23 april 2018 om 00:00
iBOOD

6x Osram 4,0 Watt LED Lamp | E27 | Dimbaar

Product expert aanwezig

6x Osram 4,0 Watt Dimbare LED Lamp

Zes ledlampen van Osram, een kleine investering die zich vanzelf terugbetaalt. 

Specificaties

Merk: Osram
Type: 4,0 Watt LED Lamp | E27 | Dimbaar
Garantie: 2 jaar

• 2700 K, warm wit licht
  • Levensduur tot 25.000 uur
  • Energiezuinig: label A+

Vermogen: 4 Watt
Nominale spanning: 220 - 240 Volt - 50/60 Hz
Arbeidsfactor: λ 0,50
Vergelijkbaar vermogen lamp:  25 W
Lichtstroom: 250 lm
Kleurtermperatuur: 2700 K, warm wit

Kleurweergave-index Ra: ≥80
Levensduur lamp: tot 25.000 uur
Aantal schakelcycli: 100.000
Lampvoet E27
Vorm/uitvoering: Mat

Dimbaar
Energie-efficiëntieklasse: A+
Energieverbruik: 4 kWh/1000h

Totale lengte: 90 mm
Diameter: 45 mm
Buitenkolf: P45
Lengte: 90 mm

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Osram-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

23 april 2018 om 07:03
deleriumdog Gebruiker

De dagen mogen dan wel korter worden en de lichten mogen dan wel later aangaan maar…
Eventjes aanpassen aan de tijd van het jaar!

Beantwoorden

23 april 2018 om 07:07
Moderator Jim Moderator

Het is toch alweer bijna Kerst…? ;-)
Ik ga het even doorgeven, thanks!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

23 april 2018 om 07:13
AlainSki Gebruiker

Beste product expert,

Ik begrijp dat deze lampen dimbaar zijn maar beb je voor deze lampen ook een speciale led dimmer nodig? Ik heb op dit moment meerdere dimmers uit 2008 die halogeen/gloeilampen aansturen maar werken deze daar ook mee zonder dat de dimmer ploft of dat meterksst gaat roken. Als je meer info over de dimmer nodig heb hoor ik het graag. Alvast bedankt!

Beantwoorden

23 april 2018 om 07:23
JLampie Gebruiker

Je moet inderdaad naar andere dimmers kijken. Dat komt door het bereik van de dimmer. Bij oude dimmers kan de led lamp alleen aan en uit. Een led lamp is 4watt en de oude dimmers hebben bereik van 20-400watt bijvoorbeeld. Binnen dat bereik kan er gedimd worden. Kijk ook eens bij webshops, staat vaak uitleg wat je moet kopen.

Beantwoorden

23 april 2018 om 08:09
AlainSki Gebruiker

Osram / Ledvance heeft zeer uitgebreide product / dimmer compatiabiliteits overzichten alleen de product expert moet even duidelijk aangeven welke overzicht en welk product we erbij moeten pakken

Beantwoorden

23 april 2018 om 08:58
Official Product Expert Osram-Expert Official Product Expert

Ik zal zorgen dat de juiste dimmer compatibiliteitslijst wordt verstrekt en wordt toegevoegd

Beantwoorden

23 april 2018 om 08:57
manke_nl Gebruiker

Geen egaal lichtvlak, ook wat blauw erdoorheen

Beantwoorden

23 april 2018 om 09:27
Voodoo077 Gebruiker

Te dimmen via Philips Hue?

Beantwoorden

23 april 2018 om 09:50

Dit is geen Smart lamp die op het Zigbee protocol werkt. Dit is een lamp welke gedimd kan worden met een traditionele dimmer

Beantwoorden

23 april 2018 om 10:12
kikke002 Gebruiker

Je hebt ook Zigbee apparaten waarmee dimbare LED lampen bedient kunnen worden. Ik denk dat dit bedoeld wordt.

Beantwoorden

23 april 2018 om 10:43
Voodoo077 Gebruiker

Sorry als de vraag niet duidelijk was. Ik heb een Philips Living whites adapter en die kan je aansturen met de Hue en alles wat daarop aangesloten wordt kan je dus zo bedienen. Dus ook standaard lampen. Degen die ik nu heb, blijken niet te dimmen op deze manier en zou ik dus misschien vervangen

Beantwoorden

23 april 2018 om 15:47

Deze combinatie is door ons niet getest. Het kan zijn dat Philips wel opgeeft welke lampen er gedimd kunnen worden.

Beantwoorden

23 april 2018 om 17:06
motormuis001 Gebruiker

Osram heeft het blijkbaar niet nodig om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen bij de concurrentie …

Beantwoorden

23 april 2018 om 11:48
dadj Gebruiker

4 Watt dimmen? Is dat niet genoeg gedimd op max Lux?

Beantwoorden

23 april 2018 om 17:04
motormuis001 Gebruiker
23 april 2018 om 12:04
Vennesch Gebruiker

Ivm comptabiliteit, wat is de precieze productnaam?

Beantwoorden

23 april 2018 om 15:26
Vennesch Gebruiker

Specifieker: ik heb een Tradim Led Tronic 2494. Gaat dat samen?

Beantwoorden

23 april 2018 om 15:48

Als het goed is wordt de dimmer compabiliteitslijst geupload. Hierop staan de door ons geteste dimemrs

Beantwoorden

23 april 2018 om 17:07
motormuis001 Gebruiker

Geef nou maar gewoon een link naar die lijst, want dat uploaden gaat vandaag niet meer gebeuren.

Beantwoorden

23 april 2018 om 18:55
AlainSki Gebruiker

Waarom kan die lijst niet gewoon gedeeld worden? Is dit rommel die nergens mee werkt ofzo?

Beantwoorden

23 april 2018 om 17:18
Ronald2805 Gebruiker

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.