17 februari 2017 om 00:00
iBOOD

Philips 6-Pack Warm Witte LED Lampen E27 40W

6x Philips LED Lampen E27, 40W

Kom nu je 6-packs met Warm Witte LED Lampen met E27 fittingen halen! 

Specificaties

Merk: Philips
Type: 6 Pack Warm Witte LED Lampen E27 40W
Kleur: wit

• 6 E27 LED Lampen, 40W 
  • Gaan tot 15.000 uur mee
  • Zeer energiezuinig: label A+

40 Watt LED Lampen
Fitting: E27
Voltage: 220 - 240 V
Lichtstroom: 470  lumen
Stralingshoek: 200 graden
Kleur: Warm wit
Kleurtemperatuur: 2700  K
Lichteffect/afwerking: Warm wit

Colour Rendering Index (CRI): 80
Opstarttijd: <0,5  s
Opwarmtijd tot 60%: direct op volle lichtsterkte
Gemeten energieverbruik: 6 W
Gemeten lichtstroom: 470  lm
Gemeten gebruiksduur: 15.000 uur
Gemeten stralingshoek: 200 graden
Wattage: 6 W
Wattage-equivalent: 40 W

|Energielabel: A+
Energieverbruik per 1000 uur: 6 kWh
Levensduur van lamp: 15.000 uur
Aantal schakelcycli: 50000
Lumen onderhoudsfactor: 0,7

Gemiddelde levensduur (bij 2,7 uur per dag): 15 jaar
Hoeveelheid kwik: 0  mg
Vermogensfactor: > 0,5
Stroomsterkte lamp: 60  mA
Afmetingen: 108  (H) x 60 (B) mm

Let op: deze LED lampen zijn niet dimbaar

17 februari 2017 om 00:07
DaniMol Gebruiker

40Watt???? w00000000t?? Krijg je er dan ook een lasbril bij?????

Beantwoorden

17 februari 2017 om 00:14
krisztian Gebruiker

het is 6 watt LED wat gelijk is aan 40 watt gloeilamp sterkte

Beantwoorden

17 februari 2017 om 03:53
DaniMol Gebruiker

Dat wist ik ook wel toen ik het las. Zag het in de beschrijving staan. Alleen het staat er toch echt letterlijk LED lampen van 40W

Beantwoorden

17 februari 2017 om 13:14
mdrongelen Gebruiker

Als ze zelf nou eens oplette idd. Anders doen potentiële klanten t :-)

Beantwoorden

17 februari 2017 om 02:35
Moderator Dion Moderator

Hi DaniMol,

Wat krisztian vertelt klopt. Deze LED lampen geven 470 lumen wat qua lichtopbrengst weer overeenkomt met een ”klassieke” gloeilamp van 40 watt.

Hopelijk is het wat duidelijker nu.

Groet,

Dion

Beantwoorden

17 februari 2017 om 05:53
roelibex Gebruiker

Heeft toch helemaal niets met klussen te maken dan?

Beantwoorden

17 februari 2017 om 07:04
jeka12 Gebruiker

Jawel alleen een echte klusser kan lampen vervangen. Morgen hebben ze waarschijnlijk een kruimeldief. Kun je handig je werkbank mee schoonmaken….

Beantwoorden

17 februari 2017 om 09:20
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi roelibex en jeka,

We willen een diversiteit aan producten aanbieden tijdens de klustiendaagse. Bij een verhuizing of verbouwing van een huis of kamer, kan het een prima keuze zijn om in één keer over te schakelen naar LED lampen. Daarom bieden wij deze ook aan.

Groeten,

Bas

Beantwoorden

17 februari 2017 om 08:14
alexanderpas Gebruiker

Toen ik de aankondiging voor tien dagen klussen op iBood kreeg, kwam ik net een bouwmarkt uitgelopen. Ik ben op zoek naar oa serieuze boormachine, accu boormachine, decourpeerzaag. Dus mijn interesse was gewekt. Maar dan is er een dag met alleen een borensetje en vandaag led lampen? Ik verwachtte eigenlijk echt tien dagen serieuze klusapparatuur, zoals de Bosch Blue van eergisteren. Ik begon alleen veel te laat met bestellen, want dat lukte niet meer. Nee, duh 0.00 uur. Gooi die er nog maar een dag in anders ipv ledlampen onder de DIY noemer.  :-) #wehebbennogeenweek #watnietiskannogkomen.

Even on topic: ‘hebben een Colour Rendering Index die hoger is dan 80%. Dit houdt in dat dat ze kleuren op een natuurlijke wijze reflecteren, niks artificieels dus’. Ehhhh een CRI betekent dat de lamp licht geeft wat (slechts) door 80% van de materialen op de juiste manier / bedoelde kleur wordt gereflecteerd. Je zou ook kunnen zeggen dat maar 80% van alles om je heen de juiste kleur heeft en die andere 20% hangt van de lamp af. Te blauw, te groen, te geel of gewoon helemaal niet. Bijna alle ledlampen hebben een cri van >80. Het maakt ze niet per definitie slecht, maar het is geen marketingtermen waard. Dat hoger dan (industrieterm) slaat eigenlijk nergens op, want als het echt hoger is, dan wordt het ook aangegeven. Ik heb lampen met >90, >95 en >97 zelfs. Die laatste twee zijn zo gaaf, die zijn mooier dan menig halogeen, want ook daar zit vaak een kleurzweem in de laatste tijd.

Toegegeven Philips is zeker niet slecht met zijn kleuren en die laatste 20% komt erg dichtbij, zeker vergeleken met de gemiddelde China webshoplamp die meer dan gemiddeld drama zijn. 6 merklampen voor dit bedrag is echt een schijntje! Er komt wel serieus veel licht af.

Beantwoorden

17 februari 2017 om 09:11

Hi Alexander,

We willen een diversiteit aan producten aanbieden tijdens de klustiendaagse. Bij een verhuizing of verbouwing van een huis of kamer, kan het een prima keuze zijn om in één keer over te schakelen naar LED lampen. Daarom bieden wij deze ook aan.

#watnietiszalnogkomen

Groeten,
Bas

Beantwoorden

17 februari 2017 om 08:36
michielv87 Gebruiker

Kidding me? Klus 10 daagse haha wat een grap… lekker klussen met deze lampen.. wat kunnen ze allemaal?

Beantwoorden

17 februari 2017 om 09:20

Hi Michiel,

Groeten,
Bas

Beantwoorden

17 februari 2017 om 09:49
Ace_of_Race Gebruiker

Jongens jongens… staan jullie bij de Gamma/Praxis/Formido/Karwei/Enorm/Hornbach ook te schreeuwen dat het een lachertje is dat ze een hoek met verlichting hebben?? Nee toch?

Beantwoorden

17 februari 2017 om 10:59
de melkboeah Gebruiker

Age-of-Race slaat de spijker op de kop (haha)

Beantwoorden

17 februari 2017 om 08:41
ingrid030 Gebruiker

als ik zo eens de gemiddelde pakketbezorger zie met zijn volgeladen bus dan zie enkel het laatste traject van mijn bestelling, daar betalen we 5.95 euro voor. die lampen hebben tot ik ze in ontvangst neem een heel traject afgelegd, weet jij wat er met die lampen gebeurd is onderweg, stel dat je ze moet terugsturen, dan wordt het wel weer een “had ik ze maar met een korting bon bij de bouwmarkt gehaald”  Mochten ze defect aankomen was het dan gratis retour? gr Ingrid

Beantwoorden

17 februari 2017 om 09:12

Hoi Ingrid,

Als je een product defect ontvangt, dan zijn de retourkosten inderdaad voor onze rekening!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

17 februari 2017 om 08:42
jvdweijden Gebruiker

Welk type is dit, zodat ik de specs van Philips nog even kan bekijken? Het liefst EAN nummer. Dit zijn namelijk niet de CorePro lampen, die zijn 5,5W. Weet iemand verder nog het verschil tussen deze of de CorePro?

Beantwoorden

17 februari 2017 om 09:21

Hoi Jvdweijden,

Bij deze de Philips website: 
http://www.philips.nl/c-p/8718696510124/led-lamp

Groeten,
Bas

Beantwoorden

17 februari 2017 om 09:44
bmwrt1200 Gebruiker

Goedemorgen, zijn deze lampen ook geschikt voor buitenarmatuur? Gr. Robert

Beantwoorden

17 februari 2017 om 10:59
de melkboeah Gebruiker

Deze zijn hier niet speciaal voor gemaakt, dus is niet aan te raden

Beantwoorden

17 februari 2017 om 13:34
beataels Gebruiker

Hallo, hebben deze lampen dezelfde afmeting als de vroegere 40 watt lampen? Wij hebben al problemen gehad met te grootte lampen voor in een plafondlamp (plaffoniere).

Onze plafondlampen zijn originele maten.

Groeten

Beantwoorden

17 februari 2017 om 13:48
Moderator Paul Moderator
17 februari 2017 om 13:45
savatage2 Gebruiker

Ik kan deze lampen blijkbaar niet bestellen in België?

Beantwoorden

17 februari 2017 om 13:49
Moderator Paul Moderator

Hallo savatage,

Dat is mogelijk als je op ibood.be bent ingelogd. Via deze link kom je bij deze deal uit voor BE.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

17 februari 2017 om 14:15
fluppe4u Gebruiker

40 W is OK  maar voor een leefruimte gebruik ik 60 W

Beantwoorden

17 februari 2017 om 18:16
stigske Gebruiker

@iBood: ik heb dinsdag volgende mail ontvangen. Helaas voldoet ibood weer niet aan deze wensen…

Beste

Tien dagen lang, elke dag rammers van klusdeals, voor zowel de huis-tuin-en-keukenklusser als de semi-pro.

Haal je kluskloffie dus maar vast tevoorschijn, want dit wil je niet missen!

Boks
Team iBOOD

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.