12 september 2019 om 00:00
iBOOD

DIY Garage Sale

DIY Garage Sale
Van onze garage..

...naar jouw garage! In deze Flash Sale vind je alles om jouw klusarsenaal aan te vullen of uit te breiden. Maar natuurlijk ook het een en ander voor in en rond het huis. Sla snel je slag, want...

/!\ LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

12 september 2019 om 00:26
hich_01 Gebruiker

De 2x Osram Smart+ Flex LED Strip 4 dagen geleden besteld en nu al goedkoper…

Beantwoorden

12 september 2019 om 06:44
eriks1860 Gebruiker

kan ik de Oeral Smart+ LED Strip op 12V aanschakelen?

Beantwoorden

12 september 2019 om 08:21
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen eriks1860,

Beide aangebdoen Smart+ LED strips zijn geschikt voor 220 – 240 V.

Beantwoorden

12 september 2019 om 08:27
Frank M Gebruiker

beste, hoeveel van deze spots kan je gelijktijdig bedienen ? we hebben er namelijk een 10-tal in het plafond in één ruimte, tx

Beantwoorden

12 september 2019 om 08:50
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Frank M,

Ik denk dat dit vooral afhangt van het type schakelaar/dimmer dat je gebruikt.

Beantwoorden

12 september 2019 om 08:31
mathijsvanbeers Gebruiker

Goedemorgen,

Zijn de Philips Master LED Spots DimTone GU5.3 ook geschikt voor in vochtige omgevingen zoals badkamer? Zou ze daar graag mijn huidige set vervangen.

Alvast bedankt,
Mathijs

Beantwoorden

12 september 2019 om 08:51
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Mathijs,

Deze lampen hebben geen IP-certificering. Je kunt ze dus enkel in een waterdichte armatuur gebruiken in vochtige ruimtes.

Beantwoorden

12 september 2019 om 11:22
R-Man Gebruiker

Wat is de afstand van de ledpaaltjes onderling bij de osram  set

Beantwoorden

12 september 2019 om 13:39
Moderator Bas iBOOD Moderator

De afstand tussen de palen is 50 cm. De kabellengte vanaf de stekker tot de eerste lamp is ongeveer 5 meter.

Beantwoorden

12 september 2019 om 13:30
EgbertStrijbos Gebruiker

Heeft de Grohe Eurosmart blue heeft een uittrekbare mousseur? Staat in de omschrijving, maar klopt volgens mij niet. Ik heb deze besteld, maar de kraan die ik ontving had het niet.

Wel een mooie kraan trouwens, dus kan hem aanraden tenzij je perse een uitneembare mousseur nodig hebt.

Beantwoorden

12 september 2019 om 13:35
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag EgbertStrijbos,

Deze heeft geen uittrekbare mousseur, we hebben deze informatie zojuist uit de deal verwijderd.

Zou je via Mijn iBOOD op onze website een “Er is iets mis”-melding willen aanmaken? Je kunt daar kiezen voor “Onjuiste levering”. Dan hebben mijn collega’s direct alle gegevens bij de hand om dit z.s.m. voor je op te pakken.

Beantwoorden

12 september 2019 om 14:12
blizard Gebruiker

Heb ik de volledige 3 jaar dewalt garantie op de F894p2 set

Beantwoorden

13 september 2019 om 14:13

Je kunt, indien je onverhoopt gebruik moet maken van de garantie, direct bij DEWALT terecht. Je ontvangt 2 jaar garantie. Over een eventuele extra jaar durf ik niet met zekerheid uitspraken te doen.

Beantwoorden

16 september 2019 om 18:41
blizard Gebruiker

Als je je registreert bij dewalt krijg je bij hun 3 jaar.

Alleen niet bij grijze import, gezien je antwoord  zal dit product ook wel grijs zijn

Beantwoorden

16 september 2019 om 23:54
Moderator Paul Moderator

De verkopersgarantie via iBOOD is 2 jaar. Als DeWalt 3 jaar garantie biedt, kun je het 3e jaar ook bij hen terecht. Wij kunnen echter alleen aangeven hoe lang de garantie via ons is. Dit is geen grijze import.

Beantwoorden

12 september 2019 om 14:21
RoyalFlushBe Gebruiker

Erba SDS+ Boorset | 6-delig

Voor welke materialen kunnen deze gebruikt worden?

Beantwoorden

12 september 2019 om 14:35

Ze zijn voornamelijk geschikt voor beton, maar eventueel ander hard gesteente kun je met deze boortjes ook te lijf gaan.

Beantwoorden

12 september 2019 om 16:43
BBBV Gebruiker

Wiha 102-delige
Zijn deze schroevendraaiers ook geschikt voor werkzaamheden aan elektriciteit

Beantwoorden

12 september 2019 om 16:51

Nee, deze zijn niet geschikt voor werken met elektra.

Beantwoorden

13 september 2019 om 19:17
kamske Gebruiker

Beste, “de universele dakdragers”, zijn deze compatibel met BMW X3 2014?

Beantwoorden

14 september 2019 om 07:45
Yanis06 Gebruiker

DE Ideal Standard INBOUWRESERVOIR is echt zijn geld niet waard. Het binnenwerk is erg goedkoop gemaakt met enkel plastiek. De montage is niet logisch en niet over nagedacht. Het geheel voelt niet duurzaam. Een Geberit van dezelfde prijs er naast gezet en een overduidelijk kwaliteitsverschil merkbaar. Mijn loodgieter wil er alvast niet mee werken.

Beantwoorden

14 september 2019 om 13:00
Guannisroume92 Gebruiker

3x Reflector LED | 5 W | GU10 | Dimbaar

Kan zijn naar buiten zetten?

Beantwoorden

14 september 2019 om 14:16
motormuis001 Gebruiker

3x Downlight | 3 W | GU10: sinds wanneer is GU10 een schroefverbinding?

Beantwoorden

14 september 2019 om 14:34
motormuis001 Gebruiker

Erba Werklicht met oplaadbare accu

“In een nieuw huis klussen, zonder elektriciteit? Dit Erba werklicht is onmisbaar. De oplaadbare li-ion accu zorgt dat je 5 uur lang licht hebt. Dankzij de haak en magnetische rug overal te bevestigen.

Onmisbare hulp voor klussers die van geen ophouden weten.”

Alleen de zwetsers van iBOOD weten van geen ophouden. Die lullige 200 lumen van dit ding zijn hooguit voldoende om de weg te vinden door dat nieuwe huis …

Beantwoorden

14 september 2019 om 15:11
Andree Gebruiker

Voor de eerder gekochte Osram tuispot min zigbee kan ik niets kiezen bij ‘Er is iets mis’.

Alle velden zijn grijs.

Bij elke item van Osram is dat zo btw en dit is niet mijn eerste melding hier :-(

Via ’stel een vraag’ kom je er ook niet want dan krijg je dat stomme sub menu is niet gekozen terwijl je wel degelijk iets koos.

Maak hier iets werkends van svp.

Het betreft SO3043349, daar wil ik een defect voor aanmelden.

Beantwoorden

14 september 2019 om 23:53
Moderator Paul Moderator

hallo Andree,

Je mag het ook per email doorgeven, inclusief een korte uitleg over het defect. Dan zal de klantenservice je verder helpen.
customerservice@ibood.nl (NL) 
klantendienst@ibood.be (BE)

Beantwoorden

15 september 2019 om 12:58
Andree Gebruiker

Thx, meld ik daar ook nogmaals dat de menu’s verrot zijn.

Beantwoorden

15 september 2019 om 08:09
Schrijvert Gebruiker

Is de universele led dimmer geschikt voor een hotelschakeling. Oftewel betreft het een wisselschakelaar?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.