6 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Batavia Maxxbrush Terrasborstel

Product expert aanwezig

Maxxbrush Terrasborstel

Het reinigen en onderhouden van terrassen, bestratingen en verschillende houtoppervlakken is nu gemakkelijker dan ooit met de nieuwe Maxxbrush.

Specificaties

Merk: Batavia
Type: Maxxbrush Multiborstel
Garantie: 2 jaar

• Incl. standaard borstel
  • In hoogte verstelbare steel
  • Voor terrassen, hout, kunstgras en bestratingen

• Spanning en frequentie: 230 – 240 V~ 50 Hz
  • Opgenomen vermogen: 1020 W
  • Onbelast toerental: 800 – 1300 min-1
  • Afmetingen borstel: 12 × 26 cm
  • Kabellengte: 30 cm
  • Productgewicht zonder accessoires: 5,8 kg
  • Afmetingen product (L × B × H): 137,2 × 35 × 18,3 cm

In de verpakking

• Maxxbrush
  • Standaard multi-materiaalborstel

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Batavia Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

6 oktober 2018 om 00:58
fraves Gebruiker

In de Batavia webshop kost dit apparaat 129,95 en geen 169,99. Waarom dan toch die laatste prijs vermelden in de aanbieding. Dat hoort gewoon niet.

Uiteraard is het nog steeds een aanbieding, maar minder dan wordt voorgespiegeld.

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 01:17
Arjan P Gebruiker

De adviesprijs is niet de actuele prijs, maar wat officieel geadviseerd wordt bij introductie van het product. Deze gebruikt iBood altijd, en deze vraag komt ook altijd weer terug.

@iBood: misschien wordt het eens tijd om dit in de FAQ op te nemen?

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 01:36
Moderator Tom Moderator

Hi fraves

wat Arjan hierboven aangeeft is correct.
Het staat niet in de FAQ maar op onze Blog Arjan! Dus Check :).

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 14:01
fraves Gebruiker

Jullie kunnen wel blijven schrijven dat het een adviesprijs is, maar het geeft een zeer vertekend beeld van de gangbare winkelprijs. Als jullie eerlijk zijn, vermeldt dan die winkelprijs ipv te pronken met “veel % korting”. Nu blijf ik steeds zoeken of het wel een echte aanbieding is.

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 14:26
picobello3 Gebruiker

Ik ook. Adviesprijs is BS.

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 14:38
Moderator Jelle Moderator

Goedemiddag fraves,

Wij mogen geen winkelprijs noemen omdat we moeten uitgaan van onze eigen winkelprijs van de afgelopen 3 maanden.

Aangezien wij veel nieuwe producten hebben en dus geen geschiedenis hebben van 3 maanden hanteren wij bij alle prijzen de prijs waarvoor het product op de markt gekomen is.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 02:17
Yvonne1968 Gebruiker

De andere tweeborstels die in het filmpje te zien zijn kan ik niet terugvinden op de website van Batavia. Zijn die nog wel verkrijgbaar? Bij bijvoorbeeld onkruidbrander.nl is ie ook niet meer op voorraad. (https://www.onkruidbrander.com/nl/staalborstel-voor-reinigen-oppervlakten-maxxbrush.html)

Als die andere borstels niet meer te krijgen zijn (de relatief hoge prijs even buiten beschouwing latend) dan is het best een hoge prijs die gevraagd wordt.

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 03:28
Moderator Niek Moderator

Goedenacht Yvonne1968,

Ik kon die borstels ook niet vinden. De product expert kan hier vast wel antwoord op geven.

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 08:10
acidophilus Gebruiker

#MeToo

Ben benieuwd welke borstel geschikt is om mijn marmerstone woonkamervloer goed uit te borstelen (soort grindvloer, dus korrelig). Gebruik daar geregeld een woodboy achtige borstelmachine voor die ik van mn werk meeneem met een borstelpad met middelzachte haren.

Een reactie vd expert wordt op prijs gesteld.

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 14:51
Official Product Expert Batavia Expert Official Product Expert

De zwarte en groene borstels zijn gewoon verkrijgbaar. De groene is goed voor allround en precisie schoonmaken en tevens voor kunstgras borstelen. De zwarte borstel is voor het bijhouden en “aanvegen”. Er komt nog een 3e borstel geschikt voor grof schoonmaakwerk.

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 06:45
Hukkel Gebruiker

Gaan zulke borstels lang mee? En kun je vervangende borstels kopen?

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 10:42

Goedemorgen Hukkel,

Zie alle reacties hieronder.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 14:52

De borstels zijn gemaakt van sterk nylon en gaan erg lang mee.

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 07:24
mjdobson Gebruiker

Iemand ervaring met Batavia spullen? Het zou ideaal zijn voor mijn dakterras maar 100€ is toch een dure gok.

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 10:41

Zie de reactie van Copihue.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 07:40
cdenauw Gebruiker

Typisch zo’n toestel dat er op het eerste zicht zeer efficiënt uit ziet maar dat na enkele keren gebruik alleen nog in de weg staat.  Je terras besproeien met bleekwater geeft je net hetzelfde resultaat, staat er echt onkruid tussen gebruik je azijn. Veel makkelijker in gebruik en geen dure vervangborstels.

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 10:19
hotcavey Gebruiker

Ja bleek en azijn. Goed voor het grondwater en ecologisch evenwicht

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 14:53

De borstels gaan erg lang mee dus voordelig in economisch opzicht. Verder is het een ecologisch verantwoorde en veilige manier van schoonmaken.

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 09:06
i love you Gebruiker

zijn de borstels te bestellen als ze af zijn en zo ja wat kosten die

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 09:29
Yvonne1968 Gebruiker

klikkerdieklik 
https://www.onkruidbrander.com/nl/staalborstel-voor-reinigen-oppervlakten-maxxbrush.html

en andere zie je staan als je op die pagina iets naar beneden scrolt.

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 10:40

Dank voor de link Yvonne

Groet,

Jelle

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 10:34
Copihue Gebruiker

De staalborstel is voorlopig niet te krijgen. Bij navraag bij Batavia blijkt dat ze nog een betrouwbare fabrikant zoeken die die dingen wil maken.

Ik heb de geleverde borstel gebruikt voor een houten vloer, dat gaat goed, je hoeft niet meer zelf te schobben. Het apparaat is zwaar genoeg om wat druk op de vloer te hebben.

Voor een houten vloer zou ik hem zo weer kopen.

Om op straat wat onkruid tussen de stenen weg te schobben, voldoet deze borstel niet, daarom was ik op zoek naar de staalborstel, het lijkt me dat die dat wel zou aan kunnen.

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 10:41

Dank voor je review Copihue,

Groet,

Jelle

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 14:54

Er komt inderdaad nog een 3e borstel optie die geschikt is voor het grovere schoonmaakwerk.

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 12:27
Copylex Gebruiker

Jammer dat alleen de standaard borstel wordt geleverd anders had ik er een besteld

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 12:50
iBenG Gebruiker

Same here, met de 3 standaard borstels een prima aanbieding, met 1 borstel eigenlijk niet zo, we zoeken verder …

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 13:30

Succes met de zoektocht iBenG, je kan ook altijd een tip achterlaten op ons tipforum.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 14:08
fraves Gebruiker

Waar is de expert eigenlijk? Ik wil ook weleens weten of de borstels los te zijn en voor hoelang nog. Er is een vergelijkbaar apparaat op de markt van het merk Gloria, maar die gooit geen hoge ogen.

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 14:15

Ik heb helaas de Expert nog niet gezien.

Helaas is er niemand van iBOOD in het weekend dus kan het ook niet navragen.

Ik ga het wel even in de groep gooien dat de expert niet geweest is.

Sorry voor het ongemak.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 14:57

De losse borstels zijn en blijven gewoon beschikbaar. Het vergelijkbare apparaat waar naar verwezen wordt heeft een veel kleinere borstel en de helft van de kracht; 500W tegenover 1.020W.

Beantwoorden

7 oktober 2018 om 12:39
Tjapko Gebruiker

zie mijn vrouw dit niet doen mis steun wielen en vuil opvang

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.