2 maart 2018 om 00:00
iBOOD

4x Osram 7W WarmGlow LED Lamp | E27

Product expert aanwezig

4x Osram WarmGlow LED Lamp

Dimbaar van 2700 K (warm wit) naar 1700 K (extra warm). Bespaar nu op de aankoopwaarde en straks op je energierekening!

Specificaties

Merk: Osram
Type: 4x WarmGlow Ledlamp
Garantie: 2 jaar

• Gaan tot 15.000 uren mee
  • Retro design en zeer zuinig
  • Zeer warm licht bij het dimmen

Stroom

• Nominaal vermogen: 7 W
  • Nominale spanning: 220 / 240 V - 50 / 60 Hz

Licht

• Kleurtemperatuur: 2700 K
  • Kleurweergave-index: Ra ≥80
  • Lichtkleur (aanduiding): Instelbaar warm white
  • Regelbare kleurtemperatuur: 2700 - 1700 K
  • Nominale lichtstroom: 700 lm

Algemeen

• Nominale levensduur van de lamp 15.000 uur
  • Fitting: E27
  • Kwikvrij
  • Dimbaar
  • Totale lengte: 114,0 mm

Check hier de lijst met compatibele dimmers.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 13:30 tot 15:30 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Osram-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

2 maart 2018 om 00:20
motormuis001 Gebruiker

I.v.m. de compatibiliteit van dimmers: wat is de EAN-code?

Beantwoorden

2 maart 2018 om 00:26
Moderator Paul Moderator

Type SSTCLA55GLDI 7W 827 230V en fabrikantcode (EAN) 4058075801387.

Beantwoorden

2 maart 2018 om 06:03
ivo16 Gebruiker

Werkt met Philips Hue bridge?

Beantwoorden

2 maart 2018 om 14:38
Official Product Expert Osram-Expert Official Product Expert

Nee dit zijn geen Smart lampen

Beantwoorden

2 maart 2018 om 07:31
robinkorbmacher Gebruiker

Zijn deze lampen compatibel met Busch Jaeger LED dimmers? Heb interesse, gisteren twee hanglamp armaturen gekocht.

Hoor het graag.

Gr. Robin

Beantwoorden

2 maart 2018 om 08:08
Geronimo73 Gebruiker

Er wordt een link gegeven naar compatible dimmers, de EAN code van de lampen wordt vermeld waardoor je bij B&J zelf ook een check kan doen.  Dat laatste lijkt me het handigst aangezien je niet vermeld wat voor dimmers je hebt gekocht. Dus misschien zelf zelf wat moeite doen ipv andere mensen aan het werk proberen te zetten terwijl je geen heldere informatie geeft?

Beantwoorden

2 maart 2018 om 08:10
blackfin Gebruiker

Mooie lampen, A+ energielabel. Voor deze prijs kan je een heel huis voorzien van LED verlichting :)

Beantwoorden

2 maart 2018 om 08:57
AirtjE Gebruiker

Mooie prijs en kwaliteit. Vanafprijs per stuk ligt rond de 7,95 normaal.
Helaas lees ik uit recenties elders dat de lamp nogal zoemt in dimstand, dus deze sla ik over :)

Beantwoorden

2 maart 2018 om 09:01
clipstra Gebruiker

Heb je een link van de recensies? En is vind ik daar dan ook een plaatje van hoe hij eruit zit als hij brand? Want dat mis bij de Ibood foto’s helaas..

Bedankt alvast.

Beantwoorden

2 maart 2018 om 09:20
HammieH Gebruiker

Ik neem aan dat de dimmer zoemt ipv de lamp, en dat ligt eraan dat ze de verkeerde dimmer hebben aangesloten op de lampen. Ofwel te goedkope dimmers hebben gekocht, het loont om hier een paar tientjes extra aan uit te geven, en ja, ze zijn duur die dimmers. Prima deal dit overigens.

Beantwoorden

2 maart 2018 om 16:31
youri199 Gebruiker

Vorige keer hier besteld , maar geen gezoem en  mooi warm licht als je ze dimt ????

Beantwoorden

2 maart 2018 om 09:30
clipstra Gebruiker

Hebben jullie ook een foto van hoe de lampen eruit zien als ze branden?

Bedankt alvast.

Beantwoorden

2 maart 2018 om 15:18
Official Product Expert Osram-Expert Official Product Expert

Op onze website https://www.osram-lamps.com/led-lamps/led-lamps-with-new-features/index.jsp vind u een voorbeeld van wat wij bedoelen met Glow Dim.

Beantwoorden

2 maart 2018 om 18:16
rvanderkruk Gebruiker

met hoeveel watt moet ik dit vergelijken van een ouderwetse lamp?

Beantwoorden

2 maart 2018 om 20:29
Ronald2805 Gebruiker

700 lumen is iets minder dan een 60W ouderwetse gloeilamp!

Beantwoorden

2 maart 2018 om 23:29
blackfin Gebruiker

55W tot 60W. Voordeel van deze is dat ze ook dimbaar zijn. Geen idee hoe goed dat werkt met bestaande dimmers. Voor deze prijs neem ik dat voor lief want €2,50 per lamp? Het zijn Osram lampen, gerenommeerd merk, hoge lichtopbrengst per watt. Superaanbieding als je mij vraagt.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.