25 november 2021 om 00:00
iBOOD

Flinq Lighting

Flinq Lighting
Flinq-ue verlichting.

Pak deze winter uit met Flinque verlichting. Een mega-verlichte kerstboom of spraakbestuurbare lampen, het kan Flinq niet Flinq genoeg.

25 november 2021 om 09:58
iemmet Gebruiker

Hallo,

Ik heb een vraag over zo’n Flinq smart-lamp. Als je de lamp wil gebruiken (aan- en uitzetten) via de app, laat je de schakelaar dan altijd opstaan?
Is die Tuya-app gebruiksvriendelijk en stabiel?
Alvast bedankt.

Beantwoorden

25 november 2021 om 10:15
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hoi iemmet, ik neem aan dat je bedoelt of je de lichtschakelaar dan altijd omhoog moet laten staan (lees: aan staan) ? Ik zal dit even moeten checken bij onze experts. Daarnaast is de Tuya app zeer positief beoordeeld:

”Tuya is de maker van de Smart Life app. En dat is een app met meer dan 5 miljoen downloads in de Android Play store. En meer dan 138.000 Android gebruikers gaven de app een review met een score van 4.6 van de 5.”

In de Apple store krijgt de Tuya app een 4.7 van de 5. Al met al dus positieve reviews!

Beantwoorden

25 november 2021 om 11:32
Official Product Expert FlinQ Expert Official Product Expert

Goedemorgen,

Je kan alle lampen normaal via de aan/uit schakelaar gewoon aan/uit zetten dat hoeft niet perse via de app, indien je het juist wel via de app wilt doen dan moet je inderdaad altijd de schakelaar op AAN laten staan en dan via de app de lampen uitzetten/dimmen/kleur veranderen etc.

Beantwoorden

27 november 2021 om 12:49
Renaat1977 Gebruiker

Hebben de gu10 spots een geheugen? Dat als ze via de schakelaar uitgeschakeld worden, ze naderhand ook in dezelfde stand en kleur terug aan gaan

Beantwoorden

25 november 2021 om 20:15
BastiaanR Gebruiker

2x Flinq Led Lantaarn
Deze werken op 2x AA baterijen. Hoe lang gaan de batterijen mee?

Beantwoorden

26 november 2021 om 12:16

+/-25 dagen bij gebruik van goede kwaliteit batterijen i.c.m. de timer 6uur aan per dag op 50% licht

Beantwoorden

26 november 2021 om 11:29

Goedemorgen Bastiaan,

We checken dit even en komen er vandaag op terug.

Beantwoorden

26 november 2021 om 11:35
marcieb5 Gebruiker

Hallo, klopt het dat de multicolor ook gewoon wit licht kan geven? Maw, dat je beide opties hebt?

Beantwoorden

26 november 2021 om 11:44
Moderator Moderator Niek Moderator

Goedemorgen marcieb5,

Bij multicolor heb je inderdaad meestal ook de keus voor wit. Over welke deal gaat je vraag precies? Dan kijken we even met je mee.

Beantwoorden

26 november 2021 om 15:55
marcieb5 Gebruiker

Over de kerstboom / vlaggenmast.

Beantwoorden

26 november 2021 om 17:12
houppermans Gebruiker

Hallo, Ik zag de FlinQ Luxxtree vlaggenmast 4 meter Multicolor op jullie website. Er staat bij dat deze is afgeprijsd van 349,95 voor 139,95 (60% korting). Echter als ik kijk op de website van Flinqproducts.nl zie dat deze boom een prijs heeft van 179,95. Voor zover ik kan zien gaat het hier om hetzelfde product met dezelfde toebehoren. Een soortgelijke prijsverschil zie ik ook bij de andere modellen. Klopt mijn constatering dat de informatie op jullie website niet correct is?

Beantwoorden

26 november 2021 om 17:48
Moderator Thomas Moderator

Hoi houppermans,

Nee, dat klopt niet. Wij maken gebruik van de adviesprijs van de fabrikant, niet van de huidige verkoopprijs. De prijs die op de site van de fabrikant staat kan anders zijn dan de standaard adviesprijs.

Beantwoorden

27 november 2021 om 08:28
wbree Gebruiker

Vlaggenmasten van 3 of 4 meter. Waarom niet een maatvoering die meer gebruikelijk is zoals 6-7 meter.

Beantwoorden

27 november 2021 om 08:55
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen wbree,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komen die ook een keer voorbij (klik hier).

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.