12 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Batavia Maxxheat Luxury | 3-in-1 Onkruidverdelger

Ook verkrijgbaar in Maxxheat Basic

Product expert aanwezig

Batavia Maxxheat Luxury | 3-in-1 Onkruidverdelger Batavia Maxxheat Basic | 3-in-1 Onkruidverdelger

Onkruidbestrijder? Check. Heteluchtpistool? Check. BBQ-aansteker? Check. Deze multifunctionele heater is het allemaal!

12 mei 2018 om 00:18
sigpro Gebruiker

Kan ik deze ook gebruiken om een apparaat te openen die stevig vast gelijmd is?

Beantwoorden

12 mei 2018 om 09:10
Official Product Expert Batavia-Expert Official Product Expert

Dag sigpro,

In theorie zou dit misschien kunnen, maar dit is nooit getest.

Beantwoorden

12 mei 2018 om 00:56
elpardo Gebruiker

Wat is het verschil met de Basic en de Luxury?

Beantwoorden

12 mei 2018 om 01:09
darkjeric Gebruiker

Het aantal opzetstukken. Bij de Luxury krijg je er ook nog de twee verf-opzetstukken bij.

Beantwoorden

12 mei 2018 om 09:17

Klopt, plus de luxury heeft een meer ergonomische en tevens telescopische handgreep. Ook heeft de luxury het onkruidvernietig-opzetstuk met afstandhouder ring om de juiste afstand te bewaren.

Beantwoorden

12 mei 2018 om 09:15
stevenIbood Gebruiker

Ik een maand geleden een gekocht zelfde model, ander merk, zelfde max temperatuur, en dit aparaat werkte voor geen geld om van je onkruid weg te halen.

Wel handig voor de BBQ!

Beantwoorden

12 mei 2018 om 09:23

Dag steven,

Jammer om te horen dat het model dat jij gekocht hebt niet goed werkt. Het enige wat ik kan zeggen is dat wij onze modellen al een aantal jaar in het assortiment hebben, veel stuks verkocht hebben, en altijd veel goede feedback en recensies ontvangen hebben.

5 seconden verhitten, 2-3 dagen later uitgedroogd en dood.

Simpel, effectief en veilig.

Beantwoorden

12 mei 2018 om 10:00
RonaldR Gebruiker

Hoe werkt dit precies? Ik heb veel madeliefjes in het gazon – zijn die ook te bestrijden hiermee? Welk resultaat mag ik verwachten?

Beantwoorden

12 mei 2018 om 10:57

Dag RonaldR,

De hete lucht (600°C) trekt het onkruid in t/m de wortel waardoor de interne celstructuur van het onkruid afsterft door een zogenoemde thermische shock. Hierdoor droogt het onkruid na 2-3 dagen compleet uit en gaat dood. Doordat de hitte ook de wortels intrekt blijft het onkruid lang weg.

Beantwoorden

12 mei 2018 om 10:21
4Kriske Gebruiker

Is dit ook geschikt voor grote delen die vol onkruid staan ? Heb nu aan de straat kant zo een stuk van 10 meter op 2 meter. Dit sproei ik nu drie keer per jaar. Staat vol met onkruid, zou dit ook nog lukken ?

Beantwoorden

12 mei 2018 om 10:34
Grrrrrene Gebruiker

Als je geduld hebt werkt dat wel, 5 seconden verhitten per plantje klinkt als veel trager dan even gif spuiten. En je doodt nu alleen het bovengrondse deel natuurlijk.

Beantwoorden

12 mei 2018 om 10:49

Het klopt dat het iets meer tijd kost maar het is veiliger voor mensen en huisdieren met langdurig resultaat.

Je dood niet alleen het bovengrondse gedeelte zoals met een gasbrander, de hitte trekt de wortels in waardoor zowel boven en ondergronds dood gaat en lang wegblijft.

Beantwoorden

12 mei 2018 om 11:39
Patrick_Kox Gebruiker

Is deze ook geschikt voor onkruid tussen (witte) tuintegels (terastegels) of gaan deze dan verkleuren ?

Beantwoorden

12 mei 2018 om 12:56

Dag Patrick_Kox,

Zolang er niet extreem lang op 1 plek geblazen wordt kan dit gewoon.

Beantwoorden

12 mei 2018 om 11:50
LBelangrijk Gebruiker

Werkt heel goed bij het aansteken van houtskool. Voor onkruid nog niet gebruikt.

Beantwoorden

12 mei 2018 om 13:42
vankroonenburg Gebruiker

Voor onkruid helpt het ook, maar je moet veel geduld hebben. Voor madeliefjes in het gazon zou ik hem niet gebruiken; je gazon heeft dan ook schroeiplekken.

Beantwoorden

12 mei 2018 om 15:54

Dag vankroonenburg,

Precies hierom hebben wij de hitte pin bedacht (zie foto’s) deze is gemaakt voor specifieke onkruidbestrijding in gazon of rozentuin etc. om nevenschade te voorkomen.

Beantwoorden

12 mei 2018 om 15:41
Mediamonkey Gebruiker

Een tip voor alle thuis koks: je kunt er ook prima je sous vide vlees mee reverse searen. Werkt net zo goed als een gasbrander, maar laat geen namaak achter op je steak. Dat is waar ik hem voor heb gekocht :) Tip voor de expert: een kop toevoegen aan de accessoires zoals die van de searzall zou dit een nog veel aantrekkelijker product maken!

Beantwoorden

12 mei 2018 om 15:54

Haha bedankt voor de tip! We kijken ernaar.

Beantwoorden

12 mei 2018 om 16:40
Ritro99 Gebruiker

Paardenbloemen -penwortels-  tussen de tegels, daar werkt dit dus wel ?

Beantwoorden

12 mei 2018 om 17:38

Dag Ritro99,

Ja daar werkt de Maxxheat ook prima.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.