16 mei 2019 om 00:01
iBOOD

Patton Barrel Chef Charcoal Grill

Ook verkrijgbaar in XL

Product expert aanwezig

Patton Barrel Chef Charcoal Grill Patton Barrel Chef Charcoal Grill | XL

Solide in al zijn eenvoud, dat is hoe deze barbecue zich kenmerkt. En jij gaat je kenmerken door elke zonnige vrije avond ultiem te barbecueën op deze houtskoolgrill.

16 mei 2019 om 00:20
purplex Gebruiker

Hallo,

Is het rooster in hogte verstelbaar?  Zoniet, op welke manier regel je dan tijdens grillen de temperatuur van je vlees? Of wat als je aan het einde vd barbecue als dessert nog wat banaan in papillotten dicht bij de laatste hete kolenrestjes wil grillen?

Beantwoorden

16 mei 2019 om 09:32
Official Product Expert Patton Expert Official Product Expert

Goedemorgen Purplex, het rooster is niet in hoogte verstelbaar, echter leent de grootte van de barbecue zich er uitstekend voor om meerdere warmte zones te maken. Tevens kun je vanwege de afmeting het warmhoudrek als extra grillzone gebruiken. Succes met je keuze !

Beantwoorden

16 mei 2019 om 02:27
haverbeke93 Gebruiker

Ik zou deze wel willen kopen maar ik vind op het internet geen bijhorende hoes…
Zo een hoes heb ik wel nodig gezien de bbq vaak buiten zal staan, onderhevig aan de weersomstandigheden.

Iemand op het forum die mij een link kan geven voor een bijhorende hoes?

Beantwoorden

16 mei 2019 om 09:33

T.b.v. dit model is een beschermhoes beschikbaar onder artikelnummer 54AH97115.

Beantwoorden

16 mei 2019 om 11:05
dapluiz Gebruiker

Goedemorgen, genoemd artikelnummer kan ik niet vinden in de catalogus, klopt dat?

https://www.patton.eu/catalogus/

Beantwoorden

16 mei 2019 om 11:19

Goedemorgen de betreffende beschermhoes is op pagina 81 terug te vinden en beschikbaar bij de importeur

Beantwoorden

16 mei 2019 om 16:48
tinusnmgn Gebruiker

Ik heb de XL besteld, maar het bestelnummer klopt inderdaad niet. er lijkt een fout in de catalogus te zitten. De foto op P81 lijkt te kloppen, maar de gegevens die erbij staan komen overeen met de hoes van traiteur 3. Beide artikelnummers zijn 54AH96300

Dus het zou kunnen kloppen dat het artikelnummer wat u eerder opgaf klopt, maar deze staat niet in de catalogus

Beantwoorden

16 mei 2019 om 07:31
Mertens Gebruiker

Hi Ibood, is dit niet de “Life Style Grindll”?

Beantwoorden

16 mei 2019 om 07:32
Mertens Gebruiker

Grill…

Beantwoorden

16 mei 2019 om 09:39

Goedemorgen Mertens, dit betreft een nieuw model binnen het Patton programma en staat los van ieder ander model of uitvoering.

Beantwoorden

16 mei 2019 om 10:27
Mar1 Gebruiker

Zijn de roosters afneembaar om schoon te maken?

Beantwoorden

16 mei 2019 om 11:20

Goedemorgen, de roosters zijn uitneembaar en vanwege de chrome plated / gladde coating bijzonder goed schoon te maken

Beantwoorden

16 mei 2019 om 11:00
het_aerts_paradijs Gebruiker

Plaatstaal? Welke dikte?

Beantwoorden

16 mei 2019 om 11:21

Goedemorgen, de BBQ body heeft een staal dikte van 1,00 mm. en de klep een dikte van 1,5 mm.

Beantwoorden

16 mei 2019 om 11:21
rebelzgames Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van het grill oppervlak van de XL versie?

Beantwoorden

16 mei 2019 om 13:32
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze hebben de volgende afmetingen:

Rooster: 73 x 41 cm
Verhoogd rooster: 72 x 20 cm

Als je in het dropdownmenu de XL versie selecteert kun je deze afmetingen terugvinden bij de specificaties.

Beantwoorden

16 mei 2019 om 13:28
trexdirex Gebruiker

Wat is de kost van een XL, kan deze ook op Ibood aangekocht worden?

Beantwoorden

16 mei 2019 om 13:31
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je kunt de XL selecteren in het dropdownmenu in deze deal. Deze heeft een meerprijs van € 30.

Beantwoorden

16 mei 2019 om 14:38
acdeneef Gebruiker

Kunnen jullie iets meer vertellen over de gebruikte materialen? Is de body (en/of deksel) gemaakt van plaatstaal, gecoat of geemailleerd? Op een andere website waar ze deze specifieke barbecue aanbieden lees ik dat deze voorzien is van een gietijzeren grillrooster. Klopt dit?

Het lijkt er ook op dat het middelste deel van het rooster uitneembaar is. Is dit dan ook compatibel met ‘meer gangbare’ inzet stukken (zoals bijv. een Weber GBS)?

Beantwoorden

16 mei 2019 om 14:50
Moderator Kris Moderator

Beste acdeneef, ziehier de antwoorden van de product expert:
1 barbecue is vervaardigd uit gepoedercoat staal
2 Barrel Chef wordt uitsluitend met grillrooster zoals getoond geleverd (niet verkrijgbaar met gietijzer grillrooster)
3 het grillrooster betreft inderdaad het uitneembare multi grillrooster en heeft een vergelijkbare diamter van 30 cm. zoals het GBS Systeem van Weber

Hopelijk helpt dit jou verder!
Mod Kris

Beantwoorden

16 mei 2019 om 22:04
Bizjankee Gebruiker

Beste iBood,

Hoe kan je uit deze bbq je briketten/as krijgen, gezien ik aanneem dat er van onderen geen luik is oid? Gewoon regulier eruit scheppen?

Beantwoorden

16 mei 2019 om 22:42
Moderator Jim Moderator

Hi Bizjankee!

Helaas kunnen we het antwoord niet voor het einde van de deal voor je ophalen! Mocht je aankoop hier vanaf hangen, dan kan je er voor kiezen om de deal aan te schaffen, dan kan ik het morgen voor je navragen. Mocht het antwoord dan niet positief zijn, dan kan je altijd nog kosteloos annuleren. Mocht je hier gebruik van willen maken, da hoor ik het graag!

Groet,

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.