11 juli 2018 om 00:01
iBOOD

4x DreamLED Draadloze Sensor LED Lamp | USB

Product expert aanwezig

4x DreamLed Sensor LED Lamp

Wij durven te wedden dat je nu al meerdere situaties kunt bedenken waar je deze lampjes zou kunnen gebruiken.

Specificaties

Merk: DreamLED 
Type: RIML200 | Multifunctionele USB-sensor-ledlampen voor binnenshuis
Aantal: 4 stuks
Garantie: 2 jaar

• Met bewegingssensor
  • Gemakkelijk overal te installeren
  • Oplaadbaar / lange levensduur

Twee standen: Bewegingssensor of handmatig aan/uit
Bevestigingsopties: Tafel, muur/wand, het plafond en aan een plank of kastjes
USB-ingang: DC5.0V / 450mA ± 100mA
Draadloos gebruik: 600mAh polymeer batterij (meegeleverd)
Sensor-modus: Bewegingssensor + lichtsensor
Sensor bereik: 4-6m
Sensor tijd: max 25 sec. (na de laatste beweging)
5x 2835 SMD
Duurzaamheid  > 25.000 uur
Kleurtemperatuur: 4200K
Lichtstroom: 50 lm
Bedrijfstemperatuur: -20°C ~ +60°C
Laadtijd: Max. 3h
Dubbele IC beschermer: Beschermt de accu tegen overbelasting, ontlading en kortsluiting
Afmetingen: 80 x 80 x 25 mm
Gewicht: 63 gram

Verwijderbare houder, tafelstandaard, schroeven en pluggen meegeleverd.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @DreamLED Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

11 juli 2018 om 00:38
KWAKJEEE Gebruiker

Kun je deze led lampen ook dimmen?

Beantwoorden

11 juli 2018 om 02:22
BjornR1989 Gebruiker

Nee, de LEDs gaan aan bij beweging of door de knop op vast aan te zetten. Er is geen mogelijkheid om ze te dimmen of ze door externe modules aan te sturen.

Beantwoorden

11 juli 2018 om 03:10
firevlam90 Gebruiker

Hoelang kunnen ze aan blijven op 1 volle charge?

Beantwoorden

11 juli 2018 om 04:25
BjornR1989 Gebruiker

Ik heb een setje van deze LED lampen in huis hangen en in de twee maanden heb ik ze drie keer opgeladen.
De levensduur hangt veel af van het aantal keer de lamp door beweging geactiveerd wordt.
Met eentje in de nachthal die een twintigtal keer per nacht aan gaat vind ik het bijzonder goed meevallen.
Na verloop van tijd zal de batterij wel achteruit gaan maar desondanks blijf ik het een leuk ding vinden.

Beantwoorden

11 juli 2018 om 04:00
2xEE Gebruiker

Hoelang duurt het opladen via usb ? Zitten er 4 kabels bij om de lampen op te laden ?

Beantwoorden

11 juli 2018 om 04:20
BjornR1989 Gebruiker

Er zit per lamp een USB kabeltje van 50cm bij, 4 stuks dus.
Ik meen mij te herinneren dat het opladen laatst minder dan 2u duurde toen ik de set die ik gekocht heb in de USB poort van de laptop gestoken had.

Beantwoorden

11 juli 2018 om 07:50
Henri-Jean Gebruiker

Heb deze lampjes een behoorlijk tijd geleden bij iBood gekocht en ze bevallen heel goed.

Geven relatief veel zacht licht, schakelen prima, de batterij gaat lang mee en ze zijn snel opgeladen.

Beantwoorden

11 juli 2018 om 12:51
marcogorter Gebruiker

Ook ik ben zeer tevreden over mijn recente aankoop van deze lampjes. Ik heb ze bij de trap naar boven en op de overloop geplaatst, erg prettig aangezien aan mijn kant van de overloopt geen knopje zit om het licht op de overloop uit te doen.

Denk er aan om nog een setje voor de garage te kopen. Ook hier zit de lichtschakelaar niet logisch.  (in 1937 dachten ze hier toch anders over kennelijk)

Beantwoorden

11 juli 2018 om 14:15
Moderator Bas iBOOD Moderator

Goed om te horen dat de lampjes zo goed bevallen, Henri-Jean en Marco! Bedankt voor het delen van jullie ervaring :-)

Beantwoorden

11 juli 2018 om 08:19
stip007 Gebruiker

Zijn deze waterdicht ? Zou ze willen gebruiken in de tuin om de vos af te schrikken.

Beantwoorden

11 juli 2018 om 09:31
Official Product Expert DreamLED Expert Official Product Expert

Beste,

deze versie is niet waterdicht, hiervoor hebben we een andere variant die hetzelfde doet maar een ander design heeft en voor gebruik buiten:

http://www.dream-led.be/?portfolio=rechargeable-outdoor-motion-lights-roml200

Beantwoorden

11 juli 2018 om 08:42
Damaim Gebruiker

Schakelen deze lampen alleen aan als het donker is, of ook gewoon overdag?

Beantwoorden

11 juli 2018 om 09:31
daas Gebruiker

Alleen als het donker is.

Heb ook een set gekocht en best tevreden over. Wij gebruiken het als nachtverlichting in de hall.

Beantwoorden

11 juli 2018 om 10:33
d.e.r Gebruiker

Hier ook dik tevreden.. prima deal!

Beantwoorden

11 juli 2018 om 10:56
Liselotte18 Gebruiker

Kunnen deze in de badkamer gebruikt worden? Niet in de buurt van water uiteraard.

Beantwoorden

11 juli 2018 om 11:10
Official Product Expert DreamLED Expert Official Product Expert

Beste,

Ja hoor dat is geen probleem!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.