1 juni 2020 om 00:00
iBOOD

2x 2LIF Basic Mesh Vliegengordijn

Product expert aanwezig

2x 2LIF Basic Mesh

Geniet van een briesje door het huis, en houd insecten buiten! 

Specificaties

Merk: 2LIF
Type: 2x Lamellen Vliegengordijn

• Houdt vliegen en insecten buiten
  • Musthave voor de zomer
  • Voor een buitendeur

Kenmerken

• Onderaan verzwaard, lamellen blijven op hun plaats
  • Montage met schroefjes of tape (beide meegeleverd)
  • Afmetingen: 100 x 230 cm (eenvoudig op maat te zagen)

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de werkdag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @2LIF Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

1 juni 2020 om 00:16
kgeldhof Gebruiker

Waar moet je die 2 schroefjes precies inschroeven?

Beantwoorden

1 juni 2020 om 00:49
Glycerin50 Gebruiker

Ik heb deze vorig jaar aangeschaft en gemonteerd. Het is de bedoeling dat je deze monteert aan het kozijn van de deur. Dit kan inderdaad met 2 schroefjes in je kozijn of met het meegeleverde dubbelzijdig tape.

Het is overigens een ramp om deze te installeren. Je moet de stroken zelf in de stang plaatsen en deze dan monteren in je deur. Ik vond het zelf erg moeilijk om dit netjes te doen en was er dan ook (met hulp van een vriend) aardige tijd (lees:2-3 uurtjes) mee bezig voor een enigszins mooi en functioneel resultaat

Beantwoorden

1 juni 2020 om 07:47
TheStijn Gebruiker

I concur. Die stroken in de houder steken zodat ze allemaal perfect evenwijdig lopen is bijna onbegonnen werk.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 01:28
Jeroenvl Gebruiker

Vorige keer gekocht. Slechte kwaliteit. Zou het niet nog een keer kopen.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 05:54
alberto_ Gebruiker

Ik heb deze gemonteerd aan de binnenkant (naar buiten draaiende deur)  en niet tevreden: Onderaan bevinden zich plastieken gewichtjes. Wanneer het waait slaan die regelmatig tegen de binnenmuur met vele kleine putjes in ons pleisterwerk tot gevolg

Beantwoorden

1 juni 2020 om 07:52
avader Gebruiker

Ook vorig jaar gekocht en doet niet waar het voor is gemaakt. De lamellen vervormen al vrij snel door het gewicht aan de onderkant en krijgen een soort zandlopervorm. In het midden onstaan dus gewoon vrij grote kieren waar alles gewoon doorheen kan vliegen. Slecht product, zonde van het geld.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 08:29
Kaat. Gebruiker

Kun je de lengte ook aanpassen?

Beantwoorden

1 juni 2020 om 21:26
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Kaat.

Ja, je kunt de lengte aanpassen.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 09:16
supermike Gebruiker

Ik heb deze ook vorig jaar gekocht. De bedoeling om de insecten buiten te hoiden, loop je hiermee mis. Bij de minste wind wapperen ze in het rond. Zeker geen aanrader.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 11:22
justj78 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 11:23
mhaagen Gebruiker

Drama ding.  Niet doen. Afgelopen keer gekocht. 3 uur bezig geweest en nog geen goed resultaat. IBOOD, advies om met wat beters te komen.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 12:10
Aguero6161 Gebruiker

Ik zou liever meer betalen voor een plisse systeem, die heb ik al jaren staan erg tevreden over.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 14:24
pieter154 Gebruiker

Ooit zoiets gehad, het doet zijn ding, verwacht geen wonderen.
Jammer van de verzendkosten meer dan 25% van het aankoopbedrag….. Daarom laat ik hem nu maar gaan dan koop ik inderdaad liever de bruynzeel variant.
Ibood moet daar echt eens over nadenken bij dit soort budget producten.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 21:23
Moderator Niek Moderator

Goedenavond pieter154,

Helaas bezorgen de verzendbedrijven pakketten nog niet gratis, dus zullen er ook altijd verzendkosten zijn.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 19:01
Timmmerman Gebruiker

De product expert is zeker vrij?

Je zou toch verwachten dat hij op een van bovenstaande negatieve reacties een antwoord heeft.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 21:25
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Timmmerman,

Ik vermoed dat de product expert verhinderd was, waardoor hij vandaag helaas niet op het forum aanwezig kon zijn. Mocht je een specifieke vraag hebben, dan zullen wij ons best doen deze voor je te beantwoorden.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 19:03
Petermans Gebruiker

Ben blij hier eerst even de reacties gelezen te hebben. Bedankt mede iBOOD’ers.

Beantwoorden

13 juni 2020 om 14:24
nc1264 Gebruiker

Een absoluut slecht product. Deze mag iBOOD van de shortlist afhalen. Nooit meer aanbieden!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.