14 juni 2018 om 00:00
iBOOD

JéwéRET Traphekje Nathalie

Product expert aanwezig

Traphekje Nathalie

Met een kleine in huis kan je niet voorzichtig genoeg zijn.

Meer veiligheid voor jouw kind? Neem dan ook nog even deze veiligheidsetjes mee! NL | BE

Specificaties

Merk: JéwéRET
Type: Traphekje Nathalie
Garantie: 2 jaar

• Sluit automatisch
  • Voldoet aan Europese norm
  • Veiligheid voor jouw kind

Check hier de gebruiksaanwijzing

Lengte: 93.3 cm
Breedte: 72.3 cm
Hoogte: 75 cm
Te plaatsen in een opening van:  73,5 cm tot 93,3 cm
Het veiligheidshek heeft scharnierend systeem.
Vervaardigd uit metaal
Kleur: wit

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @JeweRET Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

14 juni 2018 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

De Product Expert is rond 13:00 aanwezig om je vragen te beantwoorden.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 00:07
JancoA Gebruiker

Ik heb zo’n model gehad, direct terug naar de winkel gebracht.

Levensgevaarlijk. Ik zag mijzelf al struikelen over de onderste balk. Of zie ik het verkeerd?

Beantwoorden

14 juni 2018 om 00:11
XG Gebruiker

Zo een model zou ik voor boven aan de trap niet aanbevelen.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 10:44
Fredericus Gebruiker

Dank hiervoor! Reden inderdaad om toch nog even verder te kijken. Weinig behoefte om onderaan de trap te gaan liggen omdat ik over een balk ben gestruikeld.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 13:41
Official Product Expert JeweRET Expert Official Product Expert

Hekjes moeten tegenwoordig aan zeer veel eisen voldoen. En dienen super stabiel te zijn dat heeft bij de meeste verkrijgbare hekjes als consequentie dat er een balkje onderaan zit.

Het is bij gebruik boven aan de trap inderdaad even opletten en wennen.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 07:14
basvanneer Gebruiker

In de winkel zeggen ze dat ook erbij. Jammer dat ze dat hier niet doen. Kun je idd lelijk de trap mee afgaan als je je kind op de arm hebt (of zonder kind).

Volgens mij zijn deze bedoeld voor deuropeningen. Ze zijn normaal ook smaller dan de traditionele traphekjes..

Beantwoorden

14 juni 2018 om 13:37

Door de zeer strenge veiligheid eisen die gesteld worden aan de hekjes zie je tegenwoordig vrijwel geen hekje meer dat geen balkje aan de onderzijde heeft. Dit voor de stabiliteit.

Ik ben met je eens dat het wel opletten is dat je over het drempeltje heen stapt als je het hekje bovenaan de trap gebruikt.

Voor deuropeningen en voor onderaan de trap (wat vaak vergeten wordt als potentieel gevaar) is het echter een perfecte oplossing.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 07:19
El_Barto Gebruiker

Tot een breedte van 93,3 cm, maar aan de handleiding te zien is dat enkel indien je de 2 verlengstukken mee gebruikt. Zitten die dan ook in dit aanbod?

Beantwoorden

14 juni 2018 om 13:29

Die zitten er netjes bij verpakt.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 10:10
oliner Gebruiker

ik wil 2 kinderhekjes bestellen maar ik merk dat verzendkost ook hoger wordt. Maar liefst bijna 8 euro. ten eerste vind ik het al straf voor een Internet bedrijf dat er verzendingskosten worden aangrekend, en vervolgens dat bij bestelling van hetzelfde product de prijs omhoog gaat

Beantwoorden

14 juni 2018 om 10:21

Door de totale afmetingen en/of het gewicht springen de verzendkosten iets omhoog zodra je twee stuks besteld.

We rekenen onze verzendkosten transparant door en verstoppen ze niet in de prijs van de deals. Omdat de verzendkosten bij 2 kinderhekjes voor ons omhoog gaan, gaan deze bij de klant ook omhoog.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 10:17
oliner Gebruiker

kan ik er 2 bestellen voor een verzendkost van 1 artikel aub?

Beantwoorden

14 juni 2018 om 10:18

Door de totale afmetingen en/of het gewicht springen de verzendkosten iets omhoog zodra je twee stuks besteld.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 11:43
Tk421 Gebruiker

Ik krijg steeds te lezen dat ik de algemene voorwaarden accepteer door op bevestigen te drukken. Vervolgens krijg ik steeds de melding dat ik niet alles is ingevuld in de oranje velden. Ga ik kijken dan is alles ingevuld. Wat doe ik fout?

Beantwoorden

14 juni 2018 om 11:52

Dat is vervelend, Tk421!

Zou je het vinkje “Alternatief afleveradres” eens kunnen aanklikken? Dan vouwt er een extra schermpje open waar je het afleveradres in kunt vullen. Kun je deze invullen en het vervolgens nog eens proberen? Dit lost vaak dit probleem op.

Als dit niet helpt raad ik je aan om je winkelwagen te legen, uit te loggen, je cookies te verwijderen, in te loggen en het opnieuw te proberen.

Ook het bestellen via onze mobiele app kan een oplossing zijn!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

14 juni 2018 om 19:21
Thomas-89 Gebruiker

Is het niet meer mogelijk deze te bestellen?

Het lijkt alsof hij van de site is gehaald…

Beantwoorden

14 juni 2018 om 19:26
Moderator Jelle Moderator

Beste Thomas-89,

Deze is helaas uitverkocht.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.