12 augustus 2017 om 00:00
iBOOD

Höfftech 108-delig Gereedschapskoffer

Höfftech 108-delig Gereedschapsset

Musthave gereedschapsset voor de meeste klussen thuis én retehandig wanneer je met de auto, caravan, camper of boot weggaat.

Specificaties

Merk: Höfftech
Type: 108-delig gereedschapskoffer
Garantie: 2 jaar

• Fix de meeste klusjes zelf
  • Handig voor de auto-/bootvakantie
  • Overzichtelijk in een koffertje

Inhoud koffer:
1x Inbussetje (11-delig)
1x Beugelzaag (15,5 cm)
1x Klauwhamer
1x Afbreekmes + 5 reserve messenstrips
20x Schroevendraaierbitjes
1x Aluminium lederklamp (excl. 2x AA-batterijen)
1x Bahco
1x Rolmaat (3 meter)
1x Spanningsmeter (digitaal)
1x Bithouder
1x Isolatietape
1x Platkopschroevendraaier
1x Kruiskopschroevendraaier
1x Bektang
1x Combinatietang
Assortimentsdoosje (met o.a. muurpluggen, schroeven, boutjes, spijkers, moeren en schroefhaken)

12 augustus 2017 om 00:05
SlinkyMcPoopoo Gebruiker

ik tel er maar 34, tenzij jullie elke plug en schroef ook meetellen…
wat vrij belachelijk zou zijn…

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 01:12
ikke_zelf Gebruiker

Ik 50.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 07:38
Vic99 Gebruiker

Dus ze tellen echt de schrieven en pluggen mee. Nou dan wil ik daar ook de onderdelenlijst van zien!

Wel een mooi compact setje, leuk als cadeau voor kinderen die op kamers gaan. Ik mis alleen een waterpomptang, hoort wat mij betreft wel bij de basisuitrusting.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 08:57
Jan-van-Gent Gebruiker

Klopt want dit hoort bij een basis uitrusting!

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 05:25
malika16 Gebruiker

39 totaal

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 09:18
marcvda Gebruiker

lijkt mij toch niet het ideale gereedschap…eerder voor beginners die er nog niet teveel verstand van hebben.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 09:18
Boodschapwijzer Gebruiker

*SNAP*

Edited by: Tom

Alleen een prijsvergelijking over identiek hetzelfde product met een geldige en werkende URL.
Mvg,
Tom

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 10:25
DanyG Gebruiker

Uit welk materiaal zijn de kwetsbare onderdelen gemaakt. Indien Chroom-Vanadium dan is het OK.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 10:35
Vinimid41 Gebruiker

Ik denken dat de set van de lidl vanaf maandag a.s. Een betere optie in, inclusief waterpomp tang ;-)

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 11:34
Susantigoon Gebruiker

Als setje aan boord, puur voor noodgevallen om even iets weer vast te zetten voldoet dit prima. Kun je ook nog eens ergens vergeten of weggeven.

Het serieuze spul hou je voor thuis (of voor de vakman/monteur).

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 12:09
Pooy Gebruiker

Deze setje ziet er fraai en aantrekkelijk uit, maar 108 delen ( gereedschappen) passen niet in het koffertje lijkt mij.

Inderdaad, ik heb ongeveer zo’n gereedschapkoffer inclusief waterpomptang.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 12:44
Sixus Gebruiker

Wat is een lederklamp? Het lijkt niet iets elektrisch te zijn aangezien er geen batterijen bijzitten.

Het lijkt ook nog redelijk geprijsd: er zit nog echt merkgereedschap bij ook of bedoelen jullie gewoon moersleutel ipv Bahco?

Weer ff serieus: wat een ongelooflijk brakke set voor relatief achtelijk veel geld. Wie dit koopt wil gewoon opgelicht worden: schroeven, pluggen ed is geen gereedschap dus noem het geen 108 delige gereedschapset. Meer dan de helft is geen gereedschap! Anders heb ik nog wel een >1000-delig gereedschapset (spijkers) liggen voor weinig.

Dit is weer typisch zo’n merk dat zichzelf beter wil laten lijken dan het is door een adviesprijs eraan te hangen die nergens op gebaseerd is. Kan de eerste de beste dumpsite er weer een virtuele korting aanhangen zodat het goedkoop lijkt maar ondanks dat blijft het duurkoop. En dan hopen dat degene die dat doorziet over de streep geholpen kan worden door het 108-delig te noemen. Ik durf te wedden dat het dan ook nog eens 107-delig plus koffer is.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 13:08
Moderator Paul Moderator

Een lederklamp is een led-werklamp zonder W. Excuses voor de weggevallen letter.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.