6 juni 2020 om 00:00
iBOOD

Dymo MobileLabeler

Dymo MobileLabeler

Hee, als Rivièra Maison op elk ding de naam zet, dan kan jij dat ook. 

Specificaties

Merk: Dymo
Type: DYMO MobileLabeler draagbare bluetooth labeler
Garantie: 2 jaar

(i) Dit model is een US-variant. We leveren deze inclusief een verloopstekker.

• Overal mee te nemen
  • Gebruiksvriendelijke gratis app
  • Met spellingscontrole en spraak naar tekst

Kenmerken

• Werkt ook met Mac en/of Windows
  • De DYMO Connect Mobile app is compatible met iOS vanaf versie 10.4 of hoger, en Android vanaf Android 4.4 of hoger
  • Meteen aan de slag? De QuickStart guide vind je hier, en de handleiding vind je hier
  • Afmetingen: (BHD) 55,4 mm x 147,2 mm x 146 mm (2,18 in x 5,8 in x 5,75 in)
  • Gewicht (zonder batterij): 494 gram (17,4 ounce)
  • Maximale afdrukbreedte: 19 mm (3/4 in)
  • Maximale labelbreedte: 24 mm (1 in)
  • Labeltype: DYMO D1-labelcassettes
  • Batterij: LiPolymer 7,4 V 1500 mA/h 11,1 W/h
  • Voedingsadapter: 9 volt DC, 4 ampère
  • Afdrukmethode: Thermische overdracht
  • Afdrukresolutie: 300 dpi
  • USB: USB 2.0  Maximale snelheid
  • Bluetooth-versie: BR/EDR V2.1 of later
  • Bluetooth-bereik: ≤ 10 meter (32 voet)
  • Keurmerken: FCC, IC, TUV CB, RCM, R-NZ, RoHS, REACH

Dit ontvang je

• MobileLabeler
  • D1 starter label cassette (1” x 10’ black on white)
  • USB cable
  • Rechargeable lithium ion battery
  • AC adapter
  • Quick Start Guide
6 juni 2020 om 00:26
mrbasm Gebruiker

Is het ook mogelijk om de batterij via de usb kabel te laten als je deze aan je computer aangesloten hebt.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 08:06
Richarddekker65 Gebruiker

Ik heb deze bij een eerdere iBOOD aanbieding gekocht, maar je kan alleen opladen via de bijgeleverde voeding.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 11:09
mrbasm Gebruiker

Thanks, wat zijn je ervaringen hiermee ?

Beantwoorden

6 juni 2020 om 01:21
avanzuuk Gebruiker

Zelf heb ik geen ervaring met dit product. Echter toen hij op 20 mei in de aanbieding was,  waren de reacties op het iBood forum genoeg reden om hem niet te kopen. http://nl-nl.forum.ibood.com/products/289664-200501/dymo-mobilelabeler/

Beantwoorden

6 juni 2020 om 05:52
Justin2k5 Gebruiker

Ik begin er niet aan als ik dat allemaal lees, android en wireless een no go

Beantwoorden

6 juni 2020 om 08:13
Richarddekker65 Gebruiker

De negatieve reacties hadden voornamelijk betrekking op het wireless model, welke dus via WiFi gaat. Dit is een Bluetooth model. Ik heb deze DYMO ook en heb tot nu geen problemen ondervonden. Het werkt gewoon. Ik heb wel een minpuntje en dat is dat als je de labieler aanzet, je deze iedere keer opnieuw moet koppelen binnen Bluetooth, ondanks dat je de labieler al eerder gebruikt hebt op dat betreffende device. Ik gebruik overigens IOS devices.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 06:37
bannus1967 Gebruiker

Heb hem gekocht vorige keer. Nog niet veel gebruikt, maar wat ik gedaan heb ging prima.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 08:12
frankjorissen2 Gebruiker

Als je de reviewscores van de Android app leest (gemiddelde score 1,4 / 5) dan weet je genoeg. Blijkbaar ook problemen met Android 10, of zijn die opgelost ?
Jammer, want het toestel interesseerde me wel.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 08:13
frankjorissen2 Gebruiker

PS: de aankoop zou dienen om mijn vorige DYMO te vervangen, want… die is stuk…

Beantwoorden

6 juni 2020 om 08:48
Dadj82 Gebruiker

Deze ongeveer een jaar in gebruik nu. Wordt hier vooral gebruikt voor in de keuken (90%+ voor diepvries items). Gebruiken we de ‘durable’ labels voor, puur even een tekstje erop, al dan niet twee regels onder elkaar, gaat prima!

De genoemde connectie problemen ervaar ik totaal niet (Nokia 8/ Android 9). Echter; op een andere telefoon (Nokia 5.3 / Android 10) is de app helaas extreem buggy / onbruikbaar. Lijkt erop dat Dymo nog een update voor Android 10 compatibility moet uitbrengen.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 09:16
realseal Gebruiker

Werkt niet met android 10, wel via usb kabel en pc. Op eerdere versie van Android is het ook behelpen, software is niet echt gebruikersvriendelijk, al heel wat stickertjes verpest. Dymo moet echt beter zijn best gaan doen.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 15:41
CarliBood Gebruiker

Zou hem graag kopen, maar de slechte score van de bijhorende Android-app houden mij tegen !

Beantwoorden

6 juni 2020 om 17:20
Doolbydd Gebruiker

Dit toestel bij een vorige actie gekocht en werkt perfect met Android 10 (p30 pro). Ook geen enkel probleem met koppeling.

Beantwoorden

12 juni 2020 om 11:16
bram777 Gebruiker

Mijn Oneplus 7t pro (Android 10) en de Dymo verstaan elkaar helaas niet over bluetooth. De Samsung van mijn vrouw, Android 8, heeft er geen moeite mee. Tegenvallers zijn: Het niet laden over de USB-kabel (extra stopcontact en snoeren nodig) nodig en het voortdurende knipperen van het bluetoothlampje. Het apparaatje ziet er wel strak uit.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.