1 januari 2018 om 00:00
iBOOD

BluCave Audio Zone Systeemkoffer met Bluetooth Speaker

Audio Zone Systeemkoffer met BT Speaker

De Audio Zone van BluCave is de EERSTE gereedschapskoffer ter wereld met een Bluetooth speaker!

Specificaties

Merk: BluCave
Type: Audio Zone Systeemkoffer met Bluetooth Speaker
Garantie: 2 jaar

• Systeemkoffer speaker
  • Bluetooth dus draadloos
  • Sterke bas, perfect geluid

Verbinden via Bluetooth 4.0, NFC of standaard 3.5mm Jack (voor apparaten zonder Bluetooth)
Sterke bas, perfect geluid
Twee actieve Speakers, één groots geluid
Hoge kwaliteit Li-Ion accu: 10 uur speeltijd
Touch Controls voor play/pause, volgende/vorige, volume en verbinden
Microfoon voor handsfree bellen
Stevige behuizing beschermt de Speaker
Maten Speaker: 12 x 7 x 5,5 cm

Inhoud van deze set:

• Audio Zone Bluetooth Speaker
  • USB-kabel voor opladen
  • 3.5 mm Jack Plug
  • Handleiding
1 januari 2018 om 00:01
Moderator Paul Moderator

Beste iBOODers,

Het team van moderators wenst jullie een goed en dealrijk 2018 !

Beantwoorden

1 januari 2018 om 02:20
tonhilde Gebruiker

Audio Zone Systeemkoffer met Bluetooth Speaker staat er boven. Bij de inhoud staat geen koffer. Is het nu met of zonder systeemkoffer???

Beantwoorden

1 januari 2018 om 03:10
jvanweerdenburg Gebruiker

Goeie opmerking…

Beantwoorden

1 januari 2018 om 11:29
aardvarken Gebruiker

Inhoud van deze set:

Audio Zone Bluetooth Speaker
USB-kabel voor opladen
3.5 mm Jack Plug
Handleiding

Beantwoorden

1 januari 2018 om 12:25
Analyzer Gebruiker

Dus zónder de systeemkoffer blijkbaar. Inderdaad lekker duidelijk.
(Deze staat overigens ook niet erbij afgebeeld)

Beantwoorden

1 januari 2018 om 12:31
Analyzer Gebruiker

*Correctie, de koffer staat wel afgebeeld, dus nog steeds geen idee of die nu wel of niet wordt meegeleverd.
De beschrijving doet vermoeden van wel, maar de de inhoud staat ie niet vermeld..

Beantwoorden

1 januari 2018 om 15:22
Moderator Paul Moderator

Je ontvangt de producten zoals op de 1e afbeelding wordt weergegeven.

Beantwoorden

1 januari 2018 om 07:32
Taned Gebruiker

Dit is wat het is lijkt mij, een speaker met omhulsel die past in een gereedschapskist……….

http://batavia.eu/producten/blucave-audiozone/

Wel een goede prijs!

Beantwoorden

1 januari 2018 om 15:37
Moderator Paul Moderator

Blucave noemt de behuizing van de speaker een systeemkoffer. Deze benaming kan verwarring veroorzaken omdat het niet om de gereedschapskist gaat.

Beantwoorden

1 januari 2018 om 08:37
cdenauw Gebruiker

Tot zover de goede voornemens van iBood om in 2018 hun producten duidelijk te omschrijven.

Beantwoorden

1 januari 2018 om 15:39
Moderator Paul Moderator

iBOOD heeft de benaming van Blucave overgenomen, die de behuizing van de speaker een systeemkoffer noemt.

Beantwoorden

1 januari 2018 om 10:22
MisterSqueaky Gebruiker

Dus.. dit is een Bluetoothspeaker voor in een specifiek model gereedschapskist die er lost bijgekocht moet worden ?

Beantwoorden

1 januari 2018 om 15:28
Moderator Paul Moderator

De gereedschapskist zit er niet bij, wel de omhulsing zoals op de 1e en 3e afbeelding weergegeven wordt.

Beantwoorden

1 januari 2018 om 11:28
aardvarken Gebruiker

Inhoud van deze set:

Audio Zone Bluetooth Speaker
USB-kabel voor opladen
3.5 mm Jack Plug
Handleiding
Welke adapter voor laden voltage ??

Beantwoorden

1 januari 2018 om 12:31
motormuis001 Gebruiker

Lijkt me zo duidelijk als wat. “De Audio Zone van BluCave is de EERSTE gereedschapskoffer ter wereld met een Bluetooth speaker!” Dus de koffer zit er bij. Dan rijst wel weer de vraag wat je met die koffer aanmoet. Want dat lijkt me vooral veel onbruikbaar plastic met veel loze ruimte.

Beantwoorden

1 januari 2018 om 12:58
Zingali Gebruiker

Idd onduidelijke info. Na enig googelen wijst alles er op dat de speaker wordt geleverd met een soort cassette (houder) waarmee hij in de optioneel (elders) verkrijgbare systeemkoffer past.

De info over dit product bij de bekende bouwmarkt waarvan de naam met een P begint, is net zo misleidend als hier bij IBOOD.

Als je niet de intentie hebt de systeemkoffer er bij te gaan kopen moet je je afvragen of er voor dit geld geen betere bluetooth speakers te koop zijn.

Beantwoorden

1 januari 2018 om 13:16
hdewinter Gebruiker

Een bluetooth speaker voor een beperkte markt.

ik zou het niet doen.

hier wat info

https://www.gadgetgear.nl/2015/05/review-blucave-audiozone-speaker/

Beantwoorden

1 januari 2018 om 13:24
p-nl Gebruiker

Hoezo onduidelijk of misleidend??

In de titel staat letterlijk: “systeemkoffer MET Bluetooth speaker”. En op de foto’s staan ze ook allebei, namelijk een systeemkoffer en de speaker. Bij de productomschrijving staat dit ook.

Dus: gewoon normaal lezen en naar de plaatjes kijken.

Maar ik geef toe, groep 2 is voor iedereen een hele lange tijd geleden. En een aantal hebben dit verleerd.

Beantwoorden

1 januari 2018 om 13:36
tonhilde Gebruiker

Volgens mij ken je Ibood nog niet zo goed.

Beantwoorden

1 januari 2018 om 14:07
Zingali Gebruiker

En wat houdt ‘normaal’ lezen volgens jou dan in p-nl? Volgens mij (en dat heb ik in groep 2 geleerd) is het ‘goed’ lezen. Maar wellicht beschik jij over de gave om abnormaal te kunnen lezen.

Juist als je goed leest, constateer je een contradictie (dat woord leerde ik pas in groep 4) in de tekst. Deze bestaat uit het gegeven dat achter Type “Audio Zone Systeemkoffer met Bluetooth Speaker” staat vermeld, terwijl bij de beschrijving van de inhoud van de set een button met ‘Systeemkoffer’ ontbreekt.

Bij de bouwmarkt waarvan de naam met een P begint staat de systeemkoffer ook afgebeeld, maar krijg je deze er evenmin bij. Mocht iBood de systeemkoffer wel meeleveren dan doen ze zichzelf tekort door dit niet duidelijk bij ‘inhoud van deze set’ aan te geven.

@Moderator(s): graag opheldering!

Beantwoorden

1 januari 2018 om 15:30
Moderator Paul Moderator

De (zwarte) gereedschapskist wordt niet meegeleverd, wel het blauwe omhulsel wat door Blucave een Systeemkoffer genoemd wordt.

Beantwoorden

1 januari 2018 om 15:17
p-nl Gebruiker

Taned 07:32 en Hdewinter 13:16 hebben beiden een link in hun post opgenomen. Daar zien jullie dat het nog steeds gaat om een speaker met een “omhulsel”. Zoals ik het begrijp wordt met koffer deze omhulsel bedoeld. Maar ik geef toe, het is niet heel duidelijk om uit de toegevoegde foto’s te herleiden wat er precies met “koffer” wordt bedoeld (en dit is niet sarcastisch of ironisch bedoeld).

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.