30 december 2017 om 00:00
iBOOD

Børma Keukenmengkraan met Hoge Uitloop

Børma Keukenmengkraan

Deze keukenmengkraan beschikt over een draaibare buisuitloop met straalregelaar en een hoge uitloop (sprong 213 mm).

Specificaties

Merk: BØRMA F1722AA Keukenkraan
Type: F1722AA Keukenkraan
Garantie: 2 jaar

• Draaibare buisuitloop
  • Straalregelaar
  • Geïntegreerd vetreservoir

Active keukenmengkraan met hoge uitloop.
Sprong 213 mm.
Flexibele aansluitslangen G3/8".
Metalen greep.
Onderbevestiging.
Kraangat Ø35 mm.
Draaibereik cartouche 120°.

30 december 2017 om 00:11
joesoef Gebruiker

Ik dacht leuk, doen ik. Totdat ik las dat deze een vetresovoir heeft. WTF? Hoe vaak moet je die bijvullen…

Beantwoorden

30 december 2017 om 02:14
Moderator Paul Moderator

Het vetreservoir is aanwezig om de bedieningsknop mooi soepel te laten werken. Het zit geïntegreerd en hoeft normaalgesproken niet bijgevuld te worden.

Beantwoorden

30 december 2017 om 09:26
malika53 Gebruiker

Is deze kraan ook geschikt voor gebruik bij een close in boiler of vergelijkbaar warmwatervoorziening systeem

Beantwoorden

30 december 2017 om 09:47
joesoef Gebruiker

Hoe zit het met de verkrijgbaarheid van onderdelen? Gezien de techniek moet je na drie tot vijf jaar leertje/ rubber vervangen en nieuwe lik vet op het binnenwerk doen. Prijs is super vergeleken met onze Scandinavische buren…

Beantwoorden

30 december 2017 om 22:48
Moderator Niek Moderator

Hallo joesoef,

Onderdelen zijn wel online te krijgen. Als je even zoekt op merknaam en product, dan vind je al snel aanbieders van losse onderdelen.

Beantwoorden

30 december 2017 om 10:30
toppieplus Gebruiker

Wat is de max dikte van het aanrechtblad? Ik zie 40 staan op de tekening maar dat is met stabilisatieplaat….

Beantwoorden

30 december 2017 om 13:21
faucon Gebruiker

Is het geheel mat of glanzend?

Beantwoorden

30 december 2017 om 22:59
Moderator Niek Moderator

Hallo faucon,

Afgaande op de afbeelding en de weerspiegeling die je ziet zou ik zeggen glanzend.

Beantwoorden

30 december 2017 om 13:22
toppieplus Gebruiker

Besteld. Goedkoper dan het vervangen van de cartouche van mijn lekkende Grohe kraan. Als deze het 5 jaar volhoud, komt Ibood t.z.t. vast wel weer met een mooie aanbieding :-).

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.