10 oktober 2019 om 00:00
iBOOD

OP = OP Licht

OP = OP Licht
Voor de donkere dagen

We hoeven je niet te vertellen dat de donkere dagen op ons staan te wachten. Dus je kan de komende tijd wel wat licht gebruiken. Gelukkig hebben wij genoeg licht. Spots, ledlampen, zaklampen, wandpanelen, noem maar op!

(i) LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

10 oktober 2019 om 05:17
flyingd Gebruiker

Ik heb deze lampen de vorige keer gekocht. Leek een leuke aanbieding. Maar de lampen aan/uit zetten werken traag en vaker niet dan wel. Ook de dim functie werkt voor geen meter de de app loopt voortdurend vast. Omruilen heeft geen zin. De lampen van deze fabrikant werken allemaal zo slecht.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 09:38
Moderator Bas iBOOD Moderator

Over welke van de aangeboden lampen gaat je bericht?

Indien je een product ontvangt dat niet goed werkt dan raad ik je altijd aan hiervan een melding te maken via Mijn iBOOD op onze website.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 06:12
viooltje3333 Gebruiker

De Osram Led buitenlamp heb ik een aantal weken geleden ook hier gekocht en het werkt goed. Te goed zelfs :)

Hij springt al aan als een auto de bocht om komt en het licht van de koplamp in de sensor schijnt.

Dus reactiesnelheid is top.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 07:16
Kipsapje Gebruiker

Is het inmiddels al bekend of de Toshiba LED-TL buizen rechtstreeks op 230 kunnen? Dus zonder ballast en/of starter?

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 07:18
Kipsapje Gebruiker

Bij die van Sylvania staat namelijk wel dat het rechtstreeks op 230 aangesloten kan worden

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 09:30
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Kipsapje,

Je moet ze gebruiken met de starters, dus ze kunnen niet rechtstreeks op 230.

Beantwoorden

13 oktober 2019 om 09:36
Bobbydrop Gebruiker

Klopt niet! Je kan deze lampen wel degelijk rechtstreeks op 230v aansluiten, zonder gebruik te maken van de meegeleverde starter. Ik heb ze besteld, ontvangen en in gebruik genomen, dus het kan zeker.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 10:18
gaaiz Gebruiker

Is er een handleiding voor de Lucide Zett hanglamp? Ik ben benieuwd hoe deze opgehangen moet worden i.v.m. boren. Bij een eerdere lampen aankoop zat dat erg onpraktisch in elkaar.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 10:25
gaaiz Gebruiker

En een extra vraag. In de foto’s zijn diverse kleuren te zien, maar klopt het dat jullie alleen zwart aanbieden?

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 10:42
Moderator Jelle Moderator

Alleen zwart klopt. Dit is een uitverkoop van de vorige keer dat we deze verkochten. Daarom kan het voorkomen dat er nog maar 1 kleur beschikbaar is.
Helaas heb ik geen handleiding kunnen vinden.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 14:36
Nut Gebruiker

3x SmartLED | 5 W | GU10 | Tunable White
Kan ik deze eventueel retourneren?

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 15:26

Ze zouden eventueel geretourneerd kunnen worden. Je betaald alleen wel zelf de retourkosten.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 15:40
Nut Gebruiker

Dank!

Beantwoorden

12 oktober 2019 om 12:13
Lammetje77 Gebruiker

https://www.ibood.com/nl/nl/pages/cancellation-return/ waarom moeten er hier retourkosten worden betaald?

Beantwoorden

12 oktober 2019 om 23:03
Moderator Paul Moderator

Als er iets mis is met een ontvangen product neemt iBOOD de retourkosten op zich, maar als je zelf besluit om binnen de zichttermijn van de aankoop af te zien dan zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Wanneer een volledige bestelling teruggestuurd wordt, krijg je de oorspronkelijke verzendkosten wel vergoed.

Er zijn bedrijven die ‘gratis retourneren’ aanbieden, maar besef wel dat die kosten dan in de productprijs verwerkt worden en elke klant daaraan meebetaald. Ook als je er niet gebruik van maakt.

Beantwoorden

13 oktober 2019 om 14:03
Lammetje77 Gebruiker

Dat is niet helemaal volgens de regels van de acm. Lampen vallen niet onder de beperking van de wet kopen op afstand. Geldt alleen als hij een deel van de zending wil retourneren. In geval van hele zending moeten ook de retourkosten worden vergoed.

https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/verkoop-aan-consumenten/verkopen-aan-consumenten/checklist-verkoop-via-internet?utm_campaign=S_Webwinkels_NB&utm_medium=adwords&utm_source=google&utm_term=%2Bretourkosten

Beantwoorden

13 oktober 2019 om 20:21
Moderator Paul Moderator

Ik lees in jouw link dat iBOOD exact doet wat de ACM aangeeft: 
- in geval van hele zending ook de betaalde bezorgkosten vergoeden 
- het vermelden als klanten zelf de retourkosten moeten betalen => zie FAQ

Waarschijnlijk verwar je de retourkosten (van klant naar verkoper) met de verzendkosten (van verkoper naar klant).

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 17:07
Tomba64 Gebruiker

Als ik de Paulmann SmartLED GU10 en E27 type lampen met de Paulmann app instel qua sterkte en lichtkleur en ze achter een schakelaar zet, blijven de settings behouden m.a.w. ”komen” ze terug zoals ingesteld?

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 20:29
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Tomba64,

Wanneer je ze uitschakelt met een schakelaar en dat dus de stroom er volledig afgaat, dan slaan ze niet de laatste instellingen op.

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 09:00
BertusP Gebruiker

Geen idee waar ik dit kwijt moet.. maar, kunnen jullie een knop toevoegen op de app om een hele categorie te delen? Ipv 1 product? Ik mis deze knop echt! Ty

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 09:05

Goedemorgen BertusP,

Je zou het in dit topic kwijt kunnen: http://nl-nl.forum.ibood.com/tip-ibood/new-look-2/

Dan blijft alles centraal.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 11:52
cua1965trang1980 Gebruiker

Is de buiten lamp “Osram Endura Classic Muurlamp | E27 | Sensor” geschikt voor LED lampen?

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 11:59

Ja, deze is prima geschikt voor LED lampen.

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 13:08
jepyo Gebruiker

Wat is de diameter van de Sylvania plafon- wandlamp?

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 13:16

Deze heeft een diameter van 180 en een hoogte van 75.

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 19:03
chiragsmehta Gebruiker

wat is energieklasse voor Osram Orbis LED? is het A, A + of A ++ ?

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 22:51

Dit is Energy efficiency class: A++ – A

Beantwoorden

12 oktober 2019 om 12:33
kappa2500 Gebruiker

Kunnen jullie zorgen dat ik mijn coupon terug kan gebruiken ? .zie bericht hieronder .

Beantwoorden

12 oktober 2019 om 15:00
chiragsmehta Gebruiker

Bedankt, maar mijn vraag was voor precise Osram orbis led met afstandbedeing.  Is het A++?

Beantwoorden

12 oktober 2019 om 12:21
kappa2500 Gebruiker

Ik wilde een bestelling plaatsen maar de pagina van de betaling bleef vasthangen en nu kan ik mijn 10€ coupon niet meer gebruiken ?

Het gene dat ik wilde bestellen is tussentijd wel uitverkocht …

Beantwoorden

12 oktober 2019 om 23:05
Moderator Paul Moderator

De code wordt tijdelijk gereserveerd door het systeem wanneer de bestelling afgebroken wordt, maar is na enige tijd weer te gebruiken. Zo te lezen kon jouw bestelling niet afgerond worden omdat het product net op dat moment uitverkocht raakte.

Beantwoorden

12 oktober 2019 om 14:43
MichielR7 Gebruiker

Worden de starters meegeleverd bij de 10x Toshiba TL-Lamp 19 W ?

Beantwoorden

12 oktober 2019 om 23:08
Moderator Paul Moderator

Er zullen dummy starters meegeleverd worden, zodat je deze LED varianten ook in een conventioneel armatuur kunt gebruiken.

Beantwoorden

13 oktober 2019 om 09:40
Bobbydrop Gebruiker

Ja die starters zitten er inderdaad bij. Maar als je een beetje van elektriciteit kent, dan zwier je die ballast en starter eruit en sluit je de led lamp rechtstreeks op 230v aan. Is ook nog eens energie efficiënter omdat er dan geen stroom meer door de ballast moet lopen.

Beantwoorden

12 oktober 2019 om 21:12
sidehero Gebruiker

Zit er toevallig ook een lamp tussen die gewoon op batterijen werkt

Beantwoorden

12 oktober 2019 om 23:07
Moderator Paul Moderator

De hoofdlamp, kampeerlamp en zaklampen zijn de enige lampen in deze flashsale die op batterijen werken.

Beantwoorden

13 oktober 2019 om 00:06
NK14 Gebruiker

ik heb een vraag over de Osram mini tuinlichtset Smart +, kun je deze nu koppelen met Philips Hue?

Ik lees hier namelijk veel tegenstrijdige verhalen over en dan met name over het koppelen en aansturen van de lampen op het nieuwste type bridge van Philips

Alvast dank!

Beantwoorden

13 oktober 2019 om 09:11
youri199 Gebruiker

Kan ik ook 2 x Osram Orbis Duo in de keuken plaatsen,  en dan tegelijk met 1 afstandsbediening bedienen ? Ze hangen ongeveer 1.3 mtr uit elkaar en op de zelfde schakelaar. En als ik ze met de schakelaar uit en aan schakel springen ze dan op de laatste ingestelde stand ?

Beantwoorden

14 oktober 2019 om 10:02
chiragsmehta Gebruiker

Hello Moderator,

Voor mij vraag over energie klasse voor OSRAM ORBIS, uw antwoord was  ”Dit is Energy efficiency class: A++ – A ” kunt u me precis vertel energie klasse voor OSRAM ORBIS LED. Ik vond je antwoord een beetje dubbelzinnig. Bedankt alvast.

Beantwoorden

14 oktober 2019 om 11:58
r.honhoff Gebruiker

Die “Osram Smart + ZB Flex LED-Strip | RGBW” is dat nou 1 lengte van 1,80 meter? Ik lees nu onderin (kleine lettertjes) dat het uit 3 delen van 60cm bestaat.

Beantwoorden

14 oktober 2019 om 13:12

Het zijn inderdaad drie delen van 60 cm die je aan elkaar kunt koppelen om een lengte van 180 cm te krijgen.

Beantwoorden

14 november 2019 om 18:33
zembla25 Gebruiker

Hallo,

Ik heb de led-strip gekocht met het idee dat ik deze via mijn smartphone kon bedienen (wat zo in de uitleg staat op de website bij de aanbieding), maar bij de poging tot installatie blijkt dat ik hiervoor ook nog een gateway nodig heb. Het zou fijn geweest zijn, moest dit erbij vermeld staan in de uitleg, wat nu niet het geval is. Want nu zit ik met een strip die enkel wit licht kan geven.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.