27 februari 2018 om 00:00
iBOOD

OLI Sanitairmodule inclusief Spoelrandloos Wandtoilet

Product expert aanwezig

Sanitairmodule inclusief Toilet

Vervangt zichtbare reservoirs en verbergt op een geraffineerde manier alle sanitaire techniek achter een hoogwaardig front. 

Specificaties

Merk: OLI Sanitairsystemen
Type: Sanitairmodule IX110 plus Toilet
Kleur: witte module met mat-chroom bedieningspaneel
Garantie: 2 jaar

• Eenvoudige installatie
  • Sterk materiaal (acryl) 
  • Inclusief toilet

Lees de montagehandleiding voor meer info.

Europees fabricaat
Sterk materiaal – versterkt acryl
Geïntegreerd metalen toiletframe
Voor-gemonteerd waterreservoir dual flush 6/3 liter
Design bedieningspaneel mat-chroom

Module

• De IX110 sanitairmodule inclusief voorgemonteerd reservoir (dual flush 6/3 liter) en
  • toiletframe
  • Montageset + aansluitset
  • Isolatiemat
  • Bedieningspaneel IX110 - mat-chroom
  • Spoelpijp Ø90/90 + Ø90/110 adapter – passend voor de Nederlandse en de Belgische markt
  • Geïntegreerde hoekstopkraan
  • Montagehandleiding

Toilet

• Europees fabricaat
  • Wandtoilet diepspoel 52 cm
  • Spoelrandloos – voor extra hygiëne en gemakkelijke reiniging
  • Toiletzitting wit soft-close voor een zachte sluiting & easy clip-off scharnieren
  • Zitting is simpel los te maken voor reiniging

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @OLI-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

27 februari 2018 om 00:54
pieterjans Gebruiker

Mooie deal. Lijkt me lekker om daar op te HUNTen tijdens het sanitaire bezoekje.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 09:53
SHW Gebruiker

is er een compact wc verkrijgbaar?

Beantwoorden

27 februari 2018 om 10:26
Official Product Expert OLI-Expert Official Product Expert

Goedemorgen SHW,

Het wandtoilet is 52cm lang, er is geen kortere toilet verkrijgbaar voor deze deal.

Met vriendelijke groet,

OLI-Expert

Beantwoorden

27 februari 2018 om 10:11
Van Looy Gebruiker

2 vragen, 1/ Waar selecteer ik de kleur combinatie; ik wens de uitvoering zoals afgebeeld in de video?

2/ Hoe bestel ik de versie hangend van de grond en in condact met de grond met een “verlengde” afdekking?

Beantwoorden

27 februari 2018 om 10:28

Goedemorgen Van Looy,

Voor deze speciale deal is de module alleen in het wit verkrijgbaar voor een hangend toilet.

Met vriendelijke groet,

OLI-Expert

Beantwoorden

27 februari 2018 om 10:53
Aalt86 Gebruiker

Hè expert zag deze deal voorbij komen. Ik ken het merk Oli al heel lang vanuit mijn installatie verleden. Vind dit een hele mooie oplossing en het scheelt veel tegel/instalwerk zo voor de wand. Had alleen nog een vraag of het ook tegen een gibo wandje van 7 cm kan?

Alvast bedankt????

Beantwoorden

27 februari 2018 om 11:23

Goedemorgen aalt86,

Inderdaad een mooie deal ;-)
Het is geen probleem om de sanitairmodule tegen een gibo wand van 7cm te plaatsen.
De module is voorzien van een staal frame welke op de grond en wand wordt bevestigd.
Een gibo / cellenbetonblokken/ytong wand van 5 of 7 cm is stevig genoeg om dit te monteren.

Groeten OLI-Expert

Beantwoorden

27 februari 2018 om 10:54
Meesr Gebruiker

Ik ken dit soort systemen vooral bij de andere merken, daar zijn ze dan een stuk duurder. Goede deal Ibood! Ze zullen straks mooi staan in ons nieuwe huis!

Beantwoorden

27 februari 2018 om 22:16
blufner Gebruiker

Het is de bedoeling dat je het toilet ophangt omdat het geen staand toilet is. Dus ik verwacht niet dat ze zullen staan.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 17:15
witte07 Gebruiker

Mij afvoer zit in de grond zit ong 30 cm uit de wand. . Dan kan deze toilet toch niet hangend worden gebruikt.?  Op de tekenjng staat max 385mm met verloopstuk. Maar dan zie je die toch?  Of wordt de wc dan lager gehangen tot op de grond

Beantwoorden

27 februari 2018 om 17:59

Goedemiddag Witte07,

Het is inderdaad mogelijk met een verloopstuk.

Deze blijf je dan wel zien maar kan ook gemakkelijk in de vloer worden weggewerkt en afgedekt met bijv een stukje vinyl.

Groet OLI expert

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.