14 november 2019 om 00:01
iBOOD

DreamLED Verlichting

Product expert aanwezig

DreamLED Verlichting
Veiligheid en sfeer

Of je nu verlichting nodig hebt om sfeer te brengen of graag een schijnwerper wil voor de veiligheid, DreamLED heeft het allemaal. De keuze is reuze in deze Flash Sale! En al de verlichting maakt gebruikt van hoogwaardige ledtechniek. Kiezen en kopen maar!

14 november 2019 om 07:31
solyomvary Gebruiker

Is goedkoper in de shop van Gazet van Antwerpen “en” bovendien “GRATIS” verzending.

https://shop.gva.be/elektronica.html

Beantwoorden

14 november 2019 om 07:33
solyomvary Gebruiker

Directe link: https://shop.gva.be/quatro-set-herlaadbare-spotjes-dreamled.html

Alstublieft! :)

Beantwoorden

14 november 2019 om 23:17
Moderator Paul Moderator

Helaas geen gratis verzending. De shop rekent in de winkelmand €2,50 voor de levering.

Beantwoorden

17 november 2019 om 15:22
lindaenchris Gebruiker

Verzending is wel 2,95€. Dus weinig verschil.

Beantwoorden

14 november 2019 om 07:41
vinadron2 Gebruiker

@ ibood

betreft  de RGB decoaritieverlichting DIO 100 en DIO 200.

kunnen de dio100 en de dio200 samen bediend worden vanuit 1 afstandsbediening ?

( de maten van de dio 200 kloppen niet bij jullie. de juiste zijn 10 x 8  en  12 x 10)

grtz

Beantwoorden

14 november 2019 om 09:15
Official Product Expert Dreamled-Expert Official Product Expert

Beste vinadron2,

Ze kunnen inderdaad met 1 afstandsbediening bediend worden.

Beantwoorden

14 november 2019 om 07:41
Pevalo Gebruiker

4x DreamLED Draadloze Buitenlamp | Bewegingsdetectie. Lijkt mij niet erg handig. En wanneer je de lamp nodig hebt, zijn de batterijen leeg. Daarom mijn vraag, wat is de levensduurte van de batterijen bij stilstand voordat ze leeg zijn? Ik heb bv zo’n toestel in mijn meterkast hangen.

Beantwoorden

14 november 2019 om 09:29

Beste Pevalo,

In de OFF stand, verbruikt de lamp geen stroom.

In de AUTO stand is de ir sensor actief. Dit verbruikt een klein beetje stroom (bij niet “aan” gaan), maar in dit geval duurt het zeker minstens een aantal weken voor de batterij leeg is.

Beantwoorden

14 november 2019 om 10:13
Bourgi1977 Gebruiker

Zijn de lampen van het lichtsnoer van 5 meter vervangbaar?

Beantwoorden

14 november 2019 om 10:25
14 november 2019 om 12:32
JelleMasson Gebruiker

Beste DreamLED,

Betreffende de bureaulamp/lader, 5W draadloos laden is vandaag gewoonweg te weinig. Veel smartphones zullen als Wi-Fi en BlueTooth aanstaan om bijvoorbeeld muziek af te spelen op een BlueTooth speaker terwijl die op bureau ligt (geen ongewoon scenario) zelfs niet eens opladen – zeker omdat er nog eens ongeveer 20% verloren gaat tussen lader en batterij – had de bureaulamp 5W tot 10W draadloos laden ondersteund in plaats van enkel 5W, had ik deze gekocht.

Dit gewoon als feedback die hopelijk niet op dove oren valt.

Beantwoorden

14 november 2019 om 13:16

Beste JelleMasson,

5W draadloos laden is voldoende om een telefoonbatterij bij te laden, zelfs als wifi en bluetooth wordt gebruikt.

Als uw telefoon 3W per uur zou verbruiken, dan is een gemiddelde telefoon in ongeveer 3 uur leeg. In de praktijk gaat een telefoonlading langer mee. 
Een 5W draadloze lader draagt ongeveer 80% van de energie over, maar als de telefoon niet goed is geplaatst kan het minder zijn.
Ca. 3W voor de batterij blijft er wel beschikbaar, en is voldoende om een telefoon wifi, scherm en bluetooth te laten gebruiken, en de batterij bij te laden.

Beantwoorden

14 november 2019 om 20:41
gregory_ver_eecke Gebruiker

Dreamled lamp outdoor 120cm, is dit met armatuur? Of enkel de lamp?

Beantwoorden

14 november 2019 om 23:19
Moderator Paul Moderator

Armatuur met TL LED lamp.

Beantwoorden

17 november 2019 om 09:13
kamps153 Gebruiker

Hallo paul, zou je mijn onderstaande vragen kunnen beantwoorden? Alvast bedankt

Beantwoorden

15 november 2019 om 17:52
kamps153 Gebruiker

Is de dreamled tl buis 120 cm te vervangen. In de toekomst door normale maat led tl buizen of is dit een dunnere diameter buis?

Beantwoorden

15 november 2019 om 18:07
kamps153 Gebruiker

Nog een vraag over de dreamled tl 120 cm: zijn deze lampen te koppelen aan elkaar in een streng?

Beantwoorden

17 november 2019 om 11:12
Thommie Gebruiker

De dreamled vloerlamp ;

- wat voor lamp zit er in en is deze vervangbaar (en verkrijgbaar) ?

- en waarom kost verzending maar liefst 8,95 ?

Beantwoorden

17 november 2019 om 11:55
Thommie Gebruiker

Waarschijnlijk beoordelen jullie dit op afstand…een vloerlamp kost vanwege de lengte extra. Maar het is geen standaard vloerlamp want in dit geval wordt de stang in drie onderdelen verpakt (zie laatste foto). Dus er blijft een normale doos ter verzending over… ! Graag aanpassing verzendtarief als jullie dit niet gezien hebben.

Beantwoorden

17 november 2019 om 12:02
Thommie Gebruiker

En ik voel me toch een beetje gena… als ik hem hier 10€ goedkoper zie. Is dan nu wel uitverkocht maar toch. + de verzendkosten zijn maar 2,50€

https://shop.hbvl.be/dreamled-outdoor-staanlamp.html

Beantwoorden

17 november 2019 om 12:04
Thommie Gebruiker

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.