Struikelend naar je voordeur lopen, zoeken naar je sleutels en wakker liggen omdat het lijkt of er iemand rond het huis sluipt. Dit verhelp je allemaal met de Luceco schijnwerper.
Merk: Luceco
Type: Solar Schijnwerper | LEXSF11B40
Garantie: 2 jaar
Technische data
Prestaties en veiligheid
Afmetingen en gewicht
Goedemorgen delangebert,
Nee, deze is zeker anders dan de Dreamled die we hebben aangeboden. Mocht je mij niet op mijn woord geloven dan kan je hier een recent producttopic vinden van de Dreamled.
Heb deze toch echt rond maart vorig jaar bij jullie gekocht !
Beste Lisa
Dit is niet dezelfde geloof mij op mijn woord,, ???? ???? ????
Dit is een lamp van Luceco, een ander merk dan DreamLED.
Bovendien bieden we het merk Luceco pas sinds april van dit jaar aan.
Qua uiterlijk lijkt de DreamLED inderdaad op deze buitenlamp, maar toch zijn er (onderhuids) verschillen. Zoals kleurtemperatuur en afmetingen.
DreamLED
4200K
300 x 215 x 35 mm
Luceco
4000K
300 x 197 x 120 mm
Luceco Solar Schijnwerper | 10 W
Welke accu zit er in schijnwerper Solar lucecco ?
Goedemiddag toffelbrol,
Helaas hebben we je vraag niet op tijd kunnen beantwoorden. Mocht je nog een antwoord willen op je vraag, dan horen we het graag en gaan we dit na het weekend voor je uitzoeken.
Hoeveel jaar gaat de accu mee?
Goedemorgen rotel1,
Dit heb ik helaas niet kunnen achterhalen, dat komt waarschijnlijk ook omdat dit erg afhankelijk is van het gebruik. Ik heb wel kunnen vinden dat de lamp een levensduur heeft van 30000 uur.
Kunnen de 18650 cellen vervangen worden?
Volgens mij is dit dezelfde lamp
En er staat bij dat de accu’s vervangen kunnen worden
Dit is weer iBood ten voeten uit.
Wel een popie-jopie verhaal of de inbrekers wel genoeg licht hebben, maar geen info over:
- vermogen zonnecellen
- capaciteit en type accu (zodat je kunt schatten hoe lang het opladen en branden duurt)
- Efficiëntie:108 ??? 108 uitjes/meter haring?
En als er naar gevraagd wordt gewoon zeggen: “Dit heb ik helaas niet kunnen achterhalen”!
Goedemiddag EricVoordeel,
Hoe lang een accu meegaat is van zoveel factoren afhankelijk, dat dit inderdaad niet te achterhalen is.
Zal ik je vragen proberen te achterhalen? ;-)
Jij hebt zeker een punt…
Zo moeilijk is het niet hoor. Als het bv een 3 V systeem is, gebruiken de leds samen 3,3 A.
Een accu van 3,3Ah kan de leds dan één uur laten branden.
Dus gewoon iets meer specificaties, dan weet je het zo
Er werd alleen gevraagd naar de totale levensduur, ik las dat als hoe lang de accu meegaat voor hij vervangen moet worden.
Ik heb inmiddels ook al antwoord op één van je vragen: Efficiëntie is luminaire efficacy. 108 Lumen per watt in dit geval. Totaal dus van 1080 Lumen.
Je overige vragen staan nog uit en zodra ik een antwoord heb plaats ik het hier meteen.
Is dit dezelfde als de dreamled die ik vorig jaar gekocht heb??