1 november 2018 om 00:00
iBOOD

First Alert Koolmonoxidemelder | 7 Jaar Garantie

Product expert aanwezig

First Alert Koolmonoxidemelder

Deze First Alert is een betrouwbare en compacte koolmonoxidemelder die het onzichtbare gevaar op tijd herkent en jou waarschuwt.

Specificaties

Merk: First Alert
Type: CO-9B-FA-BNLR | Koolmonoxidemelder
Garantie: 2 jaar op het product via iBOOD / 7 jaar op het product via First Alert (geen garantie op de batterijen)

• Eenvoudig te installeren
  • Nooit een vals alarm
  • Ook ideaal op reis, bv. in de caravan

Kenmerken

• Voeding: Alkaline batterij 2 x 1,5 V AA , LR 6 (batterijen worden meegeleverd)
  • Normale werking: Led knippert 1x per 45 seconden
  • Alarm geluidsniveau: 85dB op 1 meter / rode led knippert
  • Test: Sensor en batterij
  • Voorzien van signaal wanneer de batterij vervangen moet worden
  • Temperatuurbereik: -10°C tot 40°C
  • Relatieve luchtvochtigheid: 30% to 90% RV

Plaatsing

• Muur
  • Plafond
  • Vrijstaand

Certificeringen

• EN 50291-1:2010
  • EN 50291-2:2010
  • KM551504
  • CE

Afmetingen en gewicht

• Afmeting melder: 109 x 67 x 38 mm
  • Gewicht melder: 120 g

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @First Alert Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

1 november 2018 om 09:14
Gotcha0000007 Gebruiker

Heb er ééntje gekocht tijdens het vorige aanbod, maar bleek niet te werken bij ingebruikname. Heb klantendienst ingeschakeld maar bijna een week verder nog geen oplossing, terwijl de oplossing eenvoudig is : nieuw toestel want dergelijk apparaat kan niet geopend worden voor herstelling.

Ofwel is dit rommel. Waarom blijft iBOOD niet werkende rommel aanbieden ??!???

Beantwoorden

1 november 2018 om 09:56
Janneman99 Gebruiker

Mocht het waar zijn wat u beweerd dat die dingen niet functioneren dan is dat kwalijk want je vertrouwd er op dat je beschermd word door deze melder.

Beantwoorden

1 november 2018 om 10:06
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Gotcha,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling, maar het kan heel incidenteel gebeuren dat een product Dead on Arrival bij je aankomt. Dit kan bijvoorbeeld komen doordat hij tijdens het verzendproces beschadigd is geraakt. Ik ben blij dat je dit direct hebt opgemerkt én hier een melding van gemaakt hebt.

Ik ga mijn collega vragen jouw case erbij te pakken en deze verder voor je op te lossen!

Groeten.
Bas

Beantwoorden

1 november 2018 om 10:09
Gotcha0000007 Gebruiker

Wat heb ik eraan om daarover leugens te verspreiden… ik voel mij wel bekocht, en inderdaad, dergelijke toestellen zou je blindelings moetennkunnen vertrouwen, en zouden met de grootste zorg moeten deassembleerd worden alvorens ze te verkopen, ze kunnen immers mensenlevens redden…

Beantwoorden

1 november 2018 om 10:12
Gotcha0000007 Gebruiker

Deassembleerd = geassembleerd ☺️

Beantwoorden

1 november 2018 om 10:12
prakkenc Gebruiker

Of het rommel is weet ik niet. First alert heeft een best wel goede reputatie op het gebied van rookmelders etc.

Ik had ook een defecte COmelder ontvangen van ibood. Ibood heeft mij mijn geld terug gegeven, want ze hebben het type uit die aanbieding niet meer op voorraad. (Die met dat lcd schermpje) Dus ik denk dat je nog wel een reactie krijgt.

Beantwoorden

1 november 2018 om 11:14
Susantigoon Gebruiker

1 op de zoveel technische zaken blijkt ondanks alles defect te zijn bij aankoop, dat is een statistisch gegeven, doe je niets aan. Kwestie van pech en omruilen, simpel.

Het lijkt mij de normaalste zaak van de wereld dat je zo’n apparaatje ook eerst even zelf test voordat je ‘m installeert en erop gaat vertrouwen. Blijkt het ding dan al defect, is er dus ook geen gevaar of misplaatst vertrouwen. Hoe moeilijk kan het zijn?

Beantwoorden

1 november 2018 om 13:19
Official Product Expert First Alert Expert Official Product Expert

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over het product.

Ondanks dat wij de batterijen controlen bij de productie, bestaat er helaas altijd een mogelijkheid dat er ‘lekke’’ of ‘defecte’ batterij bij zit.De wijze van opslag en transport hebben hier invloed op.

Als je nieuwe AA batterijen plaatst en de koolmonoxidemelder werkt nog steeds niet, wordt de melder zonder probleem onder garantie vervangen. Dit kan rechtstreeks bij de fabrikant, via klantenservice@fireangeltech.com.

Beantwoorden

1 november 2018 om 11:13
wrathcall Gebruiker

Wat een overdreven reactie over een DOA levering. Blindelings vertrouwen op een 15,- product wat alleen al qua onderdelen en uurloon prul moet zijn. Ook nog aanschaffen bij een actie webwinkel ala Ibood die geheel niets met beveiliging te maken heeft; nou nou wat mag je daar dan veel van verwachten.

Beveilig je huis en leven met goed spul en vergelijk de prijzen van diverse melders. Dat kom je snel tot de conclusie dat dit op voorhand niet betrouwbaar spul is.

Beantwoorden

1 november 2018 om 11:23
Susantigoon Gebruiker

Het grootste probleem is dat er weinig eigen verantwoordelijkheid meer wordt genomen en dat alles maar van een ander af moet hangen.

Daarbij moet ik helaas ook vaststellen dat men steeds minder bereid is om zich behoorlijk te verdiepen in de materie, zoals bijv. het lezen van een handleiding; alles moet maar vanzelf gaan.

En als het dan een keer fout gaat heeft een ander het natuurlijk gedaan…

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.