5 augustus 2021 om 00:00
iBOOD

Kopp Stopcontacten & Schakelaars

Kopp Stopcontacten & Schakelaars
Schakel om!

Je stopcontacten en lichtschakelaars hadden misschien niet jouw prio toen je in jouw woning trok. Toch springen die lelijke dingen steeds in het oog.

Tijd om over te schakelen naar mooie en uniforme lichtschakelaars, dimmers en stopcontacten. Kies je kleur en stijl. Bestel voor elke plek in je woning hetzelfde type en alles ziet er strak uit!

5 augustus 2021 om 00:40
dunhill Gebruiker

niet heel veel goedkoper dan bij de Hornbach, maar verder prima spul.

Beantwoorden

6 augustus 2021 om 13:27
hajano Gebruiker

Kopp Athenis: welke kleur heeft de donkere uitvoering? En is levering incl.. draaiknop en achterliggende plaat.  Welke dikte heeft het dimmerasje?

Beantwoorden

6 augustus 2021 om 13:39
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi hajano,

Ik vermoed dat je vraag gaat over de Kopp Athenis Led Druk-/Draaidimmer | 35 W?

Deze is antraciet van kleur. Hij is inderdaad ‘what you see is what you get’. Alle bij ons beschikbare informatie vind je hierrr terug.

Beantwoorden

7 augustus 2021 om 15:26
user82389 Gebruiker

Ik heb 30 (of 32) maal de wisselschakelaar nodig, maar ik kan maar 4 maal de 4x wisselschakelaar bestellen. Moet ik hiervoor werkelijk tweemaal een bestelling plaatsen (8×4 totaal)?

Beantwoorden

7 augustus 2021 om 23:06
Moderator Thomas Moderator

Hoi,

klopt!

Beantwoorden

7 augustus 2021 om 23:34
Konijntje75 Gebruiker

Is het inbouw of opbouw

Beantwoorden

7 augustus 2021 om 23:35
Konijntje75 Gebruiker

zwarte geaard 2 voudig stopcontact

Beantwoorden

8 augustus 2021 om 12:03
scalmer Gebruiker

Hm… geen paris lijn meer?

Beantwoorden

8 augustus 2021 om 18:29
Moderator Paul Moderator

Vorige keren boden we ook de Paris lijn aan. Deze keer is helaas alleen de Athenis lijn beschikbaar.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.