7 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Toolwelle Gevulde Gereedschapswagen

Toolwelle Gevulde Gereedschapswagen

Al het essentiële gereedschap van Toolwelle dat je je maar kan wensen in één wagen. Das toch hartstikke fijn?!

Specificaties

Merk: Toolwelle 
Type: Gereedschapswagen | Gevuld
Garantie: 2 jaar

Check het dropdown-menu voor de beschikbare kleuren

• Robuuste gereedschapswagen
  • Met 92-delige gereedschapsset
  • Chroom-Vanadium staal

Twee lades zijn gevuld met een handige set basisgereedschap
9-delige steek-ringsleutelset 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 en 17 mm
Professionele Spanningmeter
Complete Bittenset ( PH0, PH1, PH2, 4, 5, 6, T10, T15, T20, verleng 3/8" )
Complete Bittenset ( Inbus: 3, 4, 5, 6, 7, 8, T25, T27, T30, PH3 )
Bit schroevendraaier magnetisch

Universele Hobbymes
Rol electrix tape 200 premium
Robuuste Klauwhamer
IJzerzaag
Pro Combinatietang
Pro Puntbektang
Rolbandmaat 3 meter

Zaklamp
4-delige schroevendraaierset ( ster 5x100mm, ster 6x125mm, plat 5x100mm, plat 6x125mm )
4-delige horlogeschroevendraaierset ( Ster min. , Ster max. , Plat min. , Plat max. )
Complete set inbussleutels in mm ( 1.5, 2.0, 2.5, 3.0, 4.0, 5.0, 5.5, 6.0 )
Complete set inbussleutels in inch ( 1/16", 5/64", 3/32", 1/6", 9/32", 3/16", 1/32", 1/4" )
19 delige doppenset (Superlock Doppen van 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 mm )

Dop verlengstuk 1/2" , 3/8"
Verloopstuk 3/8" - 1/2"
Go-through Dop 5/8" 16mm SP
Go-through Dop 13/16 21mm SP
Professionele Bahco
Professionele Ratel
Snelspantang
Handleiding

Afmetingen: 107 x 62 x 33 cm

7 januari 2018 om 02:03
twente_robbin Gebruiker

Iemand bekend/ervaring met het merk en de kwaliteit van dit gereedschap?

Beantwoorden

7 januari 2018 om 07:49
thijndaanen Gebruiker

Voor incidenteel thuisgebruik afdoende. Voor de wat intensievere klusser niet aan te raden. Ik denk dat dat de lading wel dekt.

Als voorbeeld; een automonteur die thuis als hobby sleutelen heeft zal zich groen en geel ergeren aan deze set. Lades zijn relatief slap en veel minder soepel. En het gereedschap werkt totdat je het zwaar gaat belasten.

Maar zoals ik al zei, als je hem gewoon voor “thuisgebruik” er bij wilt zetten en maar incidenteel gebruikt voor random klussen zal hij prima voldoen.

Beantwoorden

7 januari 2018 om 14:50
Susantigoon Gebruiker

Verwacht er geen wonderen van, het IS geen Gedore of Snap-on dus totaal zinloos om dat vergelijk te maken en als je er heel hard aan gaat sleuren, zul je ook best een steeksleutel kunnen afbreken.

Voor die paar centen voor de thuissleutelaar gewoon een leuke werkzame set, that’s all.

Beantwoorden

7 januari 2018 om 23:44
janheijnen Gebruiker

Chinese kwaliteit, vul zelf maar in.

Beantwoorden

7 januari 2018 om 09:48
Wout69 Gebruiker

Al het essentiële gereedschap? En toch geen PZ bits? En laten dat nu net de meest gebruikte zijn.

Beantwoorden

7 januari 2018 om 14:36
Susantigoon Gebruiker

Als jij die PZ bitjes zo enorm vaak gebruikt, dan koop je die er toch los bij voor een paar luttele euro’s? Alles compleet en jij ook weer blij…

Beantwoorden

7 januari 2018 om 10:16
anjavankleffens Gebruiker

Wout69: PZ bits gebruik je voor spaanplaat schroeven dit is meer een set voor sleutelaars;)

Beantwoorden

7 januari 2018 om 12:42
Fatboy16 Gebruiker

Hallo,

Wat zijn de afmetingen van trolley, koffer apart?

Beantwoorden

7 januari 2018 om 15:15
Globetrotter1 Gebruiker

Staat bij de specs. 07 x 62 x 33 cm. Eerst lezen dan vragen, graag gedaan.

Beantwoorden

7 januari 2018 om 16:47
Jtotheh Gebruiker

Ja, het is ook wat, hè Globetrotter.

Maar gelukkig kan jij wel lezen,  en anderen wijzen op het feit dat ze te snel een vraag gesteld hebben. Dat vind ik echt supergoed van je!

Beantwoorden

7 januari 2018 om 16:47
wellemse Gebruiker

Geen sleutel 19, ook niet zo heel handig. Want laten we eerlijk zijn, 13, 17, 19 zijn de meest gebruikte de rest van de tussenmaten worden toch nooit gebruikt.

Beantwoorden

7 januari 2018 om 20:29
robert10 Gebruiker

Men spreekt hier over een GEVULDE gereedschapswagen ????  Waar haalt men het lef ?????

Beantwoorden

7 januari 2018 om 20:41
Moderator Paul Moderator

De gereedschapswagen is niet leeg/ongevuld, maar bevat een 92-delige set gereedschap. 
Daarnaast blijft er nog ruimte over om andere spullen op te bergen. Win-win :)

Beantwoorden

7 januari 2018 om 23:40
janheijnen Gebruiker

Toolwelle is een exotische naam voor Chinese massa productie, de kwaliteit is minimaal. Onder de streep moet dit voor zeer weinig geproduceerd worden!!, mooi afblijven.

Beantwoorden

11 januari 2018 om 18:00
p.rijsdijk Gebruiker

Vandaag deze ontvangen maar flink gedeukt op de hoeken!! Wat een drama om ibood hierover een simpele mail te sturen zeg!! Via speciaal formulier doen krijg ik automatisch maar telkens bijna klaar en dan verdwijnt het scherm!

Graag reactie ibood!

Peter Rijsdijk

Beantwoorden

12 januari 2018 om 00:00
Moderator Paul Moderator

Hallo Peter,

In plaats van via het contactformulier kun je ook de bestelling aanklikken in het overzicht onder Mijn iBOOD en dan kiezen voor “Verstuur serviceverzoek”. Je kunt vervolgens kiezen voor Defect of Transportschade (als de verpakking ook beschadigd is).

Ik zal in ieder geval deze melding via het forum (ook) doorgeven aan de klantenservice.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

11 januari 2018 om 21:17
PvMegen Gebruiker

Hier hetzelfde probleem. Wagen is op meerdere plaatsen flink beschadigd. De bovenste lade is zelfs niet meer te openen.

Als je de app van Ibood gebruikt is het echter wel heel simpel om een serviceverzoek in te dienen. Daar geef je aan dat hij kapot geleverd is en ik had binnen een kwartier een mail met retour label en instructies. Hopen dat het vervangen van de gereedschapswagen net zo soepel verloopt ;)

Beantwoorden

13 januari 2018 om 20:49
orcinuses Gebruiker

vanavond eindelijk eens tijd gehad om de doos uit te pakken, en nu kom ik tot de conclusie dat ook hier flinke transport schade aan zit, heb inmiddels formulier ingevuld.

eens maar nooit meer zo’n aanbieding kopen..

Beantwoorden

21 januari 2018 om 13:18
gregrof Gebruiker

Ik had een rode besteld en heb een zwarte gekregen. Stoort me niet. Verder is alles dik in orde! Geen schade, snelle levering… goed gedaan ibood.

Het product is niet van topkwaliteit, maar voor mij zal dit zeker voldoen.

Ik ben zeer tevreden.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.