15 maart 2019 om 00:00
iBOOD

4x DreamLED Draadloze Sensor LED Lamp | USB

4x DreamLed Sensor LED Lamp

Wij durven te wedden dat je nu al meerdere situaties kunt bedenken waar je deze lampjes kan gebruiken.

Specificaties

Merk: DreamLED 
Type: RIML200 | Multifunctionele USB-sensor-ledlampen voor binnenshuis
Aantal: 4 stuks
Garantie: 2 jaar

• Met bewegingssensor
  • Gemakkelijk overal te installeren
  • Oplaadbaar / lange levensduur

Algemene kenmerken:

• Twee standen: Bewegingssensor of handmatig aan/uit
  • Bevestigingsopties: Tafel, muur/wand, het plafond en aan een plank of kastjes
  • USB-ingang: DC5.0V / 450mA ± 100mA
  • Draadloos gebruik: 600mAh polymeer batterij (meegeleverd)
  • Sensor-modus: Bewegingssensor + lichtsensor
  • Sensor bereik: 4-6m
  • Sensor tijd: max 25 sec. (na de laatste beweging)

Technische kenmerken:

• 5x 2835 SMD
  • Duurzaamheid  > 25.000 uur
  • Kleurtemperatuur: 4200K
  • Lichtstroom: 50 lm
  • Bedrijfstemperatuur: -20°C ~ +60°C
  • Laadtijd: Max. 3h
  • Dubbele IC beschermer: Beschermt de accu tegen overbelasting, ontlading en kortsluiting
  • Afmetingen: 80 x 80 x 25 mm
  • Gewicht: 63 gram

Standaard meegeleverd:

• Verwijderbare houder
  • Tafelstandaard
  • Schroeven en pluggen
15 maart 2019 om 04:25
gekkedave Gebruiker
15 maart 2019 om 08:17
arvdrpoo Gebruiker

Hoe lang gaat de batterij mee als de lamp continu brandt?
Ik vermoed dat de 25.000 uur de levensduur van het LED lampje zelf is en niet de gebruiksduur op één lading.

Beantwoorden

15 maart 2019 om 09:15
Official Product Expert Dreamled-Expert Official Product Expert

Beste arvdrpoo, als het lampje continu brandt, gaat het max. 6-7 uur mee. In de AUTO-stand, is de bedrijfstijd afhankelijk van het gebruik, de locatie en de intensiteit.

De 25.000 uur is inderdaad de levensduur van het LED lampje.

Beantwoorden

15 maart 2019 om 10:02
DenVato Gebruiker

welke lichtsterkte geeft dit?

Beantwoorden

15 maart 2019 om 10:06
boodopbox_blunderde Gebruiker

Hierboven is 50 Lumen vermeld

Beantwoorden

15 maart 2019 om 10:25
DenVato Gebruiker

ok dank u, ik had er overgekeken.

Beantwoorden

15 maart 2019 om 10:53
wquatan Gebruiker

Goed ? Super-goed ? Extreem-goed ? Maakt mij niet uit, een vast ingebouwde oplaadbare batterij is altijd (principieel) een NO-GO.

Met AAA kan het ook, en dan is een USB-poort en de IC-beschermer overbodig.

Hoe belachelijk wordt het nog ?

Wanneer gaat de EU daar eens aktie tegen ondernemen ? Het milieu nietwaar. Wegwerpmaatschappij

Beantwoorden

15 maart 2019 om 10:57
tesluc Gebruiker

En die AAA zijn geen batterijen misschien ? Wat is de milieuwinst tussen 1 ingebouwde batterij en verschillende AAA dan volgens jou ?

Beantwoorden

15 maart 2019 om 11:06
wquatan Gebruiker

Euh … dat het apparaat zelf niet onbruikbaar wordt misschien ? En dat indien nodig die AAA ook nog voor iets gebruikt kunnen worden.

Beantwoorden

15 maart 2019 om 13:42
Nemrah Gebruiker

Je kan de batterij toch opnieuw opladen?

Trgen de tijd dat de accu kapot is ben je wel weer lichtjaren verder.

Beantwoorden

17 maart 2019 om 22:17
Moderator Jim Moderator

Hi WQuatan!

Gezien de levensduur van het product, is het misschien net iets minder erg! LED Lampen gaan tegenwoordig erg lang mee, wat misschien weer wat bijdraagt aan de maatschappij! Wel bedankt voor het delen van je bericht, het is uiteraard altijd goed om ons bewust te zijn van het milieu en de daarbij komende maatregelen.

Groet!

Jim

Beantwoorden

15 maart 2019 om 11:31
lute11 Gebruiker

Ik heb de vorige 12 floodlight gekocht, waarvan er nu al 5 stuk zijn. Weliswaar buiten de garantie tijd, maar nog niet op een tiende van het aantal branduren.
Als compensatie heb ik 1 floodlight gekregen. Ook van het conformiteitsprincipe willen ze niets weten.

(conformiteitsbeginbsel) principe dat dat wat je koopt overeen moet stemmen met de verwachtingen die de verkoper heeft gewek), in dit geval dus dat het 25000 branduren heeft, terwijl het nog geen 2500 heeft gehaald.

Voor mij nooit weer spul van dreamled, quintezz, mister safe, stereoboom en alle andere firma’s waar ze onder handelen.

Beantwoorden

15 maart 2019 om 12:08
Official Product Expert Mr.Safe Expert Official Product Expert

Geachte Lute11,

Zojuist heb ik navraag gedaan bij onze support. Er is mij aangegeven dat u de lampen meer dan 25.000 uur in bezit heeft, meer dan 3 jaar, en dat er sprake is van 1 defecte lamp buiten de garantietermijn. Eerder zijn er wel eerdere defecten geweest en omgeruild onder garantie.

Binnen de garantieperiode (en niet te lang erna) zijn we ruimhartig in het omruilen en verlenen van garantie. Na de garantieperiode wordt er kritischer naar gekeken.

Zojuist heb ik opdracht gegeven om uw defecte lamp die meer dan 3 jaar in gebruik is toch om te ruilen, uit coulance. 

Met vriendelijke groet, Johan.

Beantwoorden

15 maart 2019 om 13:56
PnL Gebruiker

Ik ben nu in verwarring gebracht. Gaat het lampje nu 25000uur mee of kan het 25.000uur branden? U geeft namelijk aan dat deze persoon al meer dan 25.000 uur heeft in 3 jaar. Dit zou betekenen ongeveer 22 branduren per dag. Lijkt me sterk.

Hoor graag van u,

Gr

Beantwoorden

15 maart 2019 om 16:11
lute11 Gebruiker

Geachte PnL,

in de oorspronkelijk specificaties staat:
LED levensduur ˃25000 uur
De lampen met sensor hangen bij mij in de schuur, waar ik hooguit 2 keer per dag kom als het donker is. ze branden dan ergens tussen de 5 en 10 minuten. En het is niet 1 lamp die stuk is gegaan maar ondertussen al 5. Daarbij heb ik ook nog de defecte lampen vervangen door lampen uit dezelfde levering

Ze hebben allemaal hetzelfde manco. Ze beginnen eerst af en toe eens te flikkeren, dan wat langer en dan gaan ze helemaal uit.

Groeten,

Lute111

Beantwoorden

15 maart 2019 om 23:04
Gertarijs Gebruiker

Woow, wat een reactie??

Levensduur van 25000 branduren wisselen met 25000 uren in bezit? Dat is echt te gek voor woorden. Ik vond de lampen interessant, maar als ik zoiets lees dan vind ik dat echt onbegrijpelijk. Alsof je tegen een klant als autoverkoper zegt: jamaar de 5 jaar garantie is vanaf het ontginnen van het ijzer voor uw motorblok, die zijn nu wel voorbij hoor.

DreamLED en Mr Safe, die namen ga ik onthouden.

Beantwoorden

15 maart 2019 om 23:46
DornoD Gebruiker

Het is gewoon netjes dat er ook nog service verleent wordt na de 2 jaar garantie.

En wat verwacht je van die non-conformiteit? Dat de fabrikant de lampjes vervangt als ze binnen de 25.000 branduren ermee ophouden? Dat zou wat zijn zeg.. 25.000 uren / 1 uur per dag / 365 dagen per jaar = bijna 68,5 jaar. En dan over 67 jaar klagen dat ie het niet meer doet?

Het bedrijf achter o.a. DreamLED en mr Safe is juist erg klantvriendelijk. En nee, ik heb geen banden met hen.

Beantwoorden

15 maart 2019 om 19:15
staal1000 Gebruiker

Ik heb ze ook gekocht voor in de kleding kast dat zijn vaste kasten, gewoon super nog maar een paar keer opgeladen.

Ik bestel er nog 4 voor de inloopkast die we gaan maken.????

Beantwoorden

17 maart 2019 om 22:27
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen Staal! Mijn vriendin is ook overtuigd dat er een inloopkast gaat komen, dus als je nog wat tijd over hebt… ;-)

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

16 maart 2019 om 12:02
myiboot Gebruiker

@Dreamled-Expert, ik heb op 17 januari 2017 8 van deze lampen gekocht, inmiddels zijn er al 3 stuk, deze laden niet meer op. de garantie is verstreken, kan hier nog iets voor geregeld worden?

Beantwoorden

16 maart 2019 om 21:56
Moderator Paul Moderator

Omdat deze dagdeal inmiddels afgelopen is, kun je die vraag het beste rechtstreeks aan DreamLED stellen:
http://www.dream-led.be/technical-support/

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.