16 maart 2019 om 00:00
iBOOD

AA Auto Veiligheidsset

AA Auto Veiligheidsset

Sommige dingen wil je liever niet aanschaffen, maar je weet dat je het eigenlijk móet aanschaffen. Bestel je al deze producten nu in één keer. #bettersafethansorry

Specificaties

Merk: AA
Type:  Auto Veiligheidsset

• Musthaves voor in de auto
  • Geleverd in een canvas tas
  • Startkabels, noodhamer, voetpomp etc.

Set bevat

• Waarschuwingsdriehoek
  • Noodjack EU-norm BS EN ISO 20471: 2013 goedgekeurd
  • Sleeptouw - Goedgekeurd door BS AU 187: 2000
  • 9 LED-zaklamp
  • Noodhamer
  • Startkabels
  • Voetpomp          
  • Canvas draagtas

Gewicht: 3.76 Kg
Afmetingen: 48 x 17 x 17 cm

16 maart 2019 om 07:54
vriendje100 Gebruiker

Zonde van het geld. Mijn Toyota staat nooit met panne. ????

Beantwoorden

16 maart 2019 om 11:28
motormuis001 Gebruiker

Vroeger waren er nog sociale mensen, die zoiets kochten om anderen weer op weg te kunnen helpen. Daarom hadden BMW’s ook een gereedschapsset aan boord. Maar dat was een tamelijk nutteloze voorziening, want op de sloop kwamen die altijd als nieuw tevoorschijn. ;-)

Beantwoorden

16 maart 2019 om 21:53
Moderator Paul Moderator

Wil je daarmee zeggen dat BMW rijders niet behulpzaam zijn, zelden panne hebben, of beide? ;-)

#gladijs

Beantwoorden

16 maart 2019 om 07:58
vriendje100 Gebruiker

Toch jammer.

iBood is altijd grappig in de mail, maar hier kun je geen smileys plaatsen. In plaats daar van zie je dan vier keer een vraagteken.

Beantwoorden

16 maart 2019 om 08:27
Erikvereijken Gebruiker

Je kunt altijd proberen grappig te zijn zonder smileys …

Beantwoorden

16 maart 2019 om 09:47
Susantigoon Gebruiker

Smileys zijn uitgevonden voor communicatieve kneuzen met de empathische diepgang van een watervlo. Sta jij straks nl met je Toyo plat, te zompen midden in de winderige polder, heb je ook geen smileys, ben je pas ècht grappig en lacht iedereen zich ook wel een deuk….

Beantwoorden

16 maart 2019 om 09:52
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen vriendje100,

Het forum ondersteunt inderdaad (nog) geen smiley’s, daardoor veranderen ze in vraagtekens.

Beantwoorden

16 maart 2019 om 10:59
Cenoke Gebruiker

Hey “susantigoon” is ibood uw enige uitlaatklep? Ik zie jou hier bijna uitsluitend arrogante en snedige opmerkingen geven aan andere ibooders. Ga eens naar buiten en adem wat zuurstof in.

Beantwoorden

16 maart 2019 om 11:51
Susantigoon Gebruiker

Als ik al naar buiten ga, mijn beste Cenoke, dan i.e.g niet zonder een veiligheidssetje.

Trouwens, met met zo’n mooi geel hesje mag je ook wel uitkijken tegenwoordig…

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.