1 maart 2018 om 00:00
iBOOD

Bahco Gereedschapstrolley

Bahco Gereedschapstrolley

Klussen mag dan best een soort van hobby voor je zijn, met je gereedschap rondsjouwen is dat ab-so-luut niet. Dan komt zo'n gereedschapstrolley van Bahco wel van pas!

Specificaties

Merk: Bahco
Type: 4750PTBW47
Garantie: 2 jaar

• Afsluitbaar met hangslot
  • Opvouwbaar handvat
  • Geschikt voor zwaar werk

Gemaakt van zuiver polypropyleen (PP)
Geschikt voor zwaar werk onder extreme omstandigheden
Bestand tegen lage en hoge temperaturen: -20 ºC/ +50 ºC
Statische belastbaarheid: Dit hoge model is niet bedoeld voor gebruik als opstapje
Inclusief: externe verdelers, Bovenkoffer en interne lade
Afsluitbaar met hangslot
Opvouwbaar groot handvat - grijs
Metalen sluitingen en gegalvaniseerde sleuteldelen

Gewicht: 4.21 kg
Hoogte: 630 mm
Lengte: 470 mm
Laadvermogen gereedschapswagen: 25 kg
Breedte: 290 mm
Volume: 60 l

Wielen: 135x37 mm, Polypropyleen naven op één enkele gegalvaniseerde as

1 maart 2018 om 13:44
jmolenaar1 Gebruiker

Ik wil vragen waar die aanbieding van die 7×50 verrekijker van Bresser ineens gebleven is, die ik vanochtend nog op jullie site zag staan. Ik wilde hem zojuist gaan bestellen en ineens zie ik alleen totaal andere producten. Hoe zit dat nu?

Kan ik die verrekijker nu nog bestellen?

Beantwoorden

1 maart 2018 om 13:48
Moderator Bas iBOOD Moderator

Mogelijk stond deze verrekijker in één van onze HUNT Flash Sales. Omdat de HUNT vandaag om 13:00 eindigde, zijn ook de Flash Sales offline gehaald.

Beantwoorden

1 maart 2018 om 14:00
jmolenaar1 Gebruiker

Da’s wel onhandig dan midden op de dag!

Ik zie overigens nog steeds flash sales staat waarbij ook staat dat ze meerdere dagen zijn? Hoe zit dit nu allemaal. Ik zou zeggen: zet die andere flash sales weer terug. Ik zou die verrekijker graag willen bestellen. Kan dat geregeld worden?

Beantwoorden

1 maart 2018 om 14:07
Moderator Bas iBOOD Moderator

We hebben de HUNT met 13 uur verlengd, waardoor deze Flash Sales ook langer online stonden. Ik kan me goed voorstellen dat dit wat verwarring oplevert. Helaas is het niet meer mogelijk om deals uit deze speciale HUNT Flash Sales te bestellen.

De Flash Sales die nu nog online staan zijn onze reguliere Flash Sales, die altijd enkele dagen online staan.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.