30 juni 2020 om 00:00
iBOOD

DeWalt DCK2110C2T-QW XR Schroef-/Boormachine en Slagschroevendraaier | 12 V

DeWalt Schroef-/Boormachine + Slagschroevendraaier

Powertools in hun puurste vorm; Rammers van DeWalt.

Specificaties

Merk: DeWalt
Type: DCK2110C2T-QW XR Schroef-/Boormachine en Slagschroevendraaier
Garantie: 2 jaar

• Max Koppel: 163 Nm
  • Compacte borstelloze machines
  • Twee versnellingen en 15 koppelingsinstellingen

DCF801 Slagschroevendraaier

• Voltage: 12 V
  • Vermogen: 200 W
  • No Load snelheid: 0-950, 0-1950, 0-2850 RPM
  • Batterij Type: Li-Ion
  • Sound Pressure: 90dB(A)
  • Acoustic Power: 101dB(A)
  • Akoestisch vermogen: 3dB(A)
  • Vibration: 6.7m/s2
  • Afmeting Bithouder: 6.35 mm
  • Slagen/Minuut: 0-3600 min
  • Max Koppel: 163 Nm
  • Gewicht (zonder accu): 0,8 kg 

DCD701B Schroef-/Boormachine

• 32% Meer vermogen
  • 20% Compacter
  • Borstelloze motor voor maximale runtime en duurzaamheid
  • 3/8 inch ratcheting chuck 
  • Twee versnellingen en 15 koppelingsinstellingen
  • Ingebouwde led
  • Lichtgewicht
  • Max. Power: 250 UWO
  • Max. RPM: 0-425 / 0-1500 RPM
  • Gewicht: 0,86 kg
  • Totale hoogte: 18,4 cm

Dit ontvang je

• DCD701B Schroef-/Boormachine
  • DCF801 Slagschroevendraaier
  • 2x XR Li-Ion Accu 12 V, 1.3 A
  • Multi-voltlader
  • TSTAK Koffer
30 juni 2020 om 06:40
tenne Gebruiker

Goeiemorgen.

Is dit een “lichtere ” versie, qua power, batterij enz  dan de set die vorige week is aangeboden ( set met de boorhamer)? Anders wacht ik nog effe op een zwaardere uitvoering.

Vriendelijke groeten

Beantwoorden

30 juni 2020 om 07:18
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen tenne,

Het productforum van de vorige DeWalt kan je hier vinden. Zo kan je zelf de specificaties vergelijken.

Beantwoorden

30 juni 2020 om 07:20
tenne Gebruiker

Hartelijk bedankt!

Beantwoorden

30 juni 2020 om 08:47
Narfs Gebruiker

Laat je bij 12V (feitelijk 10,8) niet verblinden door het lagere voltage dan een 18V boormachine. Waar het om gaat is de kracht in newtonmeter. Een 18V boormachine, levert dit inderdaad meer dan een 12V, maar vaak heb je het niet nodig. Is het dus voor industrieel gebruik, boor je hele dagen in beton, weet ik het, dan zou ik 18V nemen. Is dit niet het geval, dan is 12V prima (mits het een brushless machine is van 1 van de betere merken (DeWalt, Festool, Milwaulkee, Bosch Blauw, Panasonic, de prof.lijn van Makita, Hitachii en op de grens Metabo). Voor thuisgebruik is dit meer dan goed. In dit geval bied 12V ook voordeel. Ze zijn kleiner en lichter en dit maakt verschil in werk. Vooral thuis in de hoekjes en kastjes etc. Het enige wat me bij deze set niet aan staat, is de niet metalen kop. Ik zou eigenlijk wel een metalen kop willen (en de tech specs).

En voor alle duidelijkheid, ik heb van 2 van de eerder genoemde merken een handcirkelzaag en reciprozaag op 12 volt en het zaagt alles wat ik wil. Een boormachine op 12 volt en hiermee boor ik ook alles. Ook in volledig betonnen muren. En schroeven doe ik met een 12 volt slagschroevendraaier. Ik heb ook een 18 volt klopboormachine tot mijn beschikking, de duurste van het stel en deze pak ik nooit. Ik heb hem niet nodig namelijk en hij is toch groter en zwaarder.

Beantwoorden

30 juni 2020 om 09:02
MichielR7 Gebruiker

Ja, deze is lichter.

Beantwoorden

30 juni 2020 om 09:03
tenne Gebruiker

Das nog eens een duidelijk en “uitgebreid ???? antwoord, bedankt voor de moeite!!

Beantwoorden

30 juni 2020 om 11:04
Denko Gebruiker

Gebruik dit setje nu een paar weken (voor een paar tientjes meer gekocht) en ben er iig harstikke tevreden mee. Stuk kleiner, maar hetzelfde of meer koppel dan andere lagere machines uit het 18V segment.

Beantwoorden

30 juni 2020 om 13:48
ovdz82 Gebruiker

Zit er op deze accus ook een check voor hoe vol ze nog zitten dmv led lampjes ?

Beantwoorden

30 juni 2020 om 13:59
Denko Gebruiker

Jazeker

Beantwoorden

30 juni 2020 om 14:29
ovdz82 Gebruiker

Bedankt! Ga er ff serieus over nadenken. Heb nu een 14v makita met 3 ah accus, maar daar is er eentje van kapot gegaan.

Twijfel of ik van merk wil overstappen, ben wel erg tevreden over de makita. Iemand ervaring met zo’n overstap?

Beantwoorden

30 juni 2020 om 14:50
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi ovdz82 en Denko,

Deze LED lampjes zitten niet op de bij deze deal meegeleverde accu’s.

Beantwoorden

30 juni 2020 om 19:30
Denko Gebruiker

Excuses, ik zie het net. 2x 1.3Ah, dat zijn idd de oude accu’s. 2.0 en 3.0 zijn de “nieuwe”

Beantwoorden

30 juni 2020 om 21:25
Gerlof-e Gebruiker

Gebruik deze al meer dan 1,5 jaar – prima set, bij intensief gebruik zij ze idd iets snellerleeg maar het laden daarintegen gaat snel. Heeft me nooit hinder opgeleverd

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.