17 december 2017 om 00:00
iBOOD

Höfftech COB LED Werklamp en Powerbank | 4400 mAh

Höfftech COB LED Werklamp

Voor de thuisklusser met een fulltime baan. De strijder die ’s avonds, na de macaroni, toch nog die badkamer gaat betegelen. Die man heeft goed licht nodig!

Specificaties

Merk: Höfftech
Type: COB LED-werklamp en powerbank
Garantie: 2 jaar

• Lamp én powerbank
  • 4400 mAh li-ion accu
  • Schok- en stootbestendig

Krachtige 10W COB Floodlight / Powerbank
700 Lumen helder licht
Kleurtemperatuur: 6500 Kelvin
Levensduur: LED 20.000 uur
Grote belichtingshoek van 120 graden
Oplaadbare 4400 mAh Li-ion Batterij
Led indicator voor de batterij status High/Medium/Low
Volledige oplaadtijd: 5 uur
5Volt USB poort voor het opladen van telefoon, tablet etc.
Maximum USB output: 5V 2A
Zeer solide schok en stootbestendige behuizing
Inklapbare draagbeugel
Batterij-indicatie
Materiaal van hoge kwaliteit: TPR

Afmeting: 170 x 150 x 45 mm
Gewicht: 450 gram

17 december 2017 om 00:07
wallagh Gebruiker

Hoe lang geeft ie licht op vol vermogen?

Beantwoorden

17 december 2017 om 00:17
motormuis001 Gebruiker

Wat is er krachtig aan 700 lumen? Een lachertje is het.

@Wallagh: hij verbruikt 2 Ampère bij 10 Watt, dus zolang de accu nog goed is kun je rekenen op 2 uur. Maar na een hele dag hard werken hou je dat betegelen toch niet langer vol. En met 2 Ampère iets opladen lukt ook niet langer. Houd er bovendien rekening mee dat het OF/OF is. Laden gaat ten koste van licht, en omgekeerd.

Beantwoorden

17 december 2017 om 07:43
markstund Gebruiker

700 lumen is inderdaad echt veel te weinig om goed te kunnen klussen. Helaas, ik sla deze over!

Beantwoorden

17 december 2017 om 00:34
hobbix Gebruiker

Dat ze in zo’n enorme klont maar zo’n klein accuutje weten te prutsen.

Beantwoorden

17 december 2017 om 01:38
StefanHollander Gebruiker

“Voor de thuisklusser met een fulltime baan. De strijder die ’s avonds, na de macaroni, toch nog die badkamer gaat betegelen, zodat z’n vrouw en kinderen weer kunnen douchen. Die man heeft goed licht nodig!”

Dit is toch wel hopeloos ouderwets, iBOOD.

Beantwoorden

17 december 2017 om 07:33
charliemhj Gebruiker

Hofttech Germany !!!  zo denken de mensen dat ze iets kwalitatief en Duits kopen maar is gemaakt in China

Beantwoorden

17 december 2017 om 09:14
Outlander Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan wanneer het om exact hetzelfde product gaat.

Beantwoorden

17 december 2017 om 09:33
motormuis001 Gebruiker

@Outlander: Bedankt voor de link! Die leidt naar heel wat bruikba(arde)re spullen!

Beantwoorden

17 december 2017 om 09:46
otaner Gebruiker

Iets goedkoper ja. Maar als hij het thuis niet blijkt te doen dan heb je pech.

Beantwoorden

17 december 2017 om 10:01
motormuis001 Gebruiker

@otaner: Dan betaal je met PayPal, en declareert daar je portokosten. Overigens werkt dat ook als je iets retourneert wat je bij iBOOD hebt gekocht.

Beantwoorden

17 december 2017 om 10:37
woetsie Gebruiker

op aliexpress deze lamp iets goedkoper vergeet het maar je komt eerder duurder uit als verrassing  je inklarings btw evt douane kosten  er boven op voor voor dat bedrag heb je 2 van deze lampen op ibood.

Ik heb laats nog een aankoop gedaan op aliexpress bedrag was 22,90 euro inclusief gratis verzending kreeg mail of ik inklaring en btw kosten wil betalen kosten 33,60 euro vooraf te voldoen dan werd je pakket pas verzonden uit land van herkomst en anders de verassing aan de deur.

het is namelijk bedragen onder de 22 euro geen inklaring en btw bedragen vanaf 22 tot 150 euro inklaring en btw kosten er bovenop en bedragen vanaf 150 euro inklaring btw invoer en douane kosten.

Op aliexpress is niet alles wat er klinkt en blinkt en goedkoper goed op letten wat er wel en niet goedkoper is als je alle kosten mee weegt betreft in eigen land, de verkoopprijs in eigen land kan wel wat hoger liggen dan op aliexpress maar door de bjikomende kosten kun je of duurder uitkomen.

Beantwoorden

17 december 2017 om 11:36
eva864 Gebruiker

Op je toetsenbord staan ook . , ? en !

Gebruik die en je boodschap wordt voor anderen (heel wat) leesbaar(der).

Beantwoorden

17 december 2017 om 12:09
motormuis001 Gebruiker

@eva864: misschien heeft hij/zij een azerty-toetsenbord of nog iets exotischers? Of er heeft een gedeeltelijke ‘verassing’ plaatsgevonden.

Beantwoorden

17 december 2017 om 13:12
bastian433 Gebruiker

Als alleen die kosten €33,60 waren dan klopt er iets niet. €13,50 inklaringskosten en 21% BTW. had je wel pech overigens… beter onder de 22 euro blijven inderdaad, maar als je pakket er niet tussen weg wordt gevist komt dat gewoon aan zonder BTW en inklaringskosten (in NL dan). Ik reken het altijd mee als ik iets wil boven de 22 euro of ik het dan nog het waard vind.

Bij net bijna 2 euro meer loop je een risico dat hij 42 euro gaat kosten. oeps.

Beantwoorden

17 december 2017 om 14:52
janpiet25 Gebruiker

Als je bepaalde produkten besteld bij Alie en je zit boven de 25 a 30 euro zelfs boven de 50 euro  , even een mailtje doen en zij passen de prijs graag aan op de verzendbond  zodat je onder de 20 euro blijft , ik doe dit meermaals , een service van Alie ! . Maar je moet het dan gewoon even vragen !!! Ik doe al jaren zaken op deze manier en betaal nooit extra kosten .

Beantwoorden

17 december 2017 om 14:56
janpiet25 Gebruiker

Dan ben je slecht geïnformeerd bij Alie !!! Er zijn wel andere mogelijkheden om ver onder de prijs te blijven hoor !

Beantwoorden

17 december 2017 om 15:21
eva864 Gebruiker

@motormuis001, op een azerty-toetsenbord staan de leestekens even vlot bereikbaar als op een qwerty. Daarnaast kan je daarop ook vlot de voor Nederlanders “exotische” speciale Franse lettertekens typen, in tegenstelling tot bij een qwerty-toetsenbord. Geen enkele reden dus om hier te spotten met azerty.

Ja, ik gebruik ook azerty (en leestekens) en ja, ik heb die Franse lettertekens vaak nodig.

Beantwoorden

17 december 2017 om 16:12
motormuis001 Gebruiker

Daar past eerder medelijden dan spot, ja. Mijn nederige excuses voor mijn onbeholpen optreden, terwijl jullie het toch al zo zwaar hebben. :-))

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.