26 mei 2019 om 00:00
iBOOD

Bosch Professional 18 V Combiboor | 2 x 4.0 Ah Accu | GSB18-V21

Ook verkrijgbaar in CoolPack Accu

Bosch Professional 18 V Combiboor | 2 x 4.0 Ah Accu | GSB18-V21 Bosch 18V 2.0 Ah CoolPack Accu | 1600Z00036

Met deze combiboor haal je een krachtig en professioneel stuk gereedschhap in huis, waarmee je in één keer klustechnisch goed uitgerust bent.

26 mei 2019 om 07:44
RDDR Gebruiker

Ik heb deze gehad: wees verstandig en wacht op een ander merk.

Deze serie heeft last van een zwabberende boorkop (Google maar even) en volgens Bosch is dit een product eigenschap (!!)  en valt dus niet onder garantie. Men dreigt zelfs met onderzoekskosten als je hem wel opstuur. Na 4 maanden veel gedoe en dreigen met rechtsbijstandverzekering uiteindelijk de koop ongedaan kunnen maken.

Nu zeer happy met een makita.

Nooit meer Bosch voor mij

Beantwoorden

26 mei 2019 om 17:34
Mr.Mental Gebruiker

I call bullshit… dit toestel is de instapper in de blauwe reeks (lichtste vd reeks combiboren). Je bent vast gewoon zo’n gierigaard die verwacht dat je, omdat het een blauwe is, ook gatzagen en dikke slangenboren op dit toestel mag steken. De enige reden waarom ze binnen garantie iets niet herstellen is als jij je eigen machine zwaar overbelast hebt door er onverantwoord mee om te springen. Je gaat ook niet met een Jeep een veld omploegen omdat het een krachtig voertuig is.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 19:40
jeroengeutjens Gebruiker

Ik heb dit model al zo een 5 jaar in gebruik op mijn werk voor licht werk. Best tevreden van al moet je  ondertussenl wel goed wringen om er een boor of bit degelijk in vast te krijgen. Dit wel met 4.0 Ah batterijen. Eerlijk het is een instap model in vergelijking met andere toestellen. Maar gebruik het gewoon waarvoor het gemaakt is en je zal er veel plezier van hebben.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 07:54
06freddy Gebruiker

Bedankt voor de info.

Zo kom ik nooit aan mijn accoboor met verloopstekker. Misschien komt er nog een parkside met verloopstekker voorbij.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 09:58
pelecter Gebruiker

Ook verkrijgbaar in coolpack accu dan kost het 170 euro minder of krijg ik voor die 20 euro dan alleen de accu?

Beantwoorden

26 mei 2019 om 10:00
pelecter Gebruiker

Op het plaatje staat btw de 2 ampere accu afgebeeld waar komt die 2 X 4 A vandaan?

Beantwoorden

26 mei 2019 om 10:16
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen pelecter,

Je krijgt dan inderdaad alleen de accu. De accu’s bij de gehele set zijn 4A en de losse accu is 2A.

Solliciteer!

Beantwoorden

27 mei 2019 om 09:33
Steeny Gebruiker

Beste, er staat voor mij ondubbelzinnig 2x 4,0 Ah accu en toch blijkt dat het 2A accu’s zijn. Jullie hebben echt een gave om telkens de specificaties een eigen wending te geven!

Het zijn dus wel degelijk 18V – 2A accu’s die er bij geleverd worden en geen 4A.

Beantwoorden

27 mei 2019 om 09:56
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Steeny,

Bij de set zelf zitten 4A accu’s, maar je had ook de mogelijkheid een losse accu te bestellen bij deze deal. Die was 2A en deze gegevens stonden ook aangegeven bij zowel de machine met accu’s en de losse accu.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 18:19
henrisch Gebruiker

Jammer, als ik dit geweten had dan had ik de combiset  vorige week niet gekocht. (Bosch Blauw GSR 18V-28 Accuboormachine + GBH 18 V-20 Accu boorhamer)

Beantwoorden

26 mei 2019 om 19:29
censoredini Gebruiker

Je gaat met deze niet in hard beton boren hoor. Daar wil je echt die  boorhamer voor gebruiken.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.