15 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Wolf Garten Draadloze Bladblazer | Li-ion accu

Product expert aanwezig

Wolf Garten Draadloze Bladblazer

In een zucht al het blad in jouw tuin bij elkaar!

Specificaties

Merk: Wolf Garten
Type: LBB 36
Garantie: 2 jaar

• Niet meer bladharken
  • 150 – 260 km/u
  • Slechts 1,6 kg

Gewicht: 1,6 kg
Accusspanning: 36 V
Accucapaciteit: 3 Ah
Blaassnelheid: 150-260 km/u

In de verpakking
LBB 36 Bladblazer
Accu
Oplader

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Wolf Garten Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

15 oktober 2018 om 00:17
jerikho Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 00:23
Moderator Paul Moderator

De deal bij Praxis is exclusief accu. Bij iBOOD worden accu en oplader meegeleverd.

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 00:24
darryl12 Gebruiker

Dat is zonder accu he!

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 07:03
Waardo Gebruiker

Hoe lang kan de blazer blazen op een volle accu? En hoe lang duurt het laden van de accu?

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 08:22
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Waardo,

Dit heb ik zo niet kunnen achterhalen, maar dit weet de product expert vast wel :-)

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 10:17
Moderator Bas iBOOD Moderator

De laadtijd van de accu is ongeveer 60 tot 70 minuten. Dus snel weer vol en te gebruiken. Looptijd is 30 minuten continue, is echter wel afhankelijk van hoe de blazer wordt gebruikt.

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 07:52
ronmors Gebruiker

Welke accu wordt bijgeleverd de 3,0 ampère of de 5,0 ampère ?

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 08:10
Globetrotter1 Gebruiker

In de specs. staat 3Ah, moet er wel bij vermelden dat ik al koffie heb gedronken.

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 08:23
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen ronmors,

Zoals Globbetrotter1 al heeft aangegeven staat in de specificaties 3.0Ah.

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 09:06
Official Product Expert Wolf Garten Expert Official Product Expert

Goedemorgen allemaal,

Even als reactie op bovenstaande. De aanbieding bij Praxis is zonder accu en zonder lader. Bij de aanbieding van iBOOD is alles compleet. Dus blazer, lader en accu als 1 set.

De laadtijd van de accu is ongeveer 60 tot 70 minuten. Dus snel weer vol en te gebruiken. Looptijd is 30 minuten continue, is echter wel afhankelijk van hoe de blazer wordt gebruikt.

De snelheid is namelijk in te stellen. Als je niet altijd volle kracht gebruikt, zal je hem langer kunnen gebruiken, als dat je altijd “volle bak” gaat. Of te wel…alles is afhankelijk van de gebruiker.

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 09:48
baddie09 Gebruiker

*snap*

Ik heb uiteindelijk voor een bedrade versie gekozen van 150 euro, en daarmee blaas ik de tegels van het pad :)

Edited by: Bas iBOOD
Omdat dit over een geheel ander product gaat heb ik je bericht, om verwarring te voorkomen, even ingekort.

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 10:16

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 10:27
baddie09 Gebruiker

Dat is wel hele erge censuur Ibood, ik leg alleen maar mijn onderzoek uit naar een accu blazer om te voorkomen dat mensen teleurgesteld zullen zijn als blijkt dat ze de bladeren niet kunnen wegblazen. Als ik bij een topmerk zoals Stihl al wordt afgeraden om dit te doen, zal een meer als Wolf Garten waarschijnlijk voor deze prijs ook beperkt nut hebben. (ga je nu weer mijn tekst verwijderen of kan hij nu blijven staan?)

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 10:28
baddie09 Gebruiker

hoe lang blaast hij op vol vermogen? Wat is de snelheid waarmee hij blaast?

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 10:35

Ik snap het punt dat je wilt maken, baddie09. Maar een mening van een dealer over een ander merk product uit een andere prijsrange staat te ver weg van onze deal. Voor verdere vragen hierover kun je altijd mailen naar community@ibood.com.

Je andere vraag laat ik even over aan de Product Expert.

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 11:33

Voor snelheid, zie bovenstaande specificaties. Door de “geknepen blaaspijp” is deze blazer bedoeld om het blad in de border tussen de planten uit te blazen. Dat doe je juist door de snelheid te varieren. Licht in gewicht, vriendelijk in gebruik. De aanbieding van Ibood met de LBB36 is helemaal TOP!, voor het fijne werk tussen de planten. Ideeal, niet meer bukken. Hoe lang hij draait op continue vol vermogen doet daarom niet ter zake. Het is namelijk niet de bedoeling, dat je hem zo gaat gebruiken.

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 11:58
sjoerdlangevoort Gebruiker

“Hoe lang hij draait op continue vol vermogen doet daarom niet ter zake. Het is namelijk niet de bedoeling, dat je hem zo gaat gebruiken.” …. Misschien moet je even op je prive account inloggen of heb je door dat je de Product Expert bent?! Je kunt dit toch niet zomaar af gaan wimpelen als het doet er niet toe want zo is het niet bedoeld te gebruiken?! De gebruiker bepaald toch wel lekker zelf of hij vol vermogen wil blazen?!

Ik geef je in het vervolg een half glas cola, maar je betaald voor de volle pond; het is niet de bedoeling dat je zoveel suiker binnen krijgt…toedeloe!

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 12:38
raoul4one Gebruiker

Haha. Hoeveel vermogen heeft deze auto en hoe snel gaat ie van 0-100? En hoe snel is de tank leeg als je beetje door rijdt?

“Expert”: Doet er niet toe, want je mag toch niet zo snel rijden …

Antwoord van het jaar. Iedereen in een prius … XD

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 12:50
raoul4one Gebruiker

Maar serieus, ik vroeg me dit ook af. Onze grote tuin heeft veel bomen waaronder een boom die dikke naalden laat vallen. Denk dat ik hem toch op max moet gebruiken. Hoe lang doet ie dat? Een expert moet er toch wel eentje hebben liggen die hij even op max kan laten draaien waardoor wij binnen een half uurtje het antwoord kunnen krijgen, of niet?

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 12:53
baddie09 Gebruiker

Mijn vermoeden is ongeveer 10 minuten, want dat is bij andere merken ook ongeveer de richtlijn.

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 17:25

Helaas zijn de gevraagde gegevens mbt de looptijd op continue maximum op korte termijn niet beschikbaar. Deze machine is niet bedoeld om op een dergelijke wijze te worden gebruikt. (overigens kan ik nog wel melden, dat op blazer zelf 3 jaar garantie van WOLF-Garten zit en op de accu en lader 2 jaar). Voor de tuin zoals omschreven door raoul4one zou ik liever een zwaardere blazer adviseren in de vorm van de WOLF 72V blazer of een benzine uitvoering.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.