12 februari 2020 om 00:00
iBOOD

De'Longhi Radiatoren

De'Longhi Radiatoren
Meer dan catchy deuntjes

De'Longhi maakt namelijk radiatoren die slim, veilig en fijn in gebruik zijn. Zoals je van ze gewend bent. 

≈ De'Longhi, De'Longhi, maakt het leven makkelijk ≈

Dit krijg je de hele dag niet meer uit je hoofd. Graag gedaan.

12 februari 2020 om 10:18
MySTeRio52 Gebruiker

Goeiemorgen moderator,

Op 11 januari heb ik zo’n exemplaar besteld van 168 x 60 maar op vandaag had ik nog geen nieuws ontvangen wanneer ik dit mag verwachten.

Op ‘mijn iBood’ bleef dit artikel of ‘bevestigd’ staan en verwachte verzenddatum bleef op eind januari staan.

Ik heb vorige week nog een mail gestuurd maar helaas geen antwoord.

Tot mijn verbazing zie ik ditzelfde product nu opnieuw op iBood staan terwijl de prijs nu zelfs 20 euro minder bedraagt.

Ik heb mijn vorige bestelling geannuleerd en deze opnieuw besteld.

Verwachte verzenddatum staat nu op 19 februari.

Ik ben benieuwd…

Beantwoorden

13 februari 2020 om 11:07
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi MySTeRio52,

Sorry voor de verwarrende situatie en het ongemak. Ik zie een paar berichtjes lager dat je inmiddels een reactie hebt ontvangen van mijn collega van onze klantenservice.

Beantwoorden

13 februari 2020 om 12:42
MySTeRio52 Gebruiker

Ik heb het vandaag reeds ontvangen!

Bedankt!

Beantwoorden

12 februari 2020 om 11:30
Lijpowww Gebruiker

Zijn deze geschikt als handdoekenrek?

Beantwoorden

12 februari 2020 om 11:58
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Lijpowww,

Ja, daar zijn ze geschikt voor.

Beantwoorden

12 februari 2020 om 13:22
Thiming Gebruiker

Welke radiator heb ik nodig voor een ruimte van 11m2?

Beantwoorden

12 februari 2020 om 13:34
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Thiming,

Dit is afhankelijk van de gewenste temperatuur, de isolatie van de badkamer e.d.

Doorgaans wordt gerekend met 50 a 60 watt per m³ bij een goed geïsoleerde badkamer en een gevraagde temperatuur van 24′C.

Beantwoorden

15 februari 2020 om 14:34
Dolfje Gebruiker

@Thiming: 11M2 is een oppervlaktemaat, ruimtemaat wordt geschreven als m3, want jouw 11m2 kan in principe 1 – 100m hoog zijn, dat is dus moeilijk berekenen.

R

Beantwoorden

12 februari 2020 om 14:41
MySTeRio52 Gebruiker

Ik heb zopas een mail ontvangen van de customer service.

Bedankt om het via deze (om)weg op te lossen.

Hopelijk wordt het ditmaal wel op de voorziene verzenddatum verstuurd…

Beantwoorden

12 februari 2020 om 14:43
Moderator Niek Moderator

Goed om te horen MySTeRio52 en ik ga het doorgeven aan de klantenservice :-)

Beantwoorden

12 februari 2020 om 16:52
Peter3621 Gebruiker

Iemand ervaring met deze radiator?

Beantwoorden

13 februari 2020 om 11:25
mvdklip Gebruiker

De 168×60 hangt inmiddels bij ons. Werkt prima en is eenvoudig op te hangen. Een puntje van aandacht: in mijn geval was de radiator niet goed verpakt en dus beschadigd bij aankomst. Gelukkig op een plek die je niet ziet als de radiator hangt. Dit komt doordat de radiator voorgevuld is met water en dus erg zwaar is.

De klantenservice heeft mijn klacht trouwens wel opgelost door me een kleine tegemoetkoming te geven. Al met al ben ik tevreden, maar de wijze van verpakken en verzenden is cruciaal voor dit product!

Beantwoorden

12 februari 2020 om 22:45
SYMBOLXXX Gebruiker

hallo , mag ik vragen hoelang de electrischiteitskabel is ?

Beantwoorden

13 februari 2020 om 08:30
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Symbolxxx,

De kabel is, inclusief stekker, één meter lang.

Beantwoorden

13 februari 2020 om 11:28
mvdklip Gebruiker

Zoals de moderator al zei: één meter. Zelf heb ik ervoor gekozen om een waterdichte schakelaar te monteren op de wand, de stekker van de radiator af te knippen en het snoer op de schakelaar aan te sluiten. Je moet wel echt een aansluiting in de directe omgeving van de radiator hebben. In een badkamer met verlengsnoeren werken is echt niet veilig!

Beantwoorden

14 februari 2020 om 14:20
Pirewiet Gebruiker

Er ging iets mis tijdens het betalen. Probeer opnieuw of kies een andere betaalmethode.

Beantwoorden

14 februari 2020 om 14:22
Pirewiet Gebruiker

Er ging iets mis tijdens het betalen. Probeer opnieuw of kies een andere betaalmethode.

Dit krijg ik als melding, kan niet betalen met mijn mastercard.

Beantwoorden

14 februari 2020 om 14:29
Pirewiet Gebruiker

Nu krijg ik na de derde poging ‘ onbekende fout’ heb alle cookies al verwijderd en een andere browser geprobeerd, hopeloos.

Beantwoorden

14 februari 2020 om 22:42
MySTeRio52 Gebruiker

Was het via je smartphone?

Ik ondervond ook problemen maar via de laptop verliep alles vlekkeloos!

Beantwoorden

15 februari 2020 om 08:11
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Pirewiet,

Wat vervelend dat het betalen niet lukt. Zou je eens je winkelwagen leeg kunnen maken, uit kunnen loggen, cookies verwijderen, weer inloggen en het nog eens kunnen proberen? Wanneer je via de app bestelt, zou je het dan eens via de (mobiele) website kunnen proberen? Bestel je via de website, zou je het dan eens met een andere browser kunnen proberen?

Laat maar even weten of dit geholpen heeft.

Beantwoorden

15 februari 2020 om 09:48
Pirewiet Gebruiker

Laat in de avond opnieuw besteld en het is gelukt, (het was via de PC deze bestelling)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.