30 juli 2021 om 00:01
iBOOD

Dreamled Verlichting

Product expert aanwezig

Dreamled Verlichting
Bescherm je neus.

Tegen de lamp lopen, klinkt lekkerder dan het aanvoelt. Zorg er dus voor dat die dingen branden als je ze 's nachts nodig hebt! Gelukkig is de keuze wederom reuze. LED's have a look at the deals... en inslaan maar!

30 juli 2021 om 01:11
skatekees Gebruiker

Dreamled Cactus lamp kun je beter niet kopen heb er al een mogen ontvangen na defect van de eerste maar deze vertoond nu ook al weer kuren ! om moe van te worden !

Beantwoorden

30 juli 2021 om 10:04
Official Product Expert DreamLED Expert Official Product Expert

Beste skatekees,

Jammer om dit te lezen. U kan hiervan opnieuw melding maken bij support@te-group.com, dan wordt u zeker opnieuw geholpen.

Beantwoorden

31 juli 2021 om 17:56
B_R_T Gebruiker

De cactus werkt bij mij prima maar die DIO-200 waren ook defect bij me binnen gekomen. Geld retour gekregen van iBOOD

Beantwoorden

31 juli 2021 om 11:39
redheat4001 Gebruiker

Ik ben zeer geïnteresseerd in de led lamp keer met klok type 4014 HP. Er staan er 2 in die exact hetzelfde lijken (beide 34,95).

Op de plaatjes lijkt ie soms bruin en soms zwart. Ik moet wel een zwarte. Welke moet ik nemen?

Beantwoorden

31 juli 2021 om 20:52
Moderator Maartje Moderator

HOi redheat4001! Bedoel je de Dreamled Lederen Bureaulamp? Mocht dat zo zijn dan gok ik dat je op de app kijkt, want ik zie dat daar in de titel wegvalt welke de zwarte of de bruine variant is. je zou hem in je winkelwagentje kunnen doen en dan zie je wel staan in de titel of het de bruine of de zwart is. Mocht dat niet lukken dan wil ik je adviseren het buiten de app om te proberen (via de website) dan zie je in de titel of het de zwarte of de bruine is. Hopelijk lukt het zo!

Beantwoorden

13 augustus 2021 om 10:03
Debogo Gebruiker

Hier ook defect binnen gekomen. Ik stuur ze terug en moet geen andere hebben!!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.