3 december 2021 om 00:00
iBOOD

Doe-het-zelf Garage Sale

Doe-het-zelf Garage Sale
Onze eigen bouwmarkt.

Geen geouwehoer met anderhalve meter regels of eenrichtingspaden, maar wel alles wat jij nodig hebt om te klussen!

3 december 2021 om 01:32
woetsie Gebruiker

Hij is er weer de Makita Stofzuiger DCL182ZB | 18 Volt.

De stofzakjes bij geleverd in doos die vraag hoef je niet te stellen of ibood heeft ze verstopt.

Beantwoorden

3 december 2021 om 07:49
Lieze.dc Gebruiker

Ik heb vorige week 2x Meister Tijdschakelklok | Analoog | IP44 gekocht en WAT EEN TELEURSTELLING! De schakelaars hebben geen gaatje om het stokje voor de aarding van een stopcontact in te steken waardoor je ze dus in geen enkel stopcontact kan gebruiken. Ik heb zeker alle 40 stopcontacten en verleng snoeren gecontroleerd in mijn huis en elk stopcontact heeft zo’n stokje voor aarding. Dit zou echt niet verkocht mogen worden aangezien je er letterlijk niets mee bent, 10€ in de vuilbak.

Beantwoorden

3 december 2021 om 16:27
woetsie Gebruiker

Niet geschikt voor Belgische stopcontacten met gaatje en pinnetje voor de randaarde, nadeel vaak op ibood ze laten alleen de voorkant van de afbeelding zien en geven geen uitleg in de specificaties of omschrijving.

In Nederland hebben we gelukkig dat probleem niet daar past zelfs een Belgische stekker in elk stopcontact.

Kun je wel retour doen wel contact opnemen met ibood voordat je zelf de retour kosten moet betalen €10 de vuilbak inwerpen is toch geld.

Beantwoorden

3 december 2021 om 11:49
smelliie Gebruiker

Twinkly Kerstboom | 1.9 m| RGBW | 400 Led’s

Begrijp ik goed dat het hier om 2 losse producten gaat? Een kustboom en 400 Led’s? Of zitten de leds vast in de boom?

Beantwoorden

3 december 2021 om 12:09
smelliie Gebruiker

En als het om 2 losse artikelen gaat, kun je dan de specificaties van de boom erbij zetten? Foto ziet er goed uit,  maar werkelijkheid wil nog weleens afwijken bij kunstbomen. Alvast bedankt!

Beantwoorden

4 december 2021 om 00:15
Moderator Niek Moderator

Goedenavond smelliie,

De lampjes zitten al in de boom.

Beantwoorden

4 december 2021 om 09:15
Kerby Gebruiker

Laserliner ThermoSpot Classic
Op de foto zie ik de Thermospot One, de productcode is voor de Thermospot Laser… welk krijg je nou?

Beantwoorden

4 december 2021 om 10:17
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Kerby,

Dit ga ik voor je navragen.

Edited by: Niek

Update: Het is de Thermospot Laser.

Beantwoorden

4 december 2021 om 11:19
SytseK Gebruiker

Betreft de Spear&Jackson carpenter penselen:

Wat voor penselen betreft dit? Zijn ze geschikt voor water- of oliebasis? En van varkenshaar, synthetisch of grafiet?

Beantwoorden

4 december 2021 om 11:26
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen SytseK,

Het gaat hier om potloden. Sorry voor de verwarring!

Beantwoorden

4 december 2021 om 12:46
jvanweerdenburg Gebruiker
4 december 2021 om 13:50
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag jvanweerdenburg,

In de specificaties wordt aangegeven:

Lichtstroom: 3400 lm

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.