16 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

MysteryVibe Crescendo Ultieme Doe-Het-Zelf Tool

MysteryVibe Ultieme DIY Tool

Dit is de eerste serieuze technologische innovatie op dit gebied sinds de komst van de D-cell-batterij. 

Specificaties

Merk: MysteryVibe
Type: Crescendo
Garantie: 2 jaar, let op: vanwege de hygiëne kun je deze aankoop na opening niet retourneren!

• Volledig verstelbare vorm
  • Zes onafhankelijke motoren
  • Klaar de klus met de app!

Andere features

• Zes aangepaste vibratiepatronen
  • Intense vibraties
  • Geschikt voor hem, haar en koppels
  • Draadloos opladen
  • Geheel waterdicht, geschikt voor douche en bad

Materiaal: Premium ultra gladde, ftalaatvrije, lichaamsveilige skin-feel siliconen
Afmetingen: 40 x 35 x 216 mm
Bereik Bluetooth: max. 35 m, afhankelijk van de omgeving

Discreet geleverd in iBOOD-doos met trek en trace

16 oktober 2018 om 00:03
emesix Gebruiker

Gootsteenontstopper?

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 07:53
Moderator Jelle Moderator

Nee…

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 00:39
elianmars Gebruiker

Trek en trace??

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 07:54

Trek misschien wel, trace is toch een beetje een rare naam voor een vriendin.

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 08:19
Globetrotter1 Gebruiker

Trek en Crace dan maar

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 12:14
hvwittel Gebruiker

Tracey dan, of Trees (en ja, dat is een echte naam)

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 12:20

*Gaat even zitten bedenken wat voor leuke reactie ik hier op ga geven*

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 01:37
Lafeber1956 Gebruiker

Workmate ?

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 07:55

Ik denk dat mensen je raar aan kijken als je met deze jongen in de schaftkeet binnen komt.

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 05:03
Sjjimmie Gebruiker

☝???? Grappig?? Not..

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 07:55

Helaas zijn grappen niet voor iedereen grappig. Wij bij iBOOD kunnen hier gelukkig wel om lachen.

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 06:15
ManuBlue80 Gebruiker

Palingsound?

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 07:56

Nee, er zit geen bluetooth speaker in…

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 07:16
3gor4 Gebruiker

Hoort dit niet bij het DIY-klusafdeling?

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 07:56

Ja, en nee, het lijkt me niet echt praktisch om hiermee een hamer in een plank te slaan ;-)

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 08:27
kristof.hillaert Gebruiker

Een HAMER in een plank slaan? Nee, dat lijkt inderdaad vrij lastig ;)

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 08:29

Dat was natuurlijk ook de grap (A)

Ik bedoelde natuurlijk een spijker :-P

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 07:39
CoolCow Gebruiker

Wie zet er nou een kaars op het laptop klavier ????

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 07:57

Je moest eens weten wat voor fetisjen er allemaal bestaan.

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 07:44
boersw Gebruiker

Geen serieus commentaar hier??

Ik ben een serieuze klant bij Ibood dus hier een serieus praat mee text! Mijn vriend heeft deze al een tijdje geleden meegenomen en ik heb sindsdien heftige en intense orgasmes met mijn nieruwe hulpje (ook samen). En voordat jullie opmerkingen maken hier op de commentaar site: Nee mijn vriend is niet slecht in bed en ook met hem krijg ik genoeg orgasmes, dus jezelf uitnodigen is niet nodig!

Als jij een vrouw bent die haar g-spot nog niet heeft ontdekt dan is dit wel heel verleidelijk spreek ik uit eigen ervaring. We leven in een stress samenleving en dit hulpje geeft mij de kans om even tot mezelf te komen en alles om me heen te vergeten. Mijn moment, met meerdere malen achter elkaar succes. Dit heeft mijn sexleven positief verrijkt en ik zit beter in mijn vel en kan mezelf vaker en beter overgeven aan mijn vriend. Je moet hem wel eerst ontdekken en de mogelijkheden proberen maar als je dat eenmaal onder de knie hebt dan geniet je als vrouw intens en heftig. Probeer hier maar eens mee te blijven staan onder de douche en niet in elkaar te zakken.

Het kan overal op en in je lichaam en het gemakkelijk veranderen van de vorm is erg prettig. Persoonlijk vind ik de besturing met de app waanzinnig. Mijn voorkeur is 2 motoren op de uiteinden voor stimulatie van bv g-spot en clit. Ook is 1 motor op het uiteinde geweldig voor diepere inwendige trillingen. Ik ben blij met mijn nieuwe speeltje naast mijn vriend, die ik nu een paar weken heb. Ik hoop dat meer vrouwen dit mogen ervaren,

succes en geniet (samen en alleen)

Saskia

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 07:49

Dank voor de positieve reactie Saskia.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 08:16
basvlug Gebruiker

Ha, kijk, dat is nog eens een zinvolle bijdrage! ????

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 08:16
basvlug Gebruiker

???? Is een duimpje omhoog  ;-)

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 08:20

Helaas werken emoticons nog niet op dit forum, gelukkig ben je ook bekend met de oudere versies ;-)

Groet,

Jelle

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 08:46
boersw Gebruiker

Dank je wel Jelle en basvlug voor jullie lieve woorden. Er zijn toch nog seriweuze mensen hier op de site (natuurlijk snap ik grapjes ook wel hoor en natuurlijk zijn het vaak inkoppertjes hahahaha).

Het leven is al serieus genoeg. Misschien ga ik er zelf nog eentje bestellen voor mijn vriendin die inmiddels ook razend enthousiast is geworden na het lenen. En ook binnen het gezin is er al interesse. Het is fijn om als vrouw af en toe je moment te kunnen hebben en orgasmes te ervaren waarbij je een paar minuten helemaal van de wereld bent en na schokt. Dit zijn gewoonweg niet de doorsnee sexuele hoogtepunten die na enkele minuten weg ebben maar die je na een kwartier nog inwendig blijft voelen nawerken. Mannen denken nu wellicht huh?? maar vrouwen aha!! :)

Het is een goed doordacht hulpje en misschien wel uitgevonden en bedacht door een vrouw (weet niet of dat zo is hahaha). De flexibiliteit maakt hem bruikbaar voor overal in en op je lichaam (nee heren, dus niet alleen waar jullie denken………..) en ook over het materiaal en de lengte is nagedacht. Hij zorgt voor voldoende diepgang terwijl je hem nog net vast kan houden of niet meer kan zien hahaha (duimpje omhoog). Het draadloos opladen had voor mij niet gehoeven maar het maakt hem wel volledig vocht- en waterdicht wat erg prettig is.

Nu nog eentje die je de hele dag in kunt houden gedurende de dagelijkse beslommeringen van thuis en werk :)

Ga zo door met mooie aanbiedingen en duimpje omhoog voor de site

Saskia xxx

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 08:50

Ik als man denk nu: Huh ;-)

Ben blij dat je er zo blij mee bent en dank voor het mooie compliment.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 09:36
The-Source Gebruiker

Vind het een hoop geld voor een verf roerstaaf

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 09:39

Hij is wel lekker flexibel, dus ook voor de kleine gaatjes ;-)

Groet,

Jelle

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 10:08
d.e.r Gebruiker

To much (overbodige) info Saskia.. of krijg je daar extra voor betaald bij MisteryVibe?

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 10:20

Sommige zijn wat makkelijker om over dingen te praten dan andere.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 10:28
R.V.V. Gebruiker

Volgens mij wordt ze niet serieus genomen…

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 10:39
boersw Gebruiker

Nee d.e.r. ik sta niet op de loonlijst van MisteryVibe!

Over het algemeen is het fijn om informatie te ontvangen over producten die er toe doet. Persoonlijk vind ik dat erg prettig en vind ik het fijn ervaringen te lezen van anderen die serieus zijn en inhoud bevatten die je niet uit specificaties en andere informatie haald. Ik ga er vanuit dat andere vrouwen (en mannen) hier ook waarde aan hechten.

Wat jij ervan vindt maakt mij niet uit d.e.r. maar hou ook eens rekening met andere mensen behalve jezelf. Enne, informatie die overbodig is neem ik tot mij maar doe ik verder niks mee. Ik lees ervaringen over producten die ik wil aanschaffen en neem een beslissing op basis van informatie die niet overbodig is. Het wel/niet beschouwen of iets overbodig is mag iedereen zelf invullen, net als jij hoor.

Groetjes, Saskia.

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 12:21
Celen Gebruiker

Zalige comment :D

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 12:37
DezeGebruiker Gebruiker

+1 voor jou Saskia.

Top comment. :)

Je slaagt de hamer in de plank. ;-)

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 12:51
kijkenkijkenkopen Gebruiker

+1 voor Sas!

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 12:53
chobinho Gebruiker

+1 voor Saskia!

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 12:57
shoebaaloe Gebruiker

#teamSaskia

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 12:05
BoomTjak Gebruiker

Een barbapiemel, wat leuk. Ik wil een roze.

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 12:19

Ben jij dan een barbapappa of een barbamamma?

Hou er wel rekening mee dat deze alleen in het paars of in het groen te bestellen is.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 13:59
ManuBlue80 Gebruiker

Maar voor hoeveel vierkante meter grond kan ik er met eentje af en vanaf hoeveel vierkante meter heb ik er twee of meer nodig!? Wordt echt gek van die mollen in me tuin. Kan ik hem in een gat stoppen of moet die echt in gegraven worden? Die nep kraai op dakpan op me dak werkt ook prima tegen duiven en kraaien!

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 14:08

Als je nou http://www.funnygames.nl/spel/whack_em_all.html hier even gaat oefenen met op mollen slaan en je hebt een redelijke score neergezet denk ik dat je met 1 exemplaar wel uit komt.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 14:49
Bompie0 Gebruiker

Te veel toeters en bellen, die je niet zal gebruiken,
of je moet heeeeeeeeel veel tijd hebben, en je partner dan ook maar, tot je alles ingesteld en uitgetest hebt.
Heb er eentje aangeschaft bij de vorige aanbieding. (een pak duurder – en toen wel bij de DIY self afdeling :)  )
+ materiaal
+ flexibel
+ afmetingen
- dusdanig veel (zelf in te stellen) mogelijkheden aan vibratiepatronen en ritmes, dat het niet meer leuk zal zijn, of er al eentje in slaap zal liggen.
De vooraf ingestelde patronen zijn maw meer dan voldoende.

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 16:32
Boekel1975 Gebruiker

50 Hertz?
Maat 47 niet beschikbaar?
Geen XXXL deze keer?

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 16:35

Nee, deze is 150 Hertz

Nee, we bieden deze alleen in kleine maten aan.

Nee, ook niet. XS is de standaard maat. ;-)

Groet,

Jelle

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 17:43
teka59 Gebruiker

Dank allen voor 5 minuten schaterlachen! Heerlijk al deze reacties

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 18:00
andydd Gebruiker

Werkt die remote app enkel via een direct bluetooth geconnecteerd toestel of werkt dit ook over het internet? Maw is het via een tweede gsm (over internet) mogelijk om via een gsm in de omgeving (bluetooth) het toestel te bedienen

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 18:21
Bompie0 Gebruiker
17 oktober 2018 om 08:26

Dank voor het antwoord Bompie

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 18:30
johnnycrash Gebruiker

Met artritis in m’n pols komt dit goed van pas, zeker als we binnenkort zonder stroom zitten , kan ik a een wasbeurtke we liswaar tenminste het pannekoekendeeg nog kloppen ;). Ga me eerst op de Makita aanbieding concentreren :)

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 20:40
Globetrotter1 Gebruiker

Sorry vrienden en vriendinnen in Belgie, vandaag alleen met QWERTY:-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.