10 oktober 2018 om 00:01
iBOOD

Carpoint Mini Jumpstarter | Acculoos

Product expert aanwezig

Carpoint Mini Jumpstarter

Daar sta je dan, aan de kant van de weg na je plaspauze. Met deze jumpstarter krijg je je accu gelukkig in een handomdraai weer aan de praat!

Specificaties

Merk: Carpoint
Type: Mini Jumpstarter (Acculoos)
Garantie: 2 jaar

• Met sterke condensatoren
  • Tot 5x starten op volle lading
  • Laadt ook op via sigarettenaansteker

Output: 12 V DC
Startstroom: 300 A
Werkt tussen -40°C en 65°C

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Carpoint Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

10 oktober 2018 om 00:09
r.r.roelants Gebruiker

Kan ik deze gebruiken voor een piaggio mp3 500cc motor?

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 07:07
Official Product Expert Carpoint Expert Official Product Expert

Beste Roelants, dat is geen probleem. Een Scania daarentegen zoals de vorige reageerder vraagt is natuurlijk uit den boze. Staat ook duidelijk vermeld wat het maximum is van de booster

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 00:10
Globetrotter1 Gebruiker

Is deze krachtig genoeg om mijn Scania V8 730pk te starten:)

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 07:01

Ja hoor, geen probleem

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 07:02

Ik bedoel natuurlijk “ja hoor”

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 00:46
morbie Gebruiker

Is deze SharePoint mini minis tarter krachtig genoeg voor een VW passaat te starten?

Vgr Rick

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 01:09
Moderator Paul Moderator

2.0 benzine motors en kleinere diesels zijn geen probleem voor deze rakker en voor diesels is zelfs een voorgloeifunctie aanwezig.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 02:15
WiCo Gebruiker

Hmmmm. Als je auto, na een flinke rit, na een plaspauze al niet meer wil starten, is de accu gewoon ROT! Tien tegen één dat je hem thuis ook al moeilijk aan de praat kon krijgen! Dan helpt zo’n ding ook niet meer! Zodra je met licht op gaat rijden valt de motor al stil! Laat gewoon je accu regelmatig (laten) controleren, dan heb je die problemen nooit. Als je je auto ergens parkeert en je laat het licht aan, ja, dan kun je met een LEGE accu komen te staan. In zo’n geval kan dit apparaat uitkomst bieden.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 05:45
ReneDirks Gebruiker

Haha, ik dacht hetzelfde toen ik dat zinnetje las. Plaspauze van 2 dagen dan zeker…

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 06:30
bece Gebruiker

Vooral belangrijk voor een automaat. Die kan je namelijk niet aanduwen. Zelf heb ik het bij mijn vorige wagen een paar keer moeten gebruiken omdat ik inderdaad vergeten was de lichten uit te doen. Mijn nieuwe wagen doet ze automatisch uit en daar kan dat dus niet  meer (?) gebeuren. Maar ook bij veel korte stukken met slecht weer kan het natuurlijk ook voor vallen dat je accu niet voldoende oplaad. Is ook al gebeurd.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 07:51
Moderator Jelle Moderator

Bedankt voor de tip (s).

Groet,

Jelle

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 07:16
eldeejee Gebruiker

Jeetje, wat zijn die kabels dun. Daar is flink bespaard. Hoe zit het met de veiligheid van dit ding? Ce keurmerk? Tuv? Ik ben echt bang dat die kabels na enkele keren gebruik smelten of in de fik vliegen.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 07:55
Moderator Jelle Moderator

Daar zal de expert vast wel antwoord op kunnen geven straks.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 08:57

De lengte bepaald ook de weerstand. Hoe korter de kabel hoe minder weerstand. Daarnaast is de duur dat er stroom door deze kabels voert kort.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 11:10
Moderator Bas iBOOD Moderator

Graag verwijs ik je, aanvullend op de Expert, door naar dit document waarin je onder andere meer informatie vindt over diverse keurmerken.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 08:38
patrick1105 Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van het apparaat?

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 09:01

24×13×8cm

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 11:39
snuflex Gebruiker

Op jullie site staan andere afmetingen? 23×19x13cm

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 23:02
Moderator Paul Moderator

Het verschil is waarschijnlijk de afmetingen zonder verpakking en met verpakking.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 10:25
MichelJoke Gebruiker

Cfr omschrijving: “Je kan het apparaat “ook” opladen via sigaretten-contact in wagen”. Op welke andere manieren ook ? USB ?

En heeft apparaat ook USB functie om andere apparaten op te laden (is vaak in dergelijke toestellen aanwezig).

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 17:34

Het apparaat heeft geen USB in of uitgang.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 11:26
bokkiebeh Gebruiker

Geschikt voor bezinemotoren en kleinere diesels.

Ik rijd een 2.0 diesel. Is deze daarvoor geschikt?

Persoonlijk vind ik dat geen kleine diesel namelijk.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 13:17

2.0 diesel is max

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 11:49
snuflex Gebruiker

Is deze jumpstarter ook geschikt voor een motor(fiets) accu? Of kan dit schade opleveren?

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 13:18

Ligt er aan of het 12V is en hoe groot is de accu?

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 12:12
polder2 Gebruiker

kan ik hiermee mijn 60PK buitenboord motor, die achter mijn sloep hangt,  starten als de 75A accu leeg is?

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 13:20

Geen probleem

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 13:28
Jandvr Gebruiker

Goedkoopste die ik kan vinden is € 129, scheelt dus gewoon € 50:

https://www.google.nl/shopping/product/2484558383142598511?q=carpoint+mini+jumpstarter&biw=2133&bih=1076&prds=hsec:online,paur:ClkAsKraXxM_8uKh001sBx28FoCuhQk5WePTOx3LoIU20JxWLjiZGq-GaFFWFfffcjqnEYVNKBceDAZAeh1q50XjRxf8-uu9IeZhgeRz0bHXZagJCNsGOLeb8hIZAFPVH730vfXAgtIqBQanhds44zkvm1Tbvw&sa=X&ved=0ahUKEwiNzeWl4fvdAhUJzqQKHQBfDVAQ2SsIDQ

Heb er 1 besteld, kan toch handig zijn als de winter er is…@expert nog wel een vraag zit de starter ook in een hoesje oid? Niet dat het heel veel uitmaakt hoor.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 13:44

Nee helaas, Jan, helaas geen hoesje. Wel een mooi product. ;-)

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 14:43
dewilf Gebruiker

Startspanning: 300 A ????????????

Zou toch maar startstroom zetten hoor. Is vooral juister ????

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 14:56
Moderator Jasper Moderator

Dag dewilf,

Scherp gezien! Uiteraard is ampère gelijk aan stroom. Ik heb het doorgegeven.

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

3 december 2018 om 14:37
csmcsm Gebruiker

Stond ik daar vanmorgen, platte accu.. half uur om hem op te laden todat hij 14Volt had.. half uur lopen klooien maar niets daar. Zucht

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.