14 januari 2020 om 00:00
iBOOD

Drabest Ladders

Drabest Ladders
Hoge bomen vangen veel wind

Dus hebben de kozijnen op de tweede etage ook zo nu en dan wat aandacht nodig en wordt de goot niet vanzelf bladvrij.

Binnenshuis tikken de fotolijstjes zich niet zelf de muur in. Laat staan het van het plafond trekken van de rookmelder als de batterij weer eens bijna leeg is.

Gelukkig biedt deze Flash alle handvatten om op hoogtes je expertises uit te oefenen!

14 januari 2020 om 10:17
jutezak Gebruiker

Waarom zijn er twee vouwladders van 4×3? Ze zien er hetzelfde uit maar de ene is een tientje te duur…

Beantwoorden

14 januari 2020 om 10:26
Moderator Bas iBOOD Moderator

De duurdere variant wordt geleverd met een platform.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 12:00
jutezak Gebruiker

Mooi, dan bestel ik die. Even de andere annuleren.

Beantwoorden

30 januari 2020 om 17:56
jutezak Gebruiker

Hij is geleverd, bedankt.

De doos is wel opengescheurd. Het is gewoon te dun karton, en niet goed dichtgeplakt. Gelukkig is de ladder 1 pak daarin, dus hij was compleet.

Vorige bestelling (Artiteq rails) was ook open gegaan. Daar zaten wel allemaal losse dingetje in de dood, gelukkig waren die ook compleet aangekomen.

iBood gebruik wat meer plakband (probleem artiteq) en ook dikker karton (trap, te weinig tape en dunne doos).

Beantwoorden

6 februari 2020 om 14:56
Andrelink Gebruiker

Goedemiddag,

mijn bestelling is nog steeds niet aangekomen, zou 29-01 al verstuurd worden.

heb hier gister ook een vraag over ingedient, graag reactie.

Mvr.gr.

Beantwoorden

9 februari 2020 om 20:18
Willie2 Gebruiker

Ook mijn trappen zijn nog niet geleverd. Hier al 2x over gemaild, helaas 2x geen antwoord.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.