7 november 2019 om 00:00
iBOOD

Lahti Pro Werkkleding

Lahti Pro Werkkleding
Veiligheid voor alles!

Of je nou graag klust in je vrije tijd of iedere dag op een bouwplaats bent te vinden, één ding is zeker. Om je eigen veiligheid te garanderen is goede kleding van (levens)belang. Deze kleding van Lahti Pro zorgt ervoor dat je veilig én warm aan de slag kan. Dat is ook wel fijn met de winter in aantocht. 

7 november 2019 om 07:04
Fredskie Gebruiker

Wat is de veiligheidsklasse van de Lahti Pro Safety Boots?

Beantwoorden

7 november 2019 om 07:57
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Fredskie,

Onze tekst vermeldde onterecht dat dit een Safety Boots waren. Dit zijn namelijk Snow Boots. We hebben de tekst zojuist aangepast.

Beantwoorden

7 november 2019 om 09:31
maniac2003 Gebruiker

Zijn de verzendkosten van de Lahti Pro Fleece Muts wel correct?
De sokken hebben €2,95 verzendkosten en een fleece muts €5,95. Beetje apart.

Beantwoorden

7 november 2019 om 10:09
Moderator Bas iBOOD Moderator

De getoonde verzendkosten zijn correct en gebaseerd op de bij ons bekende afmetingen van de verpakking van het product.

Beantwoorden

7 november 2019 om 16:55
drwho Gebruiker

hoe moet de maattabel van de fleece jas geïnterpreteerd worden???

Beantwoorden

7 november 2019 om 17:01
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag drwho,

Over welke jas gaat je vraag precies? Bij de fleece jas zie ik geen maattabel staan.

Beantwoorden

7 november 2019 om 17:03
drwho Gebruiker

sorry de

Lahti Pro Softshell Jack

Beantwoorden

7 november 2019 om 17:05
Moderator Niek Moderator

De h staat voor height en de c voor chest.

Beantwoorden

7 november 2019 om 17:42
drwho Gebruiker

de hoogte van die jas kan toch nooit +-180 cm zijn (XL)?

of bedoelen ze hoe groot je zelf bent?

Beantwoorden

7 november 2019 om 18:57
Moderator Niek Moderator

Dat zou inderdaad wel een hele lange jas worden! Ik heb even de catalogus erbij gezocht en met de height wordt inderdaad je eigen lengte bedoelt en niet die van de jas.

Beantwoorden

7 november 2019 om 20:33
V1nceW Gebruiker

“Het product is bijna uitverkocht en daardoor overschrijdt de gekozen hoeveelheid de beschikbare hoeveelheid.”

Is het uitverkocht of niet? Ik wil 1 grey black flanel in XL of XXL bestellen maar krijg dit te zien? Het lijkt me óf uitverkocht óf niet, maar niet iets daar tussenin…

Beantwoorden

7 november 2019 om 22:56
Moderator Paul Moderator

Beide maten zijn nog voldoende voorradig. Probeer je via de app of via de website te bestellen?
Kan het zijn dat je het shirt al in de winkelmand hebt liggen en doe maximale hoeveelheid van 4 stuks overschrijdt door nog eentje toe te voegen? 
Probeer anders de winkelmand te legen, uit te loggen, cookies te verwijderen en opnieuw in te loggen. Of via een andere browser bestellen.

Beantwoorden

8 november 2019 om 09:44
LdvG Gebruiker

Heb een half jaar geleden een dergelijk overal gekocht bij IBOOD. Mijn advies: niet doen. De schouderlussen zakken steeds van je schouder af. Als je aan het klussen bent en beweegt ben je de lussen steeds aan het ophalen. En niet 1 keer maar echt honderden keren. Je zou denken dat je ze strakker moet zetten maar dat hielp ook niet. Ik draag altijd dit soort broeken en heb dit bij andere merken nooit gehad. Daar lopen de lussen meer gekruist om afzakken te voorkomen.

Beantwoorden

9 november 2019 om 09:07
Vbentvelsen Gebruiker

Loopt bij de Lahti Pro Flannel Hoodie de rits helemaal van boven naar beneden?

Beantwoorden

10 november 2019 om 00:42
Moderator Paul Moderator
9 november 2019 om 10:20
tommy_knocker87 Gebruiker

Beste,

Zijn de lathi pro veiligheidschoenen ademend of juist niet? Is bedoeld voor werken in een koelcel mvgr.

Beantwoorden

10 november 2019 om 00:42
Moderator Paul Moderator

Dat is helaas niet bekend.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.