen.. stopcontacten zonder aardepen in België???

Nu 5€ retourkosten betalen..

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.