10 juni 2021 om 00:00
iBOOD

Fischer Pluggen

Fischer Pluggen
Schroeven zonder pluggen is zoals vrijen zonder condoom:

Het werkt... maar veilig is het niet. Voor de nodige houvast reken je dan ook op de pluggen en schroeven van Fischer. Ze zijn beschikbaar in allerlei vormen en maten, én worden geleverd in handige opbergdozen. Zo heb je steeds het juiste materiaal voorhanden!

10 juni 2021 om 00:16
proostkevin Gebruiker

ik vind de titel wel zeer misleidend. 280 plug + schroef => daaruit versta ik dat er 280 pluggen zijn en 280 schroeven.

maar het is maar de helft…

Beantwoorden

10 juni 2021 om 00:35
Moderator Paul Moderator

Het is maar net hoe je het zelf wilt lezen, maar er staat niet dat je van zowel de plugs als de schroeven elk 280 stuks krijgt. Je zou er eventueel 280 pluggen + (één) schroef in kunnen lezen. Maar je krijgt dus 280 stuks, deels pluggen en deels schroeven.

Beantwoorden

10 juni 2021 om 06:09
misterbennie Gebruiker

Dit is alsof je appels en peren bij elkaar optelt.

Dan noem je het 280 stuks fruit en niet 280 appels en peren.

Daar de schroef en plug een setje zijn mag je uit deze tekst verwachten dat het 280 schroeven en 280 pluggen zijn. Dus ja, wel degelijk misleidend.

Beantwoorden

10 juni 2021 om 14:00
OhMyDoT Gebruiker

Al dan niet misleidend, het is op zn minst onduidelijk. Ik zou het aanpassen.

Wanneer ik trouwens bij een bouwmarkt een doosje bouten+moeren koop waarop staat “20 stuks”, en dat doosje openmaak, dan vind ik 20 moeren en 20 bouten. Het is overduidelijk dat ze bij elkaar horen, net als een plug en een schroef in dit geval

Beantwoorden

11 juni 2021 om 10:19
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dank voor jullie feedback! We gaan de titels naar aanleiding van jullie feedback aanpassen.

Beantwoorden

11 juni 2021 om 07:55
HetGezegde Gebruiker

Hey iBOOD (@paul @moderator). Vraagje over deze bestelling die eind mei verzonden zou moeten worden, maar is uitgesteld tot gisteren. Nu is gisteren voorbij en vraag ik me af wanneer ik deze mag ontvangen?

SO5509206

Beantwoorden

11 juni 2021 om 09:45
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi HetGezegde,

Ik heb zojuist één van mijn collega’s op de hoogte gebracht van jouw berichtje. Mijn collega gaat dit voor je uitzoeken en komt hierover bij je terug.

Beantwoorden

11 juni 2021 om 11:04
Moderator iBOOD Webcare Moderator

Beste HetGezegde, 

Er is een kleine achterstand ontstaan in het distributiecentrum, waardoor jouw bestelling gisteren niet meer verzendklaar gemaakt werd. Dat zal vandaag of maandag alsnog gebeuren. Excuses voor deze (extra) vertraging. 

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

Beantwoorden

11 juni 2021 om 11:58
HetGezegde Gebruiker

Bedankt!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.