28 april 2018 om 00:01
iBOOD

Luberon Buitenkeuken | Eikenhout & Graniet

Product expert aanwezig

Luberon Buitenkeuken

In de zomer wil je zoveel mogelijk buiten leven. Hoe mooi is het als je zelfs buiten kunt koken?

Specificaties

Merk: Luberon
Type: Buitenkeuken
Garantie: 1 jaar 

• Massief eikenhouten set 
  • Granieten werkbladen 
  • Drie losse eenheden

In de verpakking
Massief Eiken Buitenkeukenkast Bastide: 92 x 108 x 60 cm
Massief Eiken Buitenkeukenkast Roussilon (brandertafel): 70 x 72 x 60 cm
Massief Eiken Buitenkeukenkast Merindol: 92 x 60 x 60 cm
Werkblad Zwart Graniet (voor Bastide): 61 x 110 x 2 cm
Werkblad Zwart Graniet (voor Mérindol): 61 x 61 x 2 cm  

Levering
De Luberon Buitenkeuken wordt direct door de leverancier bij je thuis geleverd. Let op! Vanwege het gewicht en de omvang van het product wordt er bij retourzending € 41,32 excl. BTW in rekening gebracht. Bij retournering vanwege schade geldt dit uiteraard niet. 

Barbeque niet meegeleverd
De afgebeelde barbeque wordt niet meegeleverd. 

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Luberon-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

28 april 2018 om 00:30
techno2004 Gebruiker

ne mens zou bijna BUITEN gaan wonen voor deze aanbieding:))) ik heb het zo niet voor al dat gedoe zeker het fenomeen WINTERBBQ!!! ouders voorouders hebben het ons zo aangenaam mogelik gemaakt een warm plekje te hebben om dan in de winter sinds Hype nen BBQ te doen…. hilarisch belachelijk…een keuken buiten sorry…. ne simpele BBQ vooor wat stukjs vlees ok

Beantwoorden

28 april 2018 om 02:06
SmokingCrop Gebruiker

Niemand spreekt dan ook over een winter BBQ, staat duidelijk Zomer in de beschrijving.

Beantwoorden

28 april 2018 om 04:11
Koos.O Gebruiker

Houdt er rekening mee dat die ouwe vlamingen droog en taai zijn hè, dat komt zelfs op de BBQ niet meer goed.

Beantwoorden

28 april 2018 om 07:23
Nietjesmachine Gebruiker

Garantie 1 jaar. Valt dit niet onder de term consumentengoed met de bijhorende garantietermijn van 2 jaar misschien?

Beantwoorden

28 april 2018 om 07:33
Moderator Lex Moderator

Beste Nietjesmachine, 

Ik ga dit navragen. Helaas krijg ik daar waarschijnlijk dit weekend geen antwoord meer op.
Je kan als je geïnteresseerd bent gewoon vandaag bestellen, en zodra ik antwoord krijg zal ik dat hier plaatsen.
Tot de order verzonden is kun je altijd nog kosteloos annuleren.

Gr, Lex

Beantwoorden

28 april 2018 om 13:23
paulstok Gebruiker

Wettelijk is het twee jaar, ook bij buitenkeukens. Daarnaast mag je als bedrijf geen bedragen noemen exclusief btw als je je richt op consumenten. Op de vrijmarkt je een dosis amateurisme laten aansmeren, iBOOD?

Beantwoorden

28 april 2018 om 14:06
Moderator Lex Moderator

Beste Paulstok,

zoals hierboven aangegeven heb ik de vraag al uitgezet bij iBOOD. Helaas zijn ze in de weekenden niet aan het werk bij iBOOD en dus kunnen ze deze vraag nu niet beantwoorden.
Zodra ik een antwoord heb zal ik deze hier posten.

Gr, Lex

Beantwoorden

28 april 2018 om 07:33
Berton000 Gebruiker

Worden de kasten in elkaar geleverd of is het een bouwpakket? Uit tekst maak ik op dat het blad los is.

Beantwoorden

28 april 2018 om 07:35
Moderator Lex Moderator

Beste Berton000,

Ik vermoed als bouwpakket, maar dit laat ik aan de expert die later vandaag online komt om te beantwoorden.

Gr, Lex

Beantwoorden

28 april 2018 om 09:19
vanderlake Gebruiker

Lex, Kun je dan ook graag, de afmetingen van het bouwpakket doorgeven, i.v.m. verzending naar het buitenland?

Gr, Hans

Beantwoorden

28 april 2018 om 09:25
Moderator Lex Moderator

Beste vanderlake,

Helaas weet ik niet hoe groot de pakketten zijn.
Misschien dat de Expert dit later vandaag kan beantwoorden.
Let op, wij verzenden alleen naar Nederland (NL iBOOD) of België (BE iBOOD)

Gr, Lex

Beantwoorden

28 april 2018 om 10:50
Official Product Expert Luberon-Expert Official Product Expert

Goedemorgen Berton,

De kasten worden inderdaad geleverd als bouwpakket. De zijkanten schroef je aan de binnenkant aan elkaar. De granieten bladen 2 stuks zijn los verpakt. Elke kast is los verpakt waardoor je 5 pakketten krijgt, deze zijn voorzien van een handleiding. Hopende hiermee je vragen te hebben beantwoord. Succes met maken van u keuze

Met vriendelijke groet,

Edward

Beantwoorden

28 april 2018 om 11:31

Goedemorgen van der Lake,

Bij onze afdeling logistiek hanteren wij qua gewicht 190,5 kg en een palletplaats 1m3. Hopende met deze antwoorden te hebben voldaan aan je vragen. Succes met de aanschaf van deze mooie buitenkeuken van Luberon.

Met vriendelijke groeten,

Edward

Beantwoorden

28 april 2018 om 15:02
vanderlake Gebruiker

Goedemiddag Edward,

Kun jij mij doorgeven wie jullie vervoerder is, dan kan ik contact opnemen met de vervoerder of zij mogelijkheden hebben om dit naar Spanje te versturen.

Met Vriendelijke groet,

Hans

Beantwoorden

28 april 2018 om 15:12
Moderator Lex Moderator

Beste vanderlake,

iBOOD Nederland verzend enkel naar NL adressen. Mocht je dit in het buitenland willen hebben zul je het eerst in NL moeten laten bezorgen en dan zelf verzenden naar Spanje.

Zie ook: Link

Gr, Lex

Beantwoorden

28 april 2018 om 15:26

Goedemiddag Hans,

Ik kan en mag geen adresgegevens doorspelen. Om toch een passend antwoord te geven op u vraag heb ik deze vraag uitgezet naar de vervoerder en iBood. Zoals je weet verzorgt iBood deze aanbieding alleen in Nederland en België. We gaan in overleg met elkaar om te kijken wat er mogelijk is. Mijn advies is wel om dit product te bestellen aangezien deze actie van korte duur is. Het vervoer kan nml ook door een externe partij vanaf een huisadres in Nederland naar Spanje verstuurd worden, echter dient u dan zelf deze vervoerder te contracteren.

Met vriendelijke groet,

Edward

Beantwoorden

28 april 2018 om 07:45
eldeejee Gebruiker

De brander tafel is voor mij wat smal. Ik wilde kijken of ik de fabrikant kon vinden om te kijken of ik los een bredere kan bij bestellen. Ik kan daar geen info over vinden :(

Beantwoorden

28 april 2018 om 10:59

Goedemorgen Eldeejee,

De set zoals die hier is weergegeven, daarin zit helaas niet de mogelijkheid om te kiezen voor een bredere brandtafel. Gezien de prijs misschien toch overwegen om voor deze te kiezen ? Natuurlijk is dat aan jou, succes met maken van je keuze.

Met vriendelijke groet

Edward

Beantwoorden

28 april 2018 om 08:02
nossie01 Gebruiker

Het is een prachtige buitenkeuken maar iBOOD had hier nog meer voor de klant (en zichzelf) kunnen doen door ook passende BBQ’s in de sale to hebben. Ik denk dat er dan veel meer potentiële kopers zouden zijn.

Beantwoorden

28 april 2018 om 11:07

Goedmorgen Nossie,

Bedankt voor de tip ! Gelukkig kan op de brandertafel een BBQ staan met een veel voortkomende maatvoering. Hopende hiermee een deel van je vragen te hebben kunnen beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Edward

Beantwoorden

28 april 2018 om 09:05
MB76 Gebruiker

Waarom is het nodig deze onder een luifel of overkapping te plaatsen? Of een afdekzeil?

Wordt de levensduur flink verminderd als je dat niet doet?

Zijn er eventueel passende afdekzeilen?

Beantwoorden

28 april 2018 om 11:53

Goedemorgen MB76,

Voor het behoud van de levensduur raden wij aan deze onder een overkapping te plaatsen. Op deze manier verminder je aanslag van algen en verkleuring van de gebruikte materialen. Hout blijft een natuurproduct, in deze buitenkeuken wordt gebruikt gemaakt van massief eiken, toch blijft langdurig blootstelling aan vocht invloed uitoefenen op de levensduur. Bij deze aanbieding zit helaas geen afdekzeil. Hopende hiermee al je vragen van antwoord te hebben voorzien. Veel succes met het maken van je keuzen voor de aanschaf van deze mooie buitenkeuken van Luberon.

Met vriendelijke Groet,

Edward

Beantwoorden

28 april 2018 om 12:41
MB76 Gebruiker

Bedankt.

Ik ben eruit. Kan niet wachten!

Beantwoorden

28 april 2018 om 13:32

Goedemiddag MB76,

Graag gedaan ! goede en fijn weekend en veel BBQ plezier met je aanschaf

Vriendelijke groeten,

Edward

Beantwoorden

28 april 2018 om 09:16
vanderlake Gebruiker

Is het mogelijk om deze buitenkeuken tegen meerprijs in Spanje te leveren?

Beantwoorden

28 april 2018 om 09:26
Moderator Lex Moderator

Beste vanderlake,

Helaas, wij verzenden alleen naar Nederland (NL iBOOD) of België (BE iBOOD).

Gr, Lex

Beantwoorden

28 april 2018 om 09:32
mwel10 Gebruiker

Ik word geen wegwijs uit de maten.

Het lijkt erop dat ze allemaal een gelijke hoogte hebben (60 cm) terwijl de brander tafel lager is op de afbeeldingen. Ook lijkt het dat de breedte verschillend is, waardoor de voorkanten niet netjes op elkaar aansluiten, terwijl dit op de afbeeldingen wel zo is. Tenslotte lijkt het of de granieten werkbladen een andere afmeting hebben dan de bovenkanten (30 cm en 10 cm smaller) van de kasten, terwijl de op de afbeelding netjes de gehele bovenkanten afdekken?

Beantwoorden

28 april 2018 om 09:48
DeltaBlast Gebruiker

Ik gok:

hoogte x breedte x diepte:

diepte x breedte x hoogte:

Want ja, dezelfde maten op dezelfde plek houden is moeilijk ;)

Beantwoorden

28 april 2018 om 10:16
mwel10 Gebruiker

Top, met jouw uitleg snap ik ze! LxBxH is de standaard notatie waar ik naar zocht…. puzzel opgelost!

Beantwoorden

28 april 2018 om 11:58

Goedemiddag DeltaBlast,

Zoals jij bovenstaande maten heb neergezet kan ik alleen maar zeggen Dank je wel ! dit klopt. :-) Veel succes met de aanschaf van deze mooie buitenkeuken.

Met vriendelijke groet,

Edward

Beantwoorden

28 april 2018 om 12:07

Goedemiddag Mwel10,

Onze excuses voor de ontstane verwarring. U kunt de volgende maatvoeringen aanhouden:

hoogte x breedte x diepte:

diepte x breedte x hoogte:

Met vriendelijke groet,

Edward

Beantwoorden

28 april 2018 om 17:36
biwauter Gebruiker

Iemand anders ook betalingsproblemen via bancontact? Zou graag het product kopen, maar steeds dezelfde error wnn je doorverwezen wordt naar de bancontact pagina…

Beantwoorden

28 april 2018 om 17:49
Moderator Paul Moderator

Dat is vervelend, wellicht bieden deze suggesties soelaas: 
-  cookies & cache opschonen 
-  uitloggen en opnieuw inloggen 
-  adblocker uitschakelen
-  bestellen via een andere browser 
-  bestellen via een ander apparaat 
-  de bestelling afronden via 3g/4g in plaats van wifi (bij gebruik van mobiel) 
-  bestellen via de (mobiele) website in plaats van via de app 
-  een andere betaalmethode selecteren (indien mogelijk)

Er zijn momenteel geen storingen bekend van deze betaalmethode:
http://allestoringen.be/problemen/bancontact-mr-cash

Beantwoorden

28 april 2018 om 17:51

Goedemiddag Biwauter,

Vervelend dat je door een betalingsstoring de transactie niet kan voltooien. Misschien een idee om op een later tijdstip nogmaals te proberen. Zover ik weet hebben wij geen andere meldingen binnen gekregen. Aangezien dit een dag actie betreft hoop ik dat het je op een later tijdstip toch nog lukt.

met vriendelijke groet,

Edward

Beantwoorden

29 april 2018 om 11:20
tsf1999 Gebruiker

Mijn bestelling is niet gelukt, wat doen?

Beantwoorden

29 april 2018 om 11:23
Moderator Lex Moderator

Beste tsf1999,

Helaas was dit een deal van gisteren en is deze vandaag niet meer verkrijgbaar.

Gr, Lex

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.