19 februari 2018 om 00:00
iBOOD

Nilfisk Smart Window Cleaner de Luxe | Met Zuigmond van 280 en 170 mm

Product expert aanwezig

Nilfisk Smart Window Cleaner de Luxe

Reinig je de ramen snel, efficiënt en zonder strepen met deze Nilfisk Smart Window Cleaner de Luxe. Doe die emmer, spons en trekker maar in de ban!

Specificaties

Merk: Nilfisk
Type: Smart Window Cleaner de Luxe met 280 en 170 mm zuigmond
Garantie: 2 jaar

• Compact, reinigt snel en streeploos
  • Inclusief compleet accessoirepakket
  • 3,6 V / 1600 mAh oplaadbare li-ion batterij

Gebruiksgemak
Verwisselbare zuigmonden
Led-indicatie bij aan-/uit-knop
Ergonomische handgreep

Batterij
Oplaadbare li-Ion batterij - 3,6 V (1600 mAh)
Oplaadtijd: 2,5 uur
Werktijd: 25 minuten

Algemeen
Inhoud reservoir: 100 ml
Werkbreedte: 280 mm
Afmetingen: 31 (L) x 12 (B) x 12 (H) cm
Gewicht: 0,58 kg

Meegeleverd
280 mm en 170 mm zuigmond
Spuitflacon
Microvezeldoek
Reinigingsmiddel (sample)
Riemclip (ook handig om hem in op te bergen)
Lader

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Nilfisk-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

19 februari 2018 om 03:38
Tomba37 Gebruiker

WAUWWW…. wat en aanbieding!  Hmm moeilijke keuze

- Via iBood en weken wachten voordat je hem in huis hebt omdat verzenddatum 9 van de 10 keer niet wordt gehaald! Maar heb je hem dan in huis dan is bij iBood bestelde product meestal niet compleet of reeds geopende doos of helemaal niet werkend. ( of het overkomt alleen mij elke keer!! )  ;-)

- Via Praxis, lekker overal dicht in de buurt en dus zo op te halen. €39,95  ( bij eventueel webshop + €6,95) maar dan dacht erna in huis. Klopt er iets niet aan?  Zo terug naar Praxis en geen ellende lange gezeur of gemail om maar eens een antwoord te krijgen van iBood.  ( of OOK DIT overkomt mij alleen!)

https://www.formido.nl/nilfisk-ruitenreiniger-blue-280mm-00883310.html?gclid=Cj0KCQiA5aTUBRC2ARIsAPoPJk_WzTLPuXnt1_m3tAVgkHTPHqSELpZ3_8TL3GOhTDyhYjAds3sybiwaAkQQEALw_wcB

Beantwoorden

19 februari 2018 om 06:12
Pheiffer Gebruiker

Het zou fijn zijn als dit forum gebruikt wordt om ervaringen met het betreffende product te delen of vragen over het product te stellen en niet als een uitlaatklep dient voor gefrustreerde mensen. Klachten over Ibood? Neem dan rechtstreeks contact met hen op en bespaar ons de details.

Beantwoorden

19 februari 2018 om 08:19
rickdogger Gebruiker

Ben het met je eens Pheiffer, al kan ik me de frustratie van Tomba erg goed voorstellen. Heb dezelfde ervaring en het lijkt alleen maar slechter te worden.

Beantwoorden

19 februari 2018 om 08:35
Binnenmars Gebruiker

Ik heb net even mijn bestellingen tot een jaar terug gekeken, 15 stuks, 13 een dag na de verzenddag aangekomen, één op de verzenddag en één op zaterdag verstuurd en dinsdag aangekomen. Of het overkomt alleen mij elke keer.

Als je in een flashsale een product koopt dat eerder in een aanbieding is geweest, loop je de kans dat het geopend is geweest en er een onderdeeltje ontbreekt, niet alle mensen zijn even netjes/zorgvuldig bij het uitpakken/retourneren van een product.

Beantwoorden

19 februari 2018 om 09:42
Yvonne1955 Gebruiker

Dan heb jij gewoon pech!! Ik heb al zooo veel via iBood besteld en nog nooit  klachten gehad!!

Beantwoorden

19 februari 2018 om 09:58
Moderator Bas iBOOD Moderator

@rickdogger en Tomba37: Jammer om te lezen dat jullie deze ervaring hebben. Ik ga mijn collega’s vragen om even te checken of er nog cases van jullie openstaan die opgepakt moeten worden (en indien dit het geval is: Deze op te pakken :-) ).

Voor nu wil ik jullie vragen om weer over te gaan naar de orde van de dag: Deze Nilfisk Smart Window Cleaner de Luxe!

Beantwoorden

19 februari 2018 om 09:37
fagardbart Gebruiker

Als we dan toch bezig zijn… nog géén enkele klacht over iBood over al die jaren gebruik en 10-tallen bestellingen.

Orde van de dag, iemand ervaring met dit product? Werkt dit efficiënt? En met een goed resultaat?

Beantwoorden

19 februari 2018 om 10:01
Wilsophie Gebruiker

Maakt deze evenveel lawaai als bijvoorbeeld de Kärchner?  En zit er een verlengstuk bij voor als je ergens nèt niet bij kunt. Ik zag dat Leifheit dat n.l. heeft. Ik ben nogal klein namelijk. Verder vind ik 25 minuten niet echt lang, dat is zo voorbij. Het is wel een heel lange oplaadtijd voor slechts 25 minuten. In feite moet ik €36 neertellen vanwege de hoge verzendkosten bij IBOOD.  Zojuist weer een product van IBOOD ontvangen en ik ben daar zeer tevreden over maar denk wat langer na omdat ik inmiddels al een vermogen heb uitgegeven aan dweil-en veeg- en raamwassystemen in al haar vormen en ook met het stoomapparaatje de ramen kan schoonspuiten al vind ik dat wel griezelig met hete stoom op glas.  Graag de deskundige wat meer info over de voordelen van dit systeem. You tube filmpjes en review’s zijn niet zo positief namelijk.

Dank voor uw reactie.

Beantwoorden

19 februari 2018 om 12:22
Official Product Expert Nilfisk-Expert Official Product Expert

Gewicht en geluid is minder vs karcher

Het verlengstuk is een accessoire en wordt niet standaard mee geleverd

25 minuten werktijd is marktconform en aangezien je niet continu met zuigfunctie werkt voldoet dit prima en kan je genoeg ramen lappen

Beantwoorden

19 februari 2018 om 10:21
Wilsophie Gebruiker

Dan ben ik altijd benieuwd wat  de losse onderdelen kosten als je  die moet bestellen als ze versleten of kapot zijn?

Beantwoorden

19 februari 2018 om 11:55
Official Product Expert Nilfisk-Expert Official Product Expert

Losse onderdelen zijn te verkrijgen op http://www.vvs-online.nl

Beantwoorden

19 februari 2018 om 10:24
Koosspakman Gebruiker

Het zijn meestal de mensen die “het tegenzit” die hun beklag doen. In verhouding met de mensen die geen of weinig klachten hebben is dit een gering aantal. Zelf geen klachten over ibood. Mensen die klachten hebben kunnen zich volgens mij het beste wenden rechtstreeks bij ibood en niet op een forum.

Beantwoorden

19 februari 2018 om 10:27
Wilsophie Gebruiker

Ga er dan niet op in! Ik wacht op gebruikerservaring van dit product en op de expert die mijn vragen kan beantwoorden.

Beantwoorden

19 februari 2018 om 11:23
Moderator Bas iBOOD Moderator

De Expert zal enkele keren per dag, naast zijn reguliere werkzaamheden, online komen om alle openstaande vragen te beantwoorden :-)

Beantwoorden

19 februari 2018 om 18:25
lochee Gebruiker

Is het praktisch om met deze Nilfisk Smart Window cleaner de binnen ruiten van een wagen te reinigen?

Beantwoorden

19 februari 2018 om 19:45
mvanderpot Gebruiker

Nee, de kromming van de ruiten maakt dit onpraktisch

Beantwoorden

19 februari 2018 om 19:16
Jonsibal Gebruiker

Beste Ibood,

Kunnen jullie zien of mijn bestelling juist is doorgekomen? Bedrag is afgeschreven van mijn bankrekening met ideal, maar ik heb geen bevestiging van de bestelling voor dit Nilfisk productaankoop.

Vreemd, gezien dit nooit eeder fout ging.

Graag een bevestiging.

Beantwoorden

19 februari 2018 om 19:53
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Jonsibal,

Er kan soms een vertraging zitten in de bevestigingsmail. Als je naar je account gaat, zie je de bestelling daar wel staan?

Beantwoorden

19 februari 2018 om 20:07
mvanderpot Gebruiker

Ik ben zelf al enkele jaren in het bezit van dit apparaat. Op zich een degelijk apparaat wat prima z’n werk doet. Er kunnen nog wel eens strepen op de ramen komen doordat de rubbers droog of vies zijn. Ook moet de  hoek waarmee je de ruit raakt precies goed zijn. De sprayflacon met microvezel doek heb ik gelijk weggegooid, totaal overbodig. Evenals de kleine zuigmond, ook niet nodig. Gewoon  warm water en een klein scheutje afwasmiddel aanbrengen met een spons en je hebt enn goed resultaat.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.