9 maart 2018 om 00:00
iBOOD

GROHE Euphoria XXL Douchesysteem

GROHE Euphoria XXL Douchesysteem

Haal gewoon een keer een goede en luxe douche in huis, dan begin je je dag altijd goed.

Specificaties

Merk: GROHE
Type: Euphoria XXL 210 douchesysteem met thermostaatkraan
Garantie: 2 jaar via iBOOD / 5 jaar via GROHE

• Altijd de juiste temperatuur
  • Grote hoofddouche en afneembare handdouche
  • Gemakkelijk schoon te maken

Horizontaal draaibare 450 mm douchearm
Thermostaatkraan met Aquadimmerfunctie
Functie voor wisseling tussen hoofd- en handdouche
Handdouche is in hoogte verstelbaar middels glij-element
GROHE TurboStat® thermostaat cartouche, zorgt voor 1 continue temperatuur dus je hebt nooit meer last van temperatuurschommelingen
GROHE SafeStop bij 38°C
GROHE SafeStop Plus optionele temperatuurbegrenzer bij 43°C inbegrepen
GROHE DreamSpray® voor een optimaal straalbeeld
GROHE StarLight® verchroomd
SpeedClean anti-kalk systeem
Inner WaterGuide voor een langere levensduur
TwistFree voorkomt het meedraaien van de slang
GROHE MetalGrip ergonomisch gevormde metalen grepen

Bekijk de technische tekeningen voor alle afmetingen (zie productfoto's)

9 maart 2018 om 00:36
jimmy.utrecht Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

9 maart 2018 om 00:59
Moderator Paul Moderator

Volgens mijn informatie krijg je bij iBOOD ook de Veris hoofdsproeier (zie 4e afbeelding) meegeleverd, artikelnummer 27470000. Ik zal dit voor de zekerheid nog even navragen, aangezien het niet in de dealtekst genoemd wordt.

Beantwoorden

9 maart 2018 om 07:42
Stefler Gebruiker

Die douche heeft een hele andere regenkop. (Op de plaatjes)

Beantwoorden

9 maart 2018 om 09:52
Moderator Bas iBOOD Moderator

Bij ons betreft het de Grohe 27964000 (zonder hoofddouche) + de Grohe 27470000 ovale hoofddouche.

Beantwoorden

9 maart 2018 om 07:13
bennieb86 Gebruiker

Ja ik ben hier ook al Een tijd op zoek naarmaar het ziet er niet echt uit als een superdeal.

Beantwoorden

9 maart 2018 om 09:06
d.e.r Gebruiker

Hoeveel waterdruk moet je hier voor hebben voor een lekkere/stevige/krachtige douche.. en hoe meet je dat, anybody?

Beantwoorden

9 maart 2018 om 09:27
dewagt Gebruiker

Lekkere stevige krachtige douche is erg betrekkelijk en persoonsafhankelijk. Maar misschien dat er wel ergens bekend is wat je ongeveer qua druk moet hebben. Ikzelf heb ook een nieuwe douchekop gekocht, en toen wilde ik ook weten hoeveel druk ik had. Is eigenlijk heel gemakkelijk. Oude douchekop eraf (ivm waterbesparing, afremming van water). Emmertje, en een exact een minuut vol laten lopen. Daarna weet je hoeveel liter per minuut eruit komt en dus wat je druk is.

Beantwoorden

9 maart 2018 om 10:16
BryanH86 Gebruiker

@product expert:

Welke thermostaatkraan zit hierbij, dit kan ik niet uit de specificaties opmaken.

Beantwoorden

9 maart 2018 om 11:24
Official Product Expert Grohe-Expert Official Product Expert

Hi @BryanH86,

Dit is een aangepaste kraan uit de Grohtherm 1000 Cosmopolitan serie. De rede dat die is aangepast is de extra aansluiting aan de bovenzijde en er zit een aquadimmer in omdat die de schakeling tussen de hand- en hoofddouche moet maken.

Goed weekend! Groeten,

Beantwoorden

9 maart 2018 om 11:26
BryanH86 Gebruiker

En heeft deze thermostaat ook ‘CoolTouch’ technologie?

Beantwoorden

9 maart 2018 om 13:03

Hi @bryanH86,

Deze kraan is niet CoolTouch.

Beantwoorden

9 maart 2018 om 11:29
tha_mars Gebruiker

Ik zou graag dit willen, maar zonder de thermostaat. Helaas worden deze vaak altijd met thermostaat aangeboden. Iemand een tip? Anders een idee voor iBood!

Beantwoorden

9 maart 2018 om 12:01
RianS Gebruiker

Beste

Zit hier een waterbespaarfunctie op? Hoeveel verbruikt deze douche?

Beantwoorden

9 maart 2018 om 14:43

Hi @RianS

De hoofddouche is onbegrensd hij laat dus door wat die aangevoerd krijgt.

Groeten,

Beantwoorden

9 maart 2018 om 14:48
RianS Gebruiker

Kan deze begrensd worden door ergens een versmalling in te brengen?

Heeft de handdouche een spaarfunctie? Dan kan deze eventueel als standaard douchekop gebruikt worden en de vaste om “te genieten”

Beantwoorden

9 maart 2018 om 13:28
arbrinks Gebruiker

Spray Dimmer?

Beantwoorden

9 maart 2018 om 13:33
arbrinks Gebruiker

Ibood! Geldt deze actie ook via jullie https://www.grohe.nl/nl_nl/aquatunes_promo.html

Dan wordt het interessanter.

Beantwoorden

9 maart 2018 om 13:50
arbrinks Gebruiker

@product expert

Beantwoorden

9 maart 2018 om 14:36
Eddy1980 Gebruiker

Volgens de actie wel. Ibood geeft aan dat de Euphoria 27964000 wordt geleverd en deze staat als actie omschreven.

Gr,

Eddy

Beantwoorden

9 maart 2018 om 14:48

Goedemiddag @ arbrinks & @Eddy1980,

De set die wordt aangeboden vandaag telt niet mee voor de aquatunes actie. het klopt dat de set vergelijkbaar is met de 27964000 alleen is dit een samengesteld product met een andere hoofddouche.

Groeten,

Beantwoorden

9 maart 2018 om 14:49
arbrinks Gebruiker

Het een ander samengesteld artikel, andere douchekop. Je ziet vaak dat dat nou net de uitzonderingen weer zijn. Dus zou graag bevestiging hebben van @product expert en/of @ibood. Jammer dat er niet direct op gereageerd wordt! Zo moet je de hele dag checken of er geantwoord wordt. Niet te doen.

Beantwoorden

9 maart 2018 om 15:11

@arbrinks,

Was ik nog net optijd ;)

Beantwoorden

9 maart 2018 om 15:12
arbrinks Gebruiker

Jammer, je had me anders over de streep getrokken.

Beantwoorden

9 maart 2018 om 14:40
Eddy1980 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

9 maart 2018 om 16:02
flabbergastm Gebruiker

@Eddy1980. Dat maakt nogal het verschil. Die regendouche kop is nu het speciale aan deze set.

Beantwoorden

9 maart 2018 om 18:28
motormuis001 Gebruiker

“… reageert de Turbostat thermostaat twee keer zo snel op abrupte veranderingen in waterdruk als standaard thermostaten. De gewenste temperatuur wordt binnen een fractie van een seconde bereikt en vervolgens tijdens je hele douche gehandhaafd. Dankzij de uiterste precisie en reactiesnelheid van de GROHE TurboStat technologie bespaar je ook op water en energie. Er gaan immers geen liters water verloren bij het zoeken naar de gewenste watertemperatuur.”

Wat een baarlijke nonsens weer. Ik heb een 15 jaar oude thermostaatkraan, ook Grohe trouwens, en de slang naar de douchekop is constant in beweging omdat de waterdruk blijft wisselen. Maar de temperatuur blijft netjes gelijk, niks wisselingen. En als je na een keer douchen je favoriete temperatuur weet stel je hem daar toch gewoon weer op in, als er iemand anders met zijn/haar vingers aan gezeten heeft. Voor het corrigeren van de kleine afwijking van je ideale temperatuur hoef je dan echt geen bakken water meer te verknoeien. De echte verspilling zit in lange ongeïsoleerde aanvoerleidingen vanaf je ketel/boiler/geiser, en daar verandert dit ding geen ene moer aan.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.