18 februari 2020 om 00:00
iBOOD

Mr Safe Telescopische Ladder | 4.6 m

Product expert aanwezig

Mr Safe Telescopische Ladder

Waar de klus zich ook bevindt, met deze compacte ladder ben jij de held op sporten tot een werkhoogte van 4.6 meter. Zo, weer een katje uit de boom gered.

Specificaties

Merk: Mr Safe
Type: Telescopische Ladder | 4.60 m
Garantie: 2 jaar

• Zeer stabiel en compact
  • Verstelbaar van 98 cm tot 391 cm
  • 13 sporten met anti-slipgroeven

Kenmerken

• Materiaal: Aluminium
  • Soft-close-systeem: Luchtdruk-sluitsysteem voor extra handveiligheid
  • Verhoogde stabiliteit: Horizontale stabilisator en anti-slipvoeten
  • Compact, gemakkelijk te dragen, verplaatsen en vervoeren
  • Maximale belasting van 150 kg

Keurmerken

• Voldoet aan Nederlandse Warenwet en EN131-6
  • TUV-gekeurd

Fysieke eigenschappen

• Verstelbare hoogte: Van 98 cm (gesloten) tot 3,91 m (verlengd)
  • Werkhoogte: Max. 4,60 m
  • Breedte: 47,5 / 88 cm
  • Gewicht: 14,87 kg

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de werkdag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Mr Safe Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

18 februari 2020 om 10:20
nimic Gebruiker

Iemand ervaring met deze of andere telescoopladders  ?

Hoe is de mr Safe vergeleken met andere merken ?

Beantwoorden

18 februari 2020 om 11:06
drPaultje Gebruiker

Zolang je niet veel/intensief of met zware spullen gebruik maakt van een telescopische ladder zijn ze goed in het gebruik.
Kwalitatief gezien zijn er twee toppers, Telesteps (het origineel) en Extend & Climb. 
Daarna komen alle andere kopieën. 

Voordeel van Telesteps, 1x ontgrendelen en alle sporten komen rustig 1 voor 1 naar beneden (beveiligd tegen vingers tussen de sporten, mocht je per ongeluk een andere sport halverwege ontgrendelen). Alle andere merken zul je per sport moeten ontgrendelen.
Indien je deze ladders keer of 10 per dag gebruikt is dat irritant. 

Weeg je zelf wat meer, of wil je in een stoffige omgeving werken (bijv. veel zand/stucwerk etc)dan zijn telescoopladders meer geschikt dan telescopische. (ja er is een verschil)

Beantwoorden

18 februari 2020 om 10:20
Olaf Gebruiker

4.60 meter, verstelbaar tot 3.91 meter. Hoe hoog komt de bovenkant nu, en hoe hoog kun je nog staan?

Beantwoorden

18 februari 2020 om 11:10
drPaultje Gebruiker

Dat is nogal een misleidende lengte die 4.60 meter. Want men gaat normaal van ladderlengte of aantal sporten uit.
In dit geval dus ladderlengte 3.90 meter (13 sporten), waarmee men een werkhoogte van 4.60 meter zou kunnen halen. Met schuinstand van de ladder (70º) kom je op een hoogte van ca 3.60 meter

Men hanteert meestal een 1.80 tot 2.00 meter boven de stahoogte als werkhoogte.
Maar dat is natuurlijk afhankelijk van je lengte en het soort werkzaamheden dat je moet doen. Een schilder kan een kwast makkelijk met gestrekte arm naar boven hanteren. Iemand die moet boren doet dat niet 30cm boven zijn hoofd. 

Beantwoorden

18 februari 2020 om 10:41
Lord_Sony Gebruiker
18 februari 2020 om 10:48
LOUD Gebruiker

Ik had ook het forum op de BE site gelezen over deze ladder. Ondanks enkele positieve reacties hoofdzakelijk slechte reacties. Heb nu een enorme ladder in de garage hangen dus zoiets lijkt mij ideaal. Maar een te negatief sentiment rond dit merk/ladder. Dus ik sla hem over.

Beantwoorden

18 februari 2020 om 11:26
simon.coens Gebruiker

Is echt brol…hangt door, niet stabiel bij volledige lengte…Hij is letterlijk onderuit gegaan omdat hij doorbuigt.

Ik snap echt niet dat deze op de markt kan komen!

Had dit reeds doorgegeven maar blijkbaar niet voldoende.

Sorry ibood, veel goeie dingen gekocht op deze site maar deze kan ik echt niet aanraden.

Zeg dit om jullie te helpen.

Beantwoorden

18 februari 2020 om 12:18
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Simon,

Ik zie dat zo’n 1,5 jaar geleden bij ons een telescopische ladder hebt gekocht. Deze was echter van een ander merk.

Je reactie wordt zeker gewaardeerd, maar is dus niet van toepassing op de hier aangeboden ladder van Mr Safe.

Beantwoorden

18 februari 2020 om 18:14
aaiboedje Gebruiker

Heb er me eentje besteld, het lijkt me net te mooi om links te laten liggen!

Ervaringen zullen naderhand gedeeld worden!

Beantwoorden

18 februari 2020 om 19:40
LOUD Gebruiker

dapper!

Beantwoorden

22 februari 2020 om 14:12
aaiboedje Gebruiker

Goh, dapper?  De ladder is vandaag reeds geleverd en de eerste bevindingen zijn positief.  Ben ff het dak vd carport gegaan met de ladder en dat ging vlot. De sporten weer laten zakken ging echter traag, is dat omdat het nog nieuw/stroef is?   Ik ben alvast tevreden.

Beantwoorden

23 februari 2020 om 19:04
Moderator Paul Moderator

Goed om te zien dat jouw (eerste) bevindingen positief zijn en dat de ladder lakker snel werd geleverd. Veel plezier van de ladder!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.