...naar jouw garage! In deze Flash Sale vind je alles om jouw klusarsenaal aan te vullen of uit te breiden. Maar natuurlijk ook het een en ander voor in en rond het huis. Sla snel je slag, want...
/!\ LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zeer beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.
Goedemorgen caeles1,
Wanneer ik op het artikelnummer van de regendouche zoek, dan is het inderdaad de 210 mm.
Dit is een heel ander type douche, want als je deze opzoekt op de site waar je naar linkte, dan is hij ook een stuk duurder. Daarom heb ik je link ook even weggehaald, want het gaat om een ander product.
Dank voor toelichting en begrijpelijk van verwijdering link.
Wat is het typenummer van de chromen spoelknop bij de Ideal Standard unit? Vraag me af of deze glanzend of geborsteld is…
Goedemiddag devitox,
Het typenummer is W3708AC.
Hallo, de W3708AC is wit, dat klopt dus niet met de beschrijving van chroom.
Excuus ik had het verkeerde typenummer geplaatst, het moet de W3708AA zijn.
wat is het grote verschil tussen beide videodeurbellen van Smartwares?
zie enkel 720p tegenover 1080p maar daarvoor zo’n groot prijsverschil?
Goedemiddag amanicu,
Klik hier voor een vergelijking tussen de twee modellen op de website van Smartwares.
“…net zo over en besloten samen het Hyundai om er maar meteen een dozijn aan 25 W ledlampjes in te gooien voor jullie”
Ook is het maar een 4 watt lamp in plaats van een 25 watt lamp.
*knip*
Edited by: Paul
jouw link verwijst naar een kleinere variant, die minder breed is
Hebben de ledpanelen nog een driver nodig of is het aansluiten op het netstroom en klaar?
Driver zit er bij.
De Sugur vormbare lijm is “Houdbaarheidsdatum: december 2019 (december 2020, wanneer koel bewaard)”
Dus, hebben julie hem koel bewaard?
… ik neem dus aan van niet, en dat je hem volgende maand weg kan gooien. Lijkt me geen goeie deal.
Jij had het wel gezien, ik niet ????
Kun je de Radium LED Paneel zo aansluiten op 220v of moet er een trafo tussen? En zit die erbij?
De driver (voeding) zit er bij.
Geeft de kruislijnlaser slechts 1 horizontale en 1 verticale lijn of kunnen er meerdere (met te kiezen tussenafstand) ingeschakeld worden?
Dag moderators!
*knip*
Klopt de 210 maat, zoals in de specs, of is het – hopelijk – toch een 310mm?
Edited by: Niek