10 augustus 2018 om 00:01
iBOOD

8x Philips LED Lamp | Dimbaar | E27 | 3/5 W | 2700 K

8x LED Kogellamp | Dimbaar | E27 | 3/5 W

Alle voordelen van ledlampen aangevuld met een innovatieve techniek waarmee schaduwen voorkomen worden. En dat met de klassieke looks van een gloeilamp!

Specificaties

Merk: Philips
Type: 8x LED Lamp | E27 | Dimbaar | 25 W of 40 W
Garantie: 2 jaar

• Warm wit dimbaar licht
  • Lange levensduur
  • Zeer zuinig: label A+(+)

25 Watt (3 Watt)

• Vorm: Kogellamp
  • Fitting: E27
  • Dimbaar
  • Spanning: 220 - 240 V
  • Vermogen: 3 Watt
  • Equivalent vermogen: 25 Watt
  • Type: P45

• Levensduur van lamp: 15.000  uur
  • Aantal schakelcycli: 20.000
  • Lumenbehoudsfactor: 0,7
  • Gemiddelde levensduur (bij 2,7 uur/dag): 15  jaar
  • Vermogensfactor: 0,7
  • Stroomsterkte lamp: 19  mA
  • Collectie: LED Classic

• Energiezuinigheidslabel: A++
  • Energieverbruik per 1000 uur: 3  kWh
  • Lichtopbrengst [lumenwaarde]: 300
  • Kleurtemperatuur: 2700  K, warm wit
  • Kleurweergave-index (CRI): 80
  • Opstarttijd: <0,5  s
  • Afmetingen: 89 (H) x 45 (B) mm

40 Watt (5 Watt)

• Vorm: Kogellamp
  • Fitting: E27
  • Dimbaar
  • Spanning: 220 - 240 V
  • Vermogen: 5 W
  • Equivalent vermogen: 40 W
  • Type: P48
  • Levensduur van lamp: 15.000  uur
  • Aantal schakelcycli: 20.000

• Lumenbehoudsfactor: 0,7
  • Gemiddelde levensduur (bij 2,7 uur/dag): 15  jaar
  • Stroomsterkte lamp: 29  mA
  • Collectie: LED Classic
  • Energiezuinigheidslabel: A+
  • Energieverbruik per 1000 uur: 5  kWh
  • Lichtopbrengst [lumenwaarde]: 470 lm

• Lichtopbrengst: 470  lumen
  • Kleurtemperatuur: 2700  K, warm wit
  • Kleurweergave-index (CRI): 80
  • Opstarttijd: <0,5  s
  • Afmetingen: 88 (H) x 45 (B)  mm
10 augustus 2018 om 00:19
TheCasa Gebruiker

Hallo,

Interessante aanbieding die 3 watt lampen. Maar: ik wil deze lampen gebruiken als sfeerverlichting en heb geen dimmer.

In de loop van de tijd heb ik hier aardig wat lampen aangeschaft met de bedoeling ze als sfeerverlichting (gewone verlichting in de woonkamer dus) in te zetten, maar iedere keer weer kwam er een veel te grote bak licht vanaf!

Kortom mijn simpele vraag: kunnen deze lampen van 3 watt zichzelf een beetje inbinden?

Groeten,

Casa

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 09:21
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen TheCasa,

Om ze echt als sfeerverlichting te gebruiken heb je waarschijnlijk toch een dimmer nodig. Zonder dimmer branden ze op vol vermogen. Voor een impressie kun je eens googlen op 2700K warm wit en dan zie je tussen de afbeeldingen wel sfeerafbeeldingen van de lichtopbrengst. Zonder dimmer blijft het toch wat lastig. Ook kun je overwegen voor lampen met bluetooth te gaan die hier regelmatig voorbij komen. Die kun je dimmen met een smartphone of tablet.

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 04:15
Cobuss Gebruiker

30 juli heb ik hier 19.95 voor betaald kan ik die terugsturen en opnieuw bestellen? Of het verschil terug krijgen?

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 07:05
Jitskee Gebruiker

Die 3 euro is echt alle administratie waard natuurlijk :-P.

Weet je… je krijgt van mij 15 euro! Ga naar nationale postcode loterij, meld je vandaag gratis aan, en meld je morgen af. Dan krijg je een 15 euro hema kaart cadeau… kost ook wat administratie, maar dan heb je 15.

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 07:15
Cobuss Gebruiker

Ik snap je sarcastische reactie niet zo goed. Ik heb meerdere dozen gekocht dus het gaan niet om 3 euro. Daarnaast is het raar dat iBood binnen 10 dagen de prijs met 15% verlaagd. Mag best wat van gezegd worden. Genoeg voorbeelden van winkels die de consument compenseert wanneer ze dit doen.

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 07:21
nieuwegebruiker Gebruiker

En over 10 dagen weer een aanbieding en weer terug sturen. En wij daarna voor jou betalen omdat de administratie kosten omhoog kan. Je koopt het toch omdat je op dat moment er blij mee bent?

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 07:29
Rickert1 Gebruiker

Het gaat hier niet om het terug sturen of niet tevreden zijn over het product en/of prijs. Cobuss heeft hier een punt, als je binnen twee weken de prijs verlaagd kun je dit soort vragen verwachten. Ik ben benieuwd wat de service van iBood hier zal zijn.

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 07:51
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Cobuss,

Het is helaas niet mogelijk het verschil terug te krijgen. Je kunt ze inderdaad wel binnen de 14 dagen zichttermijn retourneren en dan de huidige aanbieding opnieuw bestellen. Houdt er wel rekening mee dat de kosten voor het retourneren voor eigen rekening zijn.

@Rickert1,

De inkopers proberen altijd deals nog scherper aan te bieden en dan kan het wel eens gebeuren dat een bepaald product nog goedkoper voorbij komt dan eerder.

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 08:11
Cobuss Gebruiker

Goedemorgen Niek,

Bedankt voor je antwoord en sorry voor de lastige vragen. Wist niet dat er zoveel andere op zouden reageren. Het is een keer eerder gebeurd bij een macbook air, daar scheelde het toen 100 euro maar ben er toen niet op in gegaan. Het gebeurde nu weer en was benieuwd naar de reactie van iBood. Thanks!

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 08:14
bestway Gebruiker

jij pluist zeker ook iedere dag de supermarkt advertenties na en valt die dan zeker ook lastig met deze onzin? In welke tijd leef jij?.. onbegrijpelijk…

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 08:17
Moderator Niek Moderator

Geen probleem Cobuss en het zijn geen lastige vragen hoor. Het is begrijpelijk dat je hier naar vraagt! :-)

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 08:44
Pii_name Gebruiker

Wat een zuurpruimen hier. Erg makkelijk om iemand neer te halen. Ik begrijp het punt van Cobuss en het is een prima vraag. Daar is het forum toch voor..

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 08:52
honnes87 Gebruiker

+1 voor deze reactie. Ik zie het al voor me, vreet je op zaterdagavond een zakje m&ms leeg, en is het vanaf dinsdag ineens 1+1 gratis, kom je de gratis zak claimen :-D

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 08:52
honnes87 Gebruiker

M’n +1 was bedoeld voor bestway, maar reactie komt er kennelijk niet onder.

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 06:15
AYMERIC01 Gebruiker

Ongelooflijk wat ze hier durven vragen. Wees tevreden met de korting die je gekregen hebt. Val de moderator niet lastig met die onnozele vraag en vervuil het forum niet.

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 09:28
eva864 Gebruiker

… pot … ketel …

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 09:22
TheCasa Gebruiker

@Cobuss: jij hebt de lampen binnen. Zou je wat licht kunnen schijnen op mijn vraag (bovenaan)?

(Of iemand anders)

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 11:17
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik zie dat Niek inmiddels al een eerste reactie heeft gegeven. Mochten users uit hun eigen ervaring nog iets kunnen vertellen, dan zou dat natuurlijk helemaal mooi zijn :-)

Ik zie overigens dat bugsfunny hieronder ook al wat ervaringen gedeeld heeft.

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 10:55
bugsfunny Gebruiker

Let wel op. Werkt niet met elke dimmer. Zie hiervoor een lijst van geschikte dimmers op de site van Philips. In de vorige aanbieding van IBood de 4 watt LED lampen gekocht. Veel knipperende LED lampen. Nieuw aangeschafte dimmer nummer 3 werkte o.k. En dat was de Berker 2867 10.

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 10:56
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen bugsfunny,

Bedankt voor de aanvulling!

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 10:59
bugsfunny Gebruiker

P.s. in gedimde toestand geven ze wel warm sfeerlicht.  Vol uit niet zo.

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 11:15
bugsfunny Gebruiker

Zie bijgevoegde link maar dan nog geen garantie dat het altijd  werkt! https://www.philips.nl/c-dam/b2c/suj/nl/Categorypages/Luminaires_dimmerlist_NL.pdf

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 11:18
bugsfunny Gebruiker
10 augustus 2018 om 14:49
wille1953 Gebruiker

Welke dimmer moet ik gebruiken voor deze led lamp:fase aansnijdend of fase afsnijdende dimmer.

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 20:48
bugsfunny Gebruiker

Klik even op voorgaande link kijk bij dit type lamp en voila je hebt je antwoord.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.