20 juni 2019 om 00:00
iBOOD

Mr Safe Wifi Video Deurbelset | Videogesprekken

Product expert aanwezig

Mr Safe Wifi Video Deurbelset

Met deze deurbel van Mr Safe ben je altijd thuis, en weet je altijd wat er voor jouw huis loos is.

Specificaties

Merk: Mr Safe
Type: Wifi Video Deurbelset
Garantie: 2 jaar

• Zie altijd wie er voor de deur staat
  • Bewegingsdetectie en infrarood
  • Compatibel met elektrische deuropeners

INFO

Batterijen zijn onbetrouwbaar en maken deurbellen trager, door gebruik te maken van de bedrading van je huidige deurbel is een betere werking gegarandeerd. De laatste mogelijkheid verdient dus de voorkeur.

• Bewegingsdetectie
  • Draadloos
  • Videogesprekken
  • IR LED nachtzicht

• Input : 8-15 VAC/VDC
  • Lenshoek: 120°
  • Wifibereik: max. 40 meter
  • IP44 waterbestendig
  • Werktemperatuur: -20°C tot 60°C
  • Afmetingen: 58 x 128 x 29 mm
  • Gewicht: 180 gram

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Mr Safe Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

20 juni 2019 om 06:16
Willempeterjohanvanrossem Gebruiker

De bestaande deurbel voorziet twee bellen van stroom zodat de bel in het hele huis wordt gehoord.

Blijft dit na installatie van de mr safe deurbel zo?

Tweede vraag: zijn er losse binnendeurbellen te koop?

Beantwoorden

20 juni 2019 om 07:23
Willempeterjohanvanrossem Gebruiker

Deze vraag is bedoeld voor de expert.

Beantwoorden

20 juni 2019 om 09:04
Official Product Expert Mr.Safe Expert Official Product Expert

De Mr Safe wifi deurbel vervangt volledig de bestaande bel. Er wordt 1 binnenbel meegeleverd, maar deze zijn inderdaad apart te koop via onze website. U kan dus meerdere binnenbellen koppelen aan de deurbel.

http://www.quintezz.com/en/shop/3214-spare-parts-acc/124419-mr-safe-spare-parts/145320-wifi-video-doorbell-spare-parts

Beantwoorden

20 juni 2019 om 06:18
jgvanslooten Gebruiker

Hoeveel gebruikers kan ik aan melden die een bericht ontvangen op hun telefoon?

Is het mogelijk om in huis een scherm te plaatsen die ook mee kan kijken?

Beantwoorden

20 juni 2019 om 06:19
jgvanslooten Gebruiker

@Mr Safe Expert. Is het mogelijk om deze vraag te beantwoorden

Beantwoorden

20 juni 2019 om 09:55

Beste jgvanslooten, er zit geen maximum verbonden op het aantal gebruikers dat u kan toevoegen.

Beantwoorden

20 juni 2019 om 07:41
ygi Gebruiker

Dag produktexpert

Kan deze deurbel worden gekoppeld aan Loxone (domotica)?

Beantwoorden

20 juni 2019 om 10:21

Beste ygi, dit is niet mogelijk.

Beantwoorden

20 juni 2019 om 07:43
heuvelmr Gebruiker

@Mr Safe Expert heeft deze bel een video opname mogelijkhheid vergelijkbaar met de Ring deurbellen?

Beantwoorden

20 juni 2019 om 08:02
ToT Gebruiker

Zou ik ook wel willen weten, en wat de kijkhoek en de resolutie van de camera is enz.
Ik heb inmiddels de handleiding van de deurbel online gevonden, maar er is echt heel weinig informatie te vinden. Ik heb echt wel interesse, maar bij gebrek aan informatie ga ik toch liever voor een Ring deurbel.

Beantwoorden

20 juni 2019 om 08:18
brancop Gebruiker

Idd @ToT. altijd moet er hetzelfde gevraagd worden ivm resolutie, kijkhoek, opslag etc etc.. ibood leert niet uit zijn fouten.

Beantwoorden

20 juni 2019 om 08:42
ToT Gebruiker

Niet iBood z’n fout; deze informatie is sowieso niet te vinden over dit product. Staat zelfs niet in de handleiding en op geen enkele andere site waar dit product verkocht wordt.
Heel raar, als fabrikant zijnde wil je toch wel dat je klanten weten wat ze gaan kopen?

Beantwoorden

20 juni 2019 om 10:23

Wanneer er geen sd kaart in de bel zit, neemt deze niet automatisch op, maar kan u zelf in de app foto’s en video’s maken die dan worden opgeslagen in de app.

Wanneer er wel een sd kaart in de bel zit, maakt deze automatisch opnames bij bewegingsdetectie.

Beantwoorden

20 juni 2019 om 10:29
brancop Gebruiker

Heel raar en om over na te denken nietwaar ToT? De “expert” heeft ondertussen geantwoord, en weten we nog niets ivm onze vragen.

Beantwoorden

20 juni 2019 om 10:42

Beste ToT,

de resolutie van de camera is 720p, de kijkhoek is 120°.

In onderstaand filmpje zijn beelden te zien die effectief met de deurbel gemaakt werden: https://www.youtube.com/watch?time_continue=11&v=341REAif8-M

Beantwoorden

20 juni 2019 om 10:47
brancop Gebruiker

Thx expert. Even zeggen dat deze info toch onmiddellijk in de beschrijving kon! Is steeds zo met zulke dingen hier op ibood, ook een les voor ibood om dit te eisen van leveranciers bij volgende wifi camera’s en deurbellen..

Beantwoorden

20 juni 2019 om 11:10
dijkvaneenjoost Gebruiker

dit filmpje is een montage handleiding, maar ik zie GEEN beelden die “effectief met de deurbel gemaakt werden” of is het filmpje opgenomen met de bel??

Beantwoorden

20 juni 2019 om 11:13
dijkvaneenjoost Gebruiker

zie nu dat er bij de aanbideing wel een filpmje staat waar een stukje film opgenomen met de bel in verwerkt is..

Beantwoorden

20 juni 2019 om 12:15

Beste ToT & brancop, de resolutie staat inderdaad niet vermeld maar de kijkhoek staat zowel hier bij de specificaties als op onze website.

Beantwoorden

20 juni 2019 om 07:56
Sigma33 Gebruiker

Aan de expert,

Is voor deze deurbel net als bij ring een abonnement of iets dergelijks nodig om online de app te kunnen gebruiken?

Maw heb je na een bepaalde tijd exstra kosten behalve die van je telefoon en internet aansluiting?

Beantwoorden

20 juni 2019 om 09:07

Beste Sigma33, er is geen bijkomend abonnement nodig. De Mr Safe deurbel heeft de mogelijkheid om een sd kaart toe te voegen, waarop beelden automatisch worden opgeslagen. Op geen enkel moment extra kosten dus.

Beantwoorden

20 juni 2019 om 08:00
zynth Gebruiker

Niet om vervelend te zijn, maar een deurbel is toch geen DIY? Dat is gewoon electronics. Een TV moet je ook ophangen of neerzetten…

Beantwoorden

20 juni 2019 om 09:38
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen zynth,

Hij zou inderdaad ook onder electronics kunnen, maar doordat je hem wel nog moet plaatsen kan hij ook onder DIY. Beide is dus mogelijk :-)

Beantwoorden

20 juni 2019 om 08:00
Guitarman52 Gebruiker

Mr Safe expert, is deze deurbel te koppelen aan het Ajax beveiligingssysteem?

Beantwoorden

20 juni 2019 om 10:21

Beste Guitarman52, dat is niet mogelijk.

Beantwoorden

20 juni 2019 om 08:04
Vdwerken1975 Gebruiker

Wellicht een hele domme vraag maar ik ben nog niet zo thuis in dit soort deurbellen. Ze zijn vrij prijzig (deze aanbieding valt overigens mee, pers mening) zijn ze niet makkelijk te jatten? Je pakt hem van de muur en hangt hem op bij jezelf. Of is hij gekoppeld aan 1 eigenaar en niet te resetten?

Beantwoorden

20 juni 2019 om 10:27

Beste Vdwerken1975, aan de onderkant van de bel zitten 2 hex schroefjes met bijgeleverd sleuteltje zodat de deurbel niet zomaar van de muur gehaald kan worden.

Beantwoorden

20 juni 2019 om 12:15
Vdwerken1975 Gebruiker

Bedankt!!

Beantwoorden

20 juni 2019 om 08:20
dvanhauwaert Gebruiker

@Mr Safe Expert:

Gaat het signaal voor de bel effectief over wifi, en kan ik die dus in hele huis neerzetten, of is het -zoals zo vaak- gewoon een draadloze verbinding (bvb 433 of 866MHz) die na twee dikke muren al opgeeft (de ‘40m’ in de omschrijving)? Dat laatste is hier namelijk telkens een probleem, zelfs met beweringen van 100 en 300m.

Eerder al gevraagd: kan ik ook meerdere bellen aansluiten?

Hoe snel wordt je via wifi geïnformeerd over een deurbel-event? Ik lees bij vele reviews van andere producten dat het wel 10sec kan duren eer de telefoon effectief overgaat na een druk op de knop. Soms enkel bij gebruik op batterijen wegens wifi sleep mode. Hoe zit dat hier?

Beantwoorden

20 juni 2019 om 10:30

Er zijn twee draadloze signalen, de ene is wifi en wordt gebruikt om de verbinding naar de apps te maken vanaf de buitenbel. De andere is RF en die wordt gebruikt om verbinding te maken naar de binnenbel. Hierdoor kan de binnenbel blijven werken als de wifi even uitgevallen is. Twee dikke muren zou mogelijk moeten zijn.

Gemiddeld duurt het circa 4 seconden. Als uw smartphone op hetzelfde netwerk is aangemeld als de deurbel gaat het sneller dan wanneer u elders op 4G zit.

Beantwoorden

20 juni 2019 om 10:31

nog vergeten: er kunnen inderdaad meerdere binnenbellen worden geïnstalleerd aan de buitenbel.

http://www.quintezz.com/en/shop/3214-spare-parts-acc/124419-mr-safe-spare-parts/145320-wifi-video-doorbell-spare-parts

Beantwoorden

20 juni 2019 om 08:58
PeterCauwenbergh Gebruiker

Kan je zelf Mp3′tjes (of andere geluidsbestanden) uploaden in de bel en als beltoon gebruiken?

Beantwoorden

20 juni 2019 om 09:56

Op uw gsm/tablet kan u zelf andere deuntjes kiezen die reeds op uw gsm/tablet staan. Voor de binnenbel en buitenunit is het niet mogelijk om andere melodieën te kiezen.

Beantwoorden

20 juni 2019 om 09:18
plasticoo Gebruiker

welke wifi frequentie (2,4 of 5 Ghz ) word ondersteund

Beantwoorden

20 juni 2019 om 10:20

Beste plasticoo, de deurbel werkt met 2.4G

Beantwoorden

20 juni 2019 om 09:49
Jerommeke23 Gebruiker

Het lijkt erop alsof de expert de vragen niet kan beantwoorden. Net de handleiding gelezen, is ook al niet veel. Lees in reviews over problemen met installeren en slechte support / niet via telefoon te bereiken. Op diverse reviews wordt de Eken van het bekende Chinese online warenhuis aangeprezen, voor dat bedrag maar een uitproberen. Deze aanbieding is toch maar slechts een 10tje in werkelijkheid. Ook niet veel verschil met de Ring. Vanmorgen op iBood besteld, nu toch maar geannuleerd.

Beantwoorden

20 juni 2019 om 10:35

Beste Jerommeke23, de product expert kijkt zo vaak als mogelijk op dit forum om zo goed en zo snel mogelijk alle vragen te beantwoorden. Excuses dat het soms ietsje langer duurt. 
Onze support doet zijn uiterste best om iedere klant die zich meldt met een vraag of probleem, zo snel en goed mogelijk te helpen. Slecht kan dit zeker niet genoemd worden. Wel correct dat we enkel via email bereikbaar zijn.

Beantwoorden

20 juni 2019 om 11:03
Toemke Gebruiker

Ik kan geen oordeel vellen over de deugdelijkheid van deze deurbel maar ik heb onlangs een gelijkaardige bel (WiFi) teruggestuurd en mijn 179€ terug gevraagd. De expert zegt wel dat “2 dikke muren mogelijk zou moeten zijn” mij waren nog straffere prestaties beloofd maar het signaal ging niet of slechts af en toe door de buitenmuur en het plafond. Afstand router tot deurbel amper 5meter. Communicatie (video en geluid) tussen smartphone en deurbel was quasi onmogelijk, de klantendienst raadde een kabelverbinding aan..

Iemand die deze bel heeft en goede ervaringen qua bereik laat maar iets weten want ik heb nog altijd interesse, het moet wel feilloos en altijd werken.

Beantwoorden

20 juni 2019 om 11:21
deleriumdog Gebruiker

@Mr Safe Expert: Is deze deurbel op BlueIris software aan te sluiten (of Onvif protocol)?

Beantwoorden

20 juni 2019 om 11:31

Beste deleriumdog, beide zijn niet mogelijk.

Beantwoorden

20 juni 2019 om 13:18
dachutnie Gebruiker

@Mr Safe Expert: Is de bel aan te sluiten op een huis tuin en keuken deurbel aansluiting of moet er ook gebruik gemaakt worden van een trafo om de bel van stroom te voorzien?

Beantwoorden

20 juni 2019 om 13:39

Beste dachutnie, de Mr Safe deurbel gebruikt de bestaande bedrading van uw huidige normale deurbel. Er is dus geen trafo nodig.

Beantwoorden

20 juni 2019 om 13:46
dachutnie Gebruiker

@Mr Safe Expert: dank voor uw antwoord. Ik moet mijn mechanische bel dus laten hangen en als je op de mr safe belt gaat mijn gewone bel over? Als de gewone bel ertussenuit moet heb je toch 220 op de draden staan en niet de benodigde Input : 8-15 VAC/VDC?

Beantwoorden

20 juni 2019 om 15:45

De Video deurbel wordt aangesloten op de bestaande bekabeling van de oorspronkelijke deurbel. Maar de oude ‘Ringer’ / ‘Gong’ moet afgekoppeld worden.

Vanaf de bestaande trafo of voeding moeten 2 draden naar de video deurbel gaan.

De bestaande voeding, maakt van de 220v een lagere spanning, meestal 8 VAC

Beantwoorden

20 juni 2019 om 15:46

Ook nog dit: bij de video deurbel wordt een extra ringer (binnenbel) geleverd, die dus in de plaats van uw huidige ringer komt.

Beantwoorden

20 juni 2019 om 14:55
gerryvanleeuwen Gebruiker

Mr Expert, mijn moeder heeft geen WiFi. Ook mogelijk dan te gebruiken?

Beantwoorden

20 juni 2019 om 15:41

Nee, je hebt wel degelijk wifi nodig.

Beantwoorden

20 juni 2019 om 16:09
–SpIrIt– Gebruiker

Is hij ook via ONVIF te benaderen?

Beantwoorden

21 juni 2019 om 01:05
Moderator Niek Moderator

Goedenavond -SpIrIt-,

De deal is inmiddels verlopen, maar mocht je graag nog antwoord willen, dan kan ik het morgen nog voor je navragen. Laat maar even weten of je hier nog antwoord op wilt.

Beantwoorden

20 juni 2019 om 18:34
Ingenick Gebruiker

Beste,

Hoeveel db produceert de binnen bel en kan deze harder en stiller gezet worden.

Beantwoorden

21 juni 2019 om 01:05
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Ingenick,

De deal is inmiddels verlopen, maar mocht je graag nog antwoorden willen, dan kan ik het morgen nog voor je navragen. Laat maar even weten of je hier nog antwoord op wilt.

Beantwoorden

20 juni 2019 om 18:37
Ingenick Gebruiker

Beste, wat is de ideale hoogte om de bel te plaatsen?

Beantwoorden

3 juli 2019 om 21:31
PatrickAnne Gebruiker

Beste, we hebben vandaag onze bel ontvangen en geinstalleerd. We krijgen het toestel niet verbonden met de app. Op een  bepaald moment zouden we een continue di di di toon moeten krijgen maar zover komt het nooit. We hebben het toestel al gereset, de stroom al terug uitgezet…Kan u ons verder helpen?

Beantwoorden

4 juli 2019 om 22:32
ebentum Gebruiker

wat bij mij hielp is ook de 4G uit te zetten op de telefoon. Toen werkte het in 1 keer. Met 4G aan wilde het bij mij ook niet werken.

Beantwoorden

5 juli 2019 om 18:08
PatrickAnne Gebruiker

Badankt voor uw reactie, we hebben het probleem gevonden. Onze oude binnenbel was nog niet ontkoppeld. Nu werkt het probleemloos ????

Beantwoorden

12 juli 2019 om 13:30
stingelson Gebruiker

Deze bel is al enkele dagen in mijn bezit maar ik ben een totale leek in het aansluiten van dit soort dingen. In het filmpje zie ik gewoon 2 draden van een vorige bel. Bij ons komen er meerdere draden uit de muur en is verbonden met een parlofoon binnen. Omdat deze vorige bel slecht werkte (door slecht contact van de drukknop enz..) heb ik dus deze gekocht. Is er nergens een filmpje of degelijke uitleg van hoe ik deze moet aansluiten want ik krijg er kop nog staart aan.. (op de site van mr safe ook al gekeken maar is dezelfde uitleg als de gebruiksaanwijzing.

Ps: we hebben dit huis onlangs gekocht dus geen idee van hoe vorige aansluiting was, draden zijn redelijk oud heb ik wel al gemerkt.

Pps: de meerdere draden zijn in 2 bundels aan elkaar gemaakt en als ik beide bundels tegen elkaar hou gaat de binnenbel aan de parlofoon met een vals bel geluid.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.