27 februari 2020 om 00:00
iBOOD

Ondervloeren, Plinten & Meer

Product expert aanwezig

Ondervloeren, Plinten & Meer
De ideale stijl voor jouw huis!

Om gezelligheid en sfeer te creëren in huis begin je met het leggen van een laminaatvloer. In deze Flash Sale vind je de bijbehorende producten: verschillende ondervloeren, plinten en meer. Dit alles is geschikt voor intensief gebruik in huis. Neem snel een kijkje!

27 februari 2020 om 10:44
Official Product Expert Laminaat Expert Official Product Expert

Regenachtig weer!! Tijd om een laminaatvloertje te leggen.

Beantwoorden

27 februari 2020 om 11:32
MarijnSijbers Gebruiker

Hoi,

Bij bestellen (laminaat) staat achter 4 stuks ‘maximaal’.

Mag je meer bestellen?

Beantwoorden

27 februari 2020 om 12:04
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Marijn,

Je mag zoveel laminaat bestellen als je maar lukt. Je hoort 99 pakken per bestelling te kunnen scoren.

Beantwoorden

27 februari 2020 om 12:37
MarijnSijbers Gebruiker

Hoi Bas,

Bedankt. Ik heb mijn bestelling net gedaan.

Beantwoorden

28 februari 2020 om 02:33
NOW Gebruiker

Ik heb alleen plinten en een ondervloer nodig. Waarom kan ik dat niet zonder laminaat bestellen?

Ik neem aan dat ik wel één pak laminaat kan bestellen met plinten en ondervloer erbij en vervolgens het pak laminaat retourneren? Dat is hetzelfde resultaat als los bestellen maar omslachtig en voor iedereen meer werk.

Beantwoorden

28 februari 2020 om 10:17
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi NOW,

In verband met de kosten die vastzitten aan de bezorging is het ondoenlijk enkel plinten en ondervloer te leveren, daarom hebben we voorwaarden gesteld zoals hieronder aangegeven. Indien je het laminaat terug wilt sturen, dan dien je rekening te houden met hogere retourkosten.

Goede afspraken, goede vrienden ;-)

1. Bij elke collectie vind je een overzicht van welke MDF- of plakplinten bij het laminaat horen.
2. MDF- of plaklijsten en ondervloeren kunnen enkel in combinatie met het laminaat besteld worden. Het is dus niet mogelijk om apart plaklijsten, MDF-lijsten of ondervloeren te bestellen. Doe je dit toch? Dan wordt je bestelling automatisch geannuleerd. Wel kun je het laminaat apart bestellen zonder plinten of ondervloeren.
3. Wil je het laminaat na levering retourneren? Houd dan rekening met hogere retourkosten die voor eigen rekening zijn (de pakketten zijn namelijk zwaar).

Beantwoorden

28 februari 2020 om 21:39
NOW Gebruiker

Retourkosten worden door PayPal vergoed. Het is jammer, het is dan voor iedereen meer werk.

Beantwoorden

1 maart 2020 om 07:10
dr.koen Gebruiker

Kan het laminaat tegen vocht? Dus is het te leggen in een ruimte waar ook een wastafel is?

Beantwoorden

2 maart 2020 om 09:23
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen dr.koen,

Helaas hebben we je vraag niet op tijd kunnen beantwoorden. Mocht je nog graag een antwoord willen op je vraag, dan horen we het graag en gaan we dit voor je uitzoeken.

Beantwoorden

1 maart 2020 om 21:47
whoopaa Gebruiker

Misschien nog beter gevraagd, kan het in de badkamer want er staat kan tegen vocht maar hoe ver gaat dit?

Beantwoorden

2 maart 2020 om 09:23
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen whoopaa,

Helaas hebben we je vraag niet op tijd kunnen beantwoorden. Mocht je nog graag een antwoord willen op je vraag, dan horen we het graag en gaan we dit voor je uitzoeken.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.